fbpx

VESPA 350 – 2012: ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ;

Λογική συνέχεια…

Βάσει λογικής θα μπορούσε – γιατί όχι; – να συμβεί.  Εμείς το προτείνουμε πάντως, σαν ηλεκτρονικό περιοδικό προς εταιρία. Η βάση/πλατφόρμα υπάρχει, ο κινητήρας υπάρχει, μια καλή υποστήριξη από το τμήμα marketing χρειάζεται και ιδού η νέα Vespa GTS/GTV 350i!

Άντε με το καλό και 350άρα…

O νέος κινητήρας 350, της Piaggio, των 330 κυβικών εκατοστών και των 33,3 ίππων (πατήστε ΕΔΩ για να δείτε την παρουσίασή του) είναι λίγο μεγαλύτερος σε διαστάσεις και κατά μερικά κιλά βαρύτερος από τον προκάτοχό του, όχι όμως σε τέτοιο βαθμό ώστε να δημιουργεί πρόβλημα στο υπάρχον πλαίσιο της Vespa GTS/GTV 300. Χωροταξικά λοιπόν μπορεί να χωρέσει, αν όχι χρησιμοποιώντας τις ήδη υπάρχουσες βάσεις, τότε με μετατροπές, γιατί έχουμε την εντύπωση πως ο νέος κινητήρας σχεδιάστηκε με αυτή την μελλοντική προοπτική: να χωράει παντού…

Η εξέλιξη των κινητήρων της Piaggio στα 330 κυβικά εκατοστά

Το υπάρχον πλαίσιο “αντέχει” τον νέο κινητήρα, γιατί το μεταλλικό “σασί” της Vespa, με στραντζαριστές λαμαρίνες διαθέτει, υψηλότερη των απαιτήσεων, ακαμψία. Έτσι μπορεί να δεχθεί τον κατά 10 ίππους νέο, ισχυρότερο κινητήρα. Η ιπποδύναμη του νέου κινητήρα σύμφωνα με εκτιμήσεις – μετά από τις συνηθισμένες απώλειες, λόγω μηχανικών τριβών –  στον τροχό θα φτάνουν 27 με 29 ίππους περίπου.
Όταν ο κινητήρας Quasar των 250 κ.εκ. της Piaggio (244 κυβικά εκατοστά και τροφοδοσία με καρμπυρατέρ), βελτιώθηκε το 2008, ανεβαίνοντας στα 278 και αποκτώντας ψεκασμό οι διαφορές στις επιδόσεις ήταν μικρές. Η αλλαγή αυτή είχε θεωρηθεί σχεδόν υποχρεωτική και λόγω του ότι ο παλαιότερος κινητήρας δυσκολευόταν στις νέες σκληρότερες προδιαγραφές καυσαερίων Euro. Τον κινητήρα των 278 κυβικών η ελληνική αγορά τον γνώρισε για τα καλά στο best seller Piaggio Beverly 300

Προσαρμοσμένος στη νέα εποχή και τις προδιαγραφές καυσαερίων που θα έρθουν είναι ο νέος κινητήρας

Mε δεδομένο ότι όταν η Piaggio φτιάχνει κινητήρες, δεν τους χρησιμοποιεί σε ένα- αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται μόνο στο Piaggio Beverly 350 Sport Touring –  αλλά σε πολλά μοντέλα, διαφόρων εταιριών και υποεταιριών (Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Scarabeo, Vespa), είναι σίγουρο ότι θα δούμε τον 350άρη να κινεί πλήθος σκούτερ, όπως και τρίτροχα ΜΡ3. Γιατί όχι λοιπόν και τις Vespa GTS και Vespa GTV 350i;
Η πιθανή μικρή αύξηση του μεταξονίου που θα προέλθει από τον μακρύτερο σε μήκος κινητήρα, δεν είναι αναγκαίο να συνοδευτεί και με μεγαλύτερους τροχούς, γιατί έτσι θα χαθούν χαρακτηριστικά ευελιξίας του σκούτερ μέσα στην πόλη. Παράλληλα  ένα σύστημα ABS στα φρένα, μαζί με το σύστημα ASR (αντι-σπιν) θα είναι σίγουρα ευεργετικά πάνω σε Vespa. Εμείς πάντως ακούμε τους Μοντερνο-Βεσπάκηδες να έχουν αρχίσει ήδη τη φασαρία και να ετοιμάζονται για αγορές… Γιατί μια Vespa 350 κυβικών θα είναι η μεγαλύτερη και η πιο προηγμένη τεχνολογικά Vespa στην υπερ-εξηντακονταετή ιστορία της.

Μια Vespa GTV 350, πέρα από το απαράμιλλο στυλ, θα είχε και μπόλικη δύναμη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ