fbpx

Kymco Sky Town 125/150, 2024: Στην Eicma 2023

Aστικό πολυεργαλείο

Με την παρουσίαση των Kymco Sky Town 125 και Sky Town 150 στην έκθεση της Eicma στο Μιλάνο σηματοδοτείται η δεύτερη κίνηση της Kymco στη δημοφιλή κατηγορία των Mini GT, των κόμπακτ σκούτερ πόλης.

Στοχεύοντας σαφώς στα μικρών διαστάσεων σκούτερ πόλης με μεσαίας διαμέτρου τροχούς, η Kymco κινήθηκε βάσει λογικής και παρουσίασε το μοντέλο Sky Town, με πολύ ευχάριστη στο μάτι, μοντέρνα εμφάνιση, και κινητήρες 125 και 150 cc.

Θέλοντας να βάλει στη γκάμα της το δεύτερο Mini GT σκούτερ μετά το Dink-R 125i (που έχουν σαν κυριότερο αντίπαλό τους το μπεστ σέλερ Honda PCX) η Kymco δημιούργησε ένα εντελώς νέο σχήμα και μια αντίστοιχη οικογένεια.

Η σχεδίαση του Sky Town τραβάει τα βλέμματα, μέσα από γραμμές με γωνίες, νεωτερικότητα και μοντέρνα όψη.

Υπάρχει ένα μεγάλο κεντρικό τούνελ που χωρίζει την ποδιά στα δύο, το οποίο προστίθεται στο καθαρά ευρωπαϊκό design του σκούτερ, μαζί με τους σφηνοειδείς δύο προβολείς στο ρύγχος.

Τα Kymco Sky Town 125 και 150 αποπνέουν έναν δυναμικό χαρακτήρα, που υπογραμμίζεται από τα φώτα LED, τα κοψίματα στην ποδιά, τα σπορ πλαϊνά καπάκια.

Η ζελατίνα του φέρινγκ είναι ψηλή και θα προσφέρει προστασία από τον αέρα και τη βροχή, ενώ η σέλα δείχνει φαρδιά (και επίπεδη) τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη (που έχει στη διάθεσή του μεγάλα, αναδιπλούμενα μαρσπιέ).

Κάτω από αυτήν υπάρχει χώρος για να φιλοξενηθεί κράνος και άλλα μικροπράγματα.

O πίνακας οργάνων αποτελείται από μια μακρόστενη ψηφιακή οθόνη πλαισιωμένη από ενδεικτικές λυχνίες.

Το σκούτερ είναι εξοπλισμένο με έναν νέο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, ο οποίος σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε έτσι ώστε να προσφέρει επιδόσεις, αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση κατά την έντονη χρήση στην πόλη.

Πληροί τις αυστηρότερες, μελλοντικές προδιαγραφές Euro 5+, με τον κινητήρα των 150 cc να έχει μέγιστη ισχύ 11,5 ίππων στις 8.500 rpm και μέγιστη ροπή 11,3 Nm στις 6.500 rpm.

Αντίστοιχα, το Kymco Sky Town 125 έχει μέγιστη ισχύ 11 ίππων στις 8.500 rpm και μέγιστη ροπή 9,8 Nm στις 6.500 rpm.

Ένα σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο/χωροδικτύωμα συνδυάζεται με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω.

 

Το βάρος (βλ. λόγω και της αερόψυξης) είναι χαμηλό στα 117,5 κιλά, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι στα 7 λίτρα και το μέγεθος των ελαστικών είναι 110/70-14″ μπροστά και 130/70-13″ πίσω.

Το ύψος της σέλας είναι στα 770 mm, το συνολικό μήκος στα 1.935mm.

Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί ένα δίσκο μπροστά και έναν πίσω, το 150 έχει ABS, ενώ το 125 έχει σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS.

Φωτογραφίες: EICMA, Kymco

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X