Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Thrust XSUV 125/300 2024: Νέο, κομψό maxi scooter
Με design που ξεχωρίζει Δυναμώνοντας ολοένα την παρουσία της στο χώρο των σκούτερ, η Thrust Motor, προγραμματίζει μέσα στο επόμενο… -
Voge SR3: Ήρθε, με 250 cc και τιμή 3.995€
Το “λογικό” maxi scooter των 250 κυβικών Καθώς η κατηγορία των maxi scooter 300 κυβικών κινείται προς τα πάνω, προς… -
Kymco – Ortolani: Custom-αρισμένα ΑΚ 550 και CV3
Mεταμόρφωση με δυο πινελιές Ο βελτιωτικός οίκος custom Ortolani κάνει την υπέρβαση και μετά από τα φημισμένα café racer και… -
Vespa World Days 2024: 30.000 Vespisti στην Ιταλία!
Μεγάλη εκδήλωση με δεκάδες χιλιάδες Vespisti στη μητέρα… Pontedera Στην Pontedera, στο “σπίτι της Vespa”, στην επαρχία της Πίζας, η… -
Yamaha XMAX 125 και ΧΜΑΧ 300: Με δώρα 200€
Με έκπτωση στο κιτ γνήσιων αξεσουάρ Yamaha Με δώρο προσφέρει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα τα σπορ/αστικά σκούτερ Yamaha XMAX 125…