fbpx

Zontes D125: Nέο μοντέλο στα 125 κυβικά!

Επενδύει στη μικρή κατηγορία η Zontes

Η πρώτη κίνηση από την Zontes στην κατηγορία των σκούτερ 125 cc έγινε πρόσφατα με το μοντέλο M125 και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα βρισκόμαστε μπροστά στο δεύτερο βήμα! Πρόκειται για ένα ακόμα κομψό σκούτερ GT με εξελιγμένο κινητήρα 14,5 ίππων που έχει το όνομα Zontes D125.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, η Zontes στην Ελλάδα, διαθέτει μια γκάμα τριών μοντέλων: το πρώτο που ήρθε ήταν το Μ310 και μετά το Μ125, ενώ τελευταία κατέφθασε η ναυαρχίδα της εταιρίας με κινητήρα 350 κυβικών, το E350 με πιο “συγκρατημένη” εμφάνιση και μεγάλες διαστάσεις σε αντίθεση με τα άλλα δυο που είναι compact και πολύ επιθετικής εμφάνισης.

Πέρσι τέτοιο καιρό είχαμε γράψει για ένα ακόμα, ολοκαίνουργιο 350άρι της Zontes που είχε πρωτοεμφανιστεί στην Κίνα, το D350, με πιο συμβατική Grand Tourismo εμφάνιση, το οποίο χρησιμοποιούσε κι αυτό τον τετραβάλβιδο ισχυρό κινητήρα των 36,5 ίππων.

Τώρα έρχεται η σειρά της κατηγορίας των 125, με τη μάρκα να κάνει τη δεύτερη επίθεση, που υλοποιείται με το D125, ίδιας εμφάνισης με το D350.

Το ελκυστικό μπροστινό του μέρος διαθέτει τέσσερις ελλειψοειδείς προβολείς LED που εξελίχθηκαν από τη γερμανική εταιρία Osram, επιτυγχάνοντας ευρύτερη και ισχυρότερη δέσμη φωτός.

Αυτό το σετ φωτιστικών συμπληρώνεται από φώτα DRL ημέρας σε σχήμα “L” δεξιά και αριστερά. Ο φωτισμός στο πίσω μέρος αποτελείται από 8 κατακόρυφα πρίσματα, δημιουργώντας ένα όμορφο τρισδιάστατο εφέ, με το στοπ στο κέντρο του σετ πρισμάτων.

Πάνω από τον προβολέα υπάρχει μια κοντή φιμέ ζελατίνα η οποία ρυθμίζεται καθ’ ύψος σε ένα εύρος 170 mm μέσω ενός σερβοκινητήρα που λειτουργεί από τον αριστερό διακόπτη.

Οι διακόπτες του 125 έχουν την ιδιαιτερότητα πως διαθέτουν γύρω τους οπίσθιο φωτισμό, για να διευκολύνουν την αναγνώρισή τους όταν οδηγείτε τη νύχτα.

Το Zontes D125 είναι μια εναλλακτική πρόταση που επικεντρώνεται – πέρα από την αστική χρήση – και σε χρήση Sport τουρισμού (μικρών αποστάσεων) και τροφοδοτείται από τον ίδιο κινητήρα που έχει το M125.

Ο κινητήρας αυτός ξεχωρίζει για την απόδοσή του χάρη στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται: υγρόψυξη με ένα ψυγείο τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα στη δεξιά πλευρά του, τετραβάλβιδη κυλινδροκεφαλή και σύστημα ψεκασμού Bosch MSE 8.0, που έχουν ως αποτέλεσμα ισχύ 14,55 ίππων στις 8.250 rpm και ροπή 12,8 Nm στις 6.500 rpm.

Πίσω από την ποδιά ο αναβάτης διαθέτει δύο ντουλαπάκια, με το αριστερό να έχει διπλή θύρα USB QC3.0 (γρήγορη φόρτιση) με ισχύ 18 W και προστασία από υπερφόρτωση και βραχυκύκλωμα.

Οι αποθηκευτικοί χώροι συμπληρώνονται με αυτόν που βρίσκεται κάτω από τη σέλα και μπορεί να φιλοξενεί ένα κράνος full-face.

Ένα σημαντικό τεχνολογικό gadget που πρέπει να τονιστεί είναι το υπερσύγχρονο σύστημα PKE έξυπνου κλειδιού keyless , το οποίο επιτρέπει την ενεργοποίηση του οχήματος ακόμα και όταν η μπαταρία του κλειδιού έχει εξαντληθεί, μέσω ενός αποκλειστικού συστήματος επαγωγής, φέρνοντάς το πιο κοντά σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο σκούτερ.

Αξιοσημείωτος επίσης σε σύγκριση με άλλα μοντέλα σκούτερ 125 cc είναι ο πίνακας οργάνων που είναι μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT υψηλής ευκρίνειας με τις πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες, τονίζοντας το σύστημα παρακολούθησης ελαστικών σε πραγματικό χρόνο,  ενεργοποιώντας συναγερμό σε περίπτωση ατυχήματος (!) αλλά και καταγράφοντας την πίεση των ελαστικών και τη θερμοκρασία τους.

Η οθόνη προσφέρει τέσσερις λειτουργίες προβολής: Casual με όλες τις πληροφορίες που εμφανίζονται γραφικά και αναλογικά, Race που μειώνει τις πληροφορίες στα βασικά, τονίζοντας το στροφόμετρο, Road που παρουσιάζει τις πληροφορίες με σαφέστερο τρόπο για καθημερινές αστικές μετακινήσεις και την απλή μορφή που είναι η πιο παραδοσιακή αναπαράσταση με ομόκεντρα γραφικά γύρω από το αναλογικό κοντέρ.

Επιπλέον, το D125 συνδέεται με το κινητό τηλέφωνο κατεβάζοντας ένα δωρεάν APP για Android και IOS. Μόλις το κινητό τηλέφωνο συνδεθεί με το σκούτερ, ο αριθμός της εισερχόμενης κλήσης εμφανίζεται στην οθόνη TFT, επιτρέποντας την απάντηση της κλήσης με τη χρήση των κουμπιών “SET” και “MOD”, εφόσον υπάρχει σύστημα Bluetooth στο κράνος.

Μια άλλη δυνατότητα που προσφέρει η οθόνη TFT είναι η λειτουργία «Screen Mirroring» που “δανείζεται” την εικόνα της οθόνης του κινητού, εμφανίζοντας έτσι οποιαδήποτε εφαρμογή, συμπεριλαμβανομένου του GPS!

Στις αναρτήσεις τώρα χρησιμοποιείται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 105 mm μπροστά και πίσω ένα ζευγάρι υδραυλικά αμορτισέρ με διαδρομή 92,5 mm και ρύθμιση προφόρτισης σε πέντε θέσεις.

Κάθε ανάρτηση συνεργάζεται με τροχούς 14 ιντσών – ελαστικά 100/80 μπροστά και 120 /70 πίσω – εξοπλισμένους με δίσκους διαμέτρου 265 mm και διέμβολη δαγκάνα μπροστά και μονού εμβόλου πίσω.

Το σύστημα πέδησης συμπληρώνεται από ένα δικάναλο σύστημα ABS.

Αξίζει να τονιστεί η νέα εργονομία Zontes D125, η οποία προσαρμόζεται σε όλα τα αναστήματα αναβατών μέσω ρυθμιζόμενων μανετών και μιας σέλας ύψους μόλις 748 mm από το έδαφος.

Το νέο Zontes D125 αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη μέσα στον Ιούλιο (σε τρία διαφορετικά χρώματα: μπλε ματ, ασημί και μαύρο ματ με χρυσές ζάντες), ενώ για την Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η άφιξή του.

Μείνετε συντονισμένοι…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X