fbpx

VECTRIX VT-1, 2014: ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ

Ικανό και πατενταρισμένο

 Το νέο ηλεκτρικό σκούτερ Vectrix VT-1 περνά στο προσκήνιο με ένα εμπνευσμένο, συμπαθητικό design και με 16άρηδες τροχούς.

Αλήθεια ποτέ δεν καταλάβαμε γιατί τα ηλεκτρικά σκούτερ πρέπει να έχουν πολύ προχωρημένη εμφάνιση και όχι απλά προχωρημένη, γιατί πρέπει να κάνουν πολλή εντύπωση και όχι απλά να διαφοροποιούνται. Κάπως έτσι παίζει το παιχνίδι η Vectrix στο νέο της, πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό σκούτερ με το όνομα VT-1, που μοιάζει με συμβατικό.

To Vectrix VT-1 ανεβάζει την πήχη στα ηλεκτρικά σκούτερ, αφού πέρα από την νορμάλ, αποδεκτή εμφάνιση ενός καλαίσθητου σκούτερ, τοποθετεί μεγάλης διαμέτρου τροχούς, αλλά και αφαιρούμενες μπαταρίες λιθίου.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι απλά αν κάποιος δεν έχει γκαράζ ή δυσκολεύεται να φορτίσει το σκούτερ του μπορεί να αφαιρεί τις μπαταρίες – που φυλάσσονται στο δάπεδο του σκούτερ – και να τις μεταφέρει στο σπίτι του για φόρτιση ή να τις αφαιρέσει και να τις αλλάξει με φορτισμένες μπαταρίες. 

Σε πρώτο πλάνο οι τρεις αφαιρούμενες μπαταρίες και ο φορτιστής τους

Σε πρώτο πλάνο οι τρεις αφαιρούμενες μπαταρίες και ο φορτιστής τους

Το σύστημα κίνησης του VT-1 είναι το πατενταρισμένο από την Vectrix και ονομάζεται Planetary Gear Drive System (αξιόπιστο, αθόρυβο, μικρής συντήρησης).

Οι επιδόσεις του VT-1 ανταγωνίζονται αυτές ενός σκούτερ με συμβατικό κινητήρα 125 κυβικών, αφού η τελική του φτάνει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα. 

Γνωρίζοντας ότι η αυτονομία με πλήρως φορτισμένες μπαταρίες είναι από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά ενός σκούτερ η Vectrix ανακοινώνει 88 χιλιόμετρα. Η επαναφόρτιση των μπαταριών γίνεται και μέσω ενός 3μετρου καλωδίου, που ταιριάζει σε κοινή οικιακή πρίζα και μέσα σε 3 ώρες το Vectrix VT-1 είναι κατά 80% φορτισμένο.

Από πλήρως άδειες, μέχρι πλήρως φορτισμένες οι μπαταρίες θα χρειαστούν από 4 μέχρι 6 ώρες. Το VT-1 μπορεί να παραδωθεί και με μονόσελο με μεγάλη σχάρα για επαγγελματική χρήση courier/delivery.

Ακόμα μια καινοτομία είναι ότι το VT-1 είναι εφοδιασμένο με σύστημα ABS στα φρένα του, τα οποία είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω. Το όργανο στο τιμόνι διαθέτει οθόνη LCD, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα για το κράνος μπορεί να φιλοξενήσει αν χρειαστεί μια τρίτη μπαταρία για αυξημένη αυτονομία.

Υπάρχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας στο κλείσιμο του γκαζιού, αλλά και μια πρακτική αργή όπισθεν για ευκολία στο παρκάρισμα μέσω ενός ακόμα πατενταρισμένου συστήματος που λειτουργεί από το γκάζι (VECTRIXTM Multi-Function Throttle). O προβολέας του VT-1 περιβάλλεται απο μπάρα LED και ίδιας τεχνολογίας είναι και τα μπροστινά φλας που είναι τοποθετημένα πάνω στους καθρέφτες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ