Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Κόσμος: 62,6 εκατομμύρια δίτροχα πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2023
Πάμε καλά… και σε παγκόσμιο επίπεδο Η Ασία είναι η ήπειρος με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μοτοσυκλετών και σκούτερ στον κόσμο,… -
Bando: Ιμάντας μετάδοσης για Honda Forza NSS 125 (2017-2019)
Ποιότητα Made in Japan Οι ιμάντες κίνησης της BANDO (Made in Japan), ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ποιότητας αντίστοιχης των OEM, παρέχουν… -
Rapid K-1988: Από τα anime στην πράξη
Έρχεται το μοντέλο κινουμένων σχεδίων Akira στους δρόμους; Το σκούτερ Kaneda από τη σειρά κινουμένων σχεδίων Akira και την ομώνυμη… -
Ρεκόρ Guinness: 1.233 χιλιόμετρα πάνω σε Vespa 50
Το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο για τον κύριο Boni Μετά από 24 ώρες και χωρίς να σταματήσει για… -
STR TronII: Νέο Ανοιχτό Κράνος
Ελαφρύ, εύχρηστο και οικονομικό Το νέο ανοιχτό κράνος STR TronII είναι ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες! Είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με…