fbpx

Ποιοί είμαστε και γιατί φτιάξαμε το Scooternet;

H ιστορία του Scooternet ξεκίνησε το 2011, όταν μια ομάδα ανθρώπων που “ήξεραν” τη συγκεκριμένη δουλειά και παθιάζονταν με αυτήν και που αποφάσισαν να δημιουργήσουν κάτι που  δεν υπήρχε πριν στο χώρο του ελληνικού διαδικτύου: μια ιστοσελίδα, ένα ηλεκτρονικό περιοδικό για σκούτερ.

Φτιαγμένη για τον άνθρωπο της πόλης και όχι μόνο.

Για όλους εκείνους που απεχθάνονταν τις πολύωρες, επίπονες καθημερινές μετακινήσεις μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους: στη δουλειά, στο γραφείο, στη σχολή, στη διασκέδαση, στο σπίτι τους.

Θα φτιάχναμε ένα ενημερωτικό-δημοσιογραφικό Μέσο για όλους εκείνους που επέλεγαν ή σκόπευαν να επιλέξουν, ένα όχημα που θα έλυνε αποτελεσματικά το πρόβλημα της καθημερινής μετακίνησης, αλλά παράλληλα θα έδινε χρώμα στην βασανιστική ρουτίνα της καθημερινότητάς και θα τους χάριζε πολύτιμο ελεύθερο χρόνο – ίσως τη μεγαλύτερη πλέον πολυτέλεια της σύγχρονης ζωής.

Γι αυτό και δημιουργήσαμε το Scooternet.gr

Οι Αργύρης Μανωλάτος, Μιχάλης Λαζαρίδης, Αντρέας Μπάτσης, Νίκος Θεολόγος και ο Βασίλης Αντζουλάτος ήταν οι αρχικοί συντελεστές της προσπάθειας αυτής,  που όπως έλεγαν φιλοδοξούσαν να αναδείξουν το Scooternet.gr σε από τα καλύτερα ηλεκτρονικά περιοδικά του… πλανητικού συστήματος!

Ένα ακόμα αστείο που λέγαμε και ακόμα λέμε μεταξύ μας είναι ότι “Το SCOOTERNET είναι το καλύτερο ελληνικό διαδικτυακό περιοδικό για σκούτερ… στον κόσμο”, κι αν δεν πιάνετε το νόημα με την πρώτη, ξαναδιαβάστε την πρόταση.

Ο Βασίλης Αντζουλάτος, που είναι υπεύθυνος για τη διεύθυνση του συντακτικού τμήματος, ξεκίνησε την εμπλοκή του (στους δύο τροχούς με trial και enduro μοτοσυκλέτες… και μια Vespa) με τον ειδικό Τύπο και τα περιοδικά μοτοσυκλέτας από τα φοιτητικά του χρόνια… δηλαδή προ αμνημονεύτων χρόνων.

Μετράει σχεδόν 40 χρόνια από τη μέρα που έγραψε το πρώτο του άρθρο – από τον Μάϊο του 1984 στο “Ελληνικό Motorrad” – σε περιοδικό μοτοσυκλέτας, και παρόλο τον καταιγισμό των ιστοσελίδων και την εξαφάνιση των περιοδικών, συνεχίζει να είναι λάτρης του παραδοσιακού τύπου και των χάρτινων περιοδικών, και γι’ αυτό αρχικά δυσκολεύτηκε να περάσει στον άυλο, ψηφιακό τύπο.

Ακολουθεί ένα σύντομο βιογραφικό του:
1984 – 1986: Συντάκτης στο περιοδικό “Ελληνικό Motorrad”
1986 – 1990: Συντάκτης και μέλος της ιδρυτικής ομάδας του περιοδικού “MOTO”
1990 – 1993: Συντάκτης στο περιοδικό “Motosport”
1993 – 1995: Αρχισυντάκτης στο περιοδικό “MOTO”
1995 – 2000: Διευθυντής Σύνταξης στο περιοδικό “RIDER”
2000 – 2008: Αρχισυντάκτης και Σύμβουλος Έκδοσης στο περιοδικό “0-300”
2008 – 2010: Διευθυντής Σύνταξης στο περιοδικό “MotoGP World”
Ο Βασίλης Αντζουλάτος έχει στην κατοχή του αναπαλαιωμένα κλασικά σκούτερ και κλασικές μοτοσυκλέτες (που “προέκυψαν” μέσα από πολλή προσωπική εργασία), μια μοτοσυκλέτα εντούρο αποκλειστικά για χωμάτινη χρήση, ένα Adventure crossover μεσαίου κυβισμού και φυσικά μια τράιαλ (πρώτη αγάπη που δεν ξεχνιέται), αλλά και ένα μοντέρνο σκούτερ.

Κυκλοφορεί καθημερινά πάνω σε δύο τροχούς είτε με  σκούτερ, είτε με μοτοσυκλέτα.

Ο Αργύρης Μανωλάτος είναι ο άνθρωπος που έριξε την ιδέα για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας με θέμα τους δύο τροχούς – αποτέλεσε τον κύριο μοχλό για να ξεκινήσει το SCOOTERNET – και ήταν υπεύθυνος για την αρχική οργάνωση και την τεχνική υποστήριξη της ιστοσελίδας.

Ο Αργύρης το 2011 κυκλοφορούσε με μια Aprilia Tuono 1000, έπειτα με μια Honda μεσαίου κυβισμού, ενώ τώρα οδηγεί καθημερινά ένα Honda SH350.

Ο Μιχάλης Λαζαρίδης είναι ένας έμπειρος φωτογράφος, που “ευθύνεται” για τις εικόνες του Scooternet.gr (και του Motorbike.gr, της ιστοσελίδας μοτοσυκλέτας που δημιουργήσαμε αργότερα) και έχει βαλθεί να φέρνει χρώμα και φως σε έναν κόσμο μπλα-μπλα, κειμένων και γραμμάτων.

Ο Μιχάλης φωτογραφίζει αγώνες μοτοσυκλέτας, λάτρης των μοτοσυκλετών Supermotard και εντούρο και είναι κάτοχος ενός εξαιρετικού και σπάνιου Husqvarna ΝΟΧ 570, αλλά και ενός καθαρόαιμου εντούρο Husqvarna WR 250, ως γνήσιος οπαδός της πάλαι ποτέ Σουηδέζικης εταιρίας.

Ο Αντρέας Μπάτσης ήταν ο πρώτος υπεύθυνος για τη γραφιστική επιμέλεια της ιστοσελίδας και φυσικά για το καταπληκτικό (αν δεν ήταν, δεν θα το βάζαμε…) λογότυπο.

Ο Αντρέας, που έχει περάσει από τον χώρο των περιοδικών ειδικού τύπου σαν Art Director, είναι φανατικός ιταλόφιλος και πέρα από την Ιταλίδα τετράτροχη κούκλα του, έχει αποφασίσει πως το επόμενό του βήμα που θα είναι… ιταλικό σκούτερ με προσωπικότητα.

Ο Νίκος Θεολόγος, αρχικά εκ μέρους της εταιρίας Webst Consulting S.A., ήταν αυτός που μας φρόντισε και μας φροντίζει στο προγραμματιστικό/τεχνικό κομμάτι, και όταν ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας δεν είχε οδηγήσει κάτι που να έχει δύο τροχούς.

Ο Νίκος στο πέρασμα του χρόνου και μέσα από την τριβή του με το Scooternet.gr και το Motorbike.gr ενεπλάκη περαιτέρω με τους δύο τροχούς… και πραγματικά έμπλεξε.

Αφού πρώτα απέκτησε ένα Suzuki DRZ 400 και δουλεύοντας συστηματικά έμαθε να οδηγεί στο χώμα, κι αφού πρώτα αλώνισε για κανα-δυο χρόνια τα βουνά της Αττικής, απέκτησε κι ένα σκούτερ για καθημερινή οδήγηση στην πόλη, μια τετρακύλινδρη 600 δρόμου και πρόσφατα και μια μεσαίου κυβισμού Adventure 650 κυβικών για ταξίδια. Από το “μηδέν δίτροχα”, στο “τέσσερα δίτροχα” μέσα σε πέντε χρόνια…

Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και κάποιους άλλους για την αμέριστη υποστήριξή τους τότε και σήμερα.

Θερμές ευχαριστίες, λοιπόν, στους: Γρηγόρη Α., Τόνια Κ., Γιάννη Συμ. της Webst, Δημήτρη Μ., Βαγγέλη Τσ., Βαγγέλη Τζ., αλλά και όλους εσάς που μας διαβάζετε και μας ενθαρρύνετε καθημερινά με τα μηνύματά σας!