fbpx

QJMotor MTX 125 ABS/TCS: Με traction, ABS και σούπερ τιμή!

Πλήρες και οικονομικό

Ένα σκούτερ-έκπληξη έρχεται από την QJMotor στην κατηγορία των σκούτερ πόλης Mini GT, το MTX 125 ABS/TCS: πλήρως εξοπλισμένο με συστήματα traction control, ABS, διαθέτοντας μοντέρνα σχεδίαση και κινητήρα και τιμή στα 2.795 ευρώ! Η αντιπροσωπεία χαρακτηρίζει το ΜΤΧ 125 “Σκούτερ της Χρονιάς!”.

Τον Μάρτιο έρχεται στην Ελλάδα το κομψό και μοντέρνας αισθητικής QJMotor MTX 125 ABS/TCS που όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτε, αλλά βάζει και τα γυαλιά σε ακριβότερους ανταγωνιστές του στην κατηγορία των Mini GT πόλης και μάλιστα αυτής των δημοφιλέστερων 125 κυβικών.

Πρόκειται για το τρίτο βήμα στην κατηγορία των σκούτερ για την κινεζική QJ Motor, που μετά τη δυναμική της είσοδο στις μοτοσυκλέτες, επεκτείνεται και στα σκούτερ.

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας αποδίδει το μέγιστο της κατηγορίας διπλωμάτων Α1 (που οδηγούνται και με δίπλωμα αυτοκινήτου με προϋποθέσεις) τους 15 ίππους δηλαδή στις 8.750 σ.α.λ. και 12Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ. α, όντας ένας από τους πιο δυνατούς κινητήρες της κατηγορίας, ενώ παράλληλα διατηρεί και την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα της τάξης των 2,2L/100km (WMTC3).

Διαθέτει επίσης σύστημα start/stop (!) το οποίο εκμεταλλεύεται μια υβριδική τεχνολογία που καταργεί τη μίζα, το ρόλο της οποίας παίζει η γεννήτρια.

Με αυτό τον τρόπο η επανεκκίνηση του κινητήρα γίνεται άμεσα και αθόρυβα, μειώνονται τα κινούμενα μέρη και βελτιώνονται έτσι οι επιδόσεις κατά την επιτάχυνση. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό της Bosch.

Ο κινητήρας του QJMotor ΜΤΧ 125 είναι υγρόψυκτος, με το ψυγείο να είναι τοποθετημένο χαμηλά και πίσω, στον διαμήκη άξονα στο δεξί άκρο του στροφάλου, προκειμένου να συμβάλλει στη συγκέντρωση των μαζών και τη διατήρηση του χαμηλού κέντρου βάρους (138 κιλά συνολικά) σε κατάσταση λειτουργίας.

Το τελικό της εξάτμισης ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές του υπόλοιπου συνόλου, συνεισφέροντας στο δυναμικό χαρακτήρα του ΜΤΧ 125.

Κάτω από το τιμόνι υπάρχουν και δύο αποθηκευτικοί χώροι για τη μεταφορά μικροαντικειμένων. Στο αριστερό ντουλαπάκι υπάρχει και θύρα USB για τη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου του αναβάτη. Το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, διευκολύνοντας τον ανεφοδιασμό, όπως και τη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά.

Με συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 1.945 χλστ. – πλάτος 765 χλστ. – ύψος 1.230 χλστ.), μεταξόνιο 1.335 χλστ, τροχούς 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, με ελαστικά διαστάσεων 110/80 και 130/70, το MTX υπόσχεται να είναι ευέλικτο, ενώ ταυτόχρονα έχει και μεγάλη σέλα, ψηλό ανεμοθώρακα, σχάρα, μακριά μαρσπιέ και αναδιπλούμενα μαρπσιέ για τον συνεπιβάτη.

Το ΜΤΧ 125 διαθέτει τεχνολογία keyless, με δυνατότητα ξεκλειδώματος της σέλας και της κεντρικής μονάδας από απόσταση, ενώ υπάρχει και ως δικλίδα ασφαλείας κανονικό κλειδί, για την περίπτωση που πέσει το επίπεδο της μπαταρίας του πομπού.

Το μπροστινό φρένο είναι δίσκος 240mm και διπίστονη δαγκάνα, ενώ το πίσω δίσκος 225mm, που συνδυάζεται με δικάναλο σύστημα ABS για τη μέγιστη ασφάλεια κατά την πέδηση.

Τα δύο αμορτισέρ που έχουν αναλάβει την πίσω ανάρτηση του ΜΤΧ 125, ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση.

Όλα τα φωτιστικά σώματα του MTX 125 είναι τεχνολογίας LED και ακολουθούν την “αρχιτεκτονική” του μεγαλύτερου QJMotor Fort 350, προσδίδοντάς του ξεχωριστή εμφάνιση αλλά και την απαραίτητη εταιρική ταυτότητα.

Η έγχρωμη οθόνη TFT προβάλλει με ευκρίνεια όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τη λειτουργική κατάσταση του ΜΤΧ, με μεγάλες και ευανάγνωστες ενδείξεις.

Το τιμόνι του ΜΤΧ 125 ακολουθεί τα μοτοσυκλετιστικά πρότυπα και εδράζεται σε καβαλέτα, προσφέροντας και δυνατότητα ρύθμισής του, όπως και του ύψους των μανετών των φρένων.

Τo ΜΤΧ 125 διαθέτει χειρόφρενο στην αριστερή μανέτα, που το καθιστά ιδιαίτερα πρακτικό κατά τη στάθμευση σε δρόμους με μεγάλη κλίση. Επιπλέον, οι μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες σε τέσσερις θέσεις, κάτι που αποτελεί ιδιαίτερα σπάνιο χαρακτηριστικό στην κατηγορία.

Οι διακόπτες και τα χειριστήρια διακρίνονται για την ποιοτική κατασκευή τους, αλλά και για τον εργονομικό και λειτουργικό σχεδιασμό τους.

Ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης. Υπάρχει traction control και δικάναλο ABS για μεγαλύτερη ασφάλεια, φώτα Full Led, έγχρωμη οθόνη TFT, αποθηκετικοί χώροι κάτω από την σέλα και στην ποδιά.

Η τιμή του ανακοινώθηκε στα 2.795€ και θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο σε μαύρο, λευκό και γκρι ματ.

Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr

QJ Motor MTX 125 ABS/TCS – Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος, υγρόψυκτος 125cc
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI (BOSCH)
ΙΣΧΥΣ 15 PS /8.750rpm
ΡΟΠΗ 12Nm /8.250rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2,2L /100km (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 8,0 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 1945 x 765 x 1230
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1335mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ – mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ – mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 138 kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 240mm + ABS
Με διπίστονη δαγκάνα
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 225mm + ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Τηλεσκοπικό Πιρούνι
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ) (100mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/80-14
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 130/70-13

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ