fbpx

ΒΕVERLY 350: Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Mικρότερες διαστάσεις, καλύτερες επιδόσεις

*330 κυβικά, 33,3 ίπποι, κατανάλωση 30 χιλιομέτρων στο λίτρο *Λίπανση με ξηρό κάρτερ * Υποτετράγωνες διαστάσεις * Επιδόσεις 400άρη κινητήρα

Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας της Piaggio, που τοποθετείται για πρώτη φορά στο Beverly 350 του 2012 έχει διατηρήσει τη βασική διάταξη των προκατόχων του. Είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να προσφέρει απόδοση που συγκρίνεται με κινητήρες 400 κ.εκ., αλλά διαθέτοντας συγχρόνως περιορισμένες διαστάσεις που μάλλον με κινητήρα 300 κ.εκ. μπορεί να συγκριθεί.

O 330 κυβικών εκατοστών, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας έχει βελτιωθεί σε πολλούς τομείς σε σχέση με τον προκάτοχό του μεγιστοποιώντας τη ροή μίγματος και εξαγωγή καυσαερίων, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την οικονομία καυσίμου, αλλά και τους ρύπους καυσαερίων. Η διάμετρος x διαδρομή είναι (69 mm x 78 mm), πράγμα που σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι υποτετράγωνος, διαθέτει δηλαδή μεγαλύτερη διαδρομή (78), αντί για διάμετρο (69), στοιχείο που τονίζει ότι έχει δοθεί προσοχή στον τομέα της ροπής. Ο νέος κινητήρας έχει λίπανση με ξηρό κάρτερ και λιπαίνει στον στρόφαλο , μέσω μιας βαλβίδας reed που επιτρέπει μικρότερες εσωτερικές τριβές. Mε αυτό τον τρόπο μειώνεται και ο όγκος των κάρτερ και συνολικά του κινητήρα.

Η μείωση των εσωτερικών τριβών έγινε τομέας έρευνας για τους μηχανικούς-μηχανολόγους της Piaggio αφού και και τα κοκοράκια πατούν πάνω στον εκκεντροφόρο με ρουλεμάν, λύση που βελτιώνει την λειτουργία τους και μειώνει τους μηχανικούς θορύβους. Και στη μετάδοση υπάρχουν αλλαγές, αφού υπάρχει πλέον ένας νέος υγρός πολύδισκος στο φυγοκεντρικό συμπλέκτη πίσω, που μειώνει την ανάπτυξη θερμοκρασίας, ενώ καινούργιος είναι και ο νέος φυγοκεντρικός συμπλέκτης CVT (Continuously Variable Transmission) που συμβάλει σημαντικά στη μείωση του βάρους του συνολικού – κατά 10 κιλά σε σχέση με τον 400άρη κινητήρα.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ BEVERLY 350

Η ιπποδύναμη φτάνει τους 33,3 ίππους (όπως είχαμε πρώτοι ανακοινώσει στο SCOOTERNET) στις 8.250 σ.α.λ και η ροπή τα 3,3 χιλιογραμμόμετρα στις 6.250 σ.α.λ στοιχεία που καθιστούν το Beverly 350 κορυφαίο στον τομέα των επιδόσεων. Τα διαστήματα σέρβις “απλώθηκαν” στα 20.000 χιλιόμετρα και η αλλαγές λαδιών κάθε 10.000 χιλιόμετρα.

Η οικονομία καυσίμου βελτιώθηκε, με τον νέο κινητήρα να διανύει 30 χιλιόμετρα στο λίτρο, δίνοντας αυτονομία μεγαλύτερη των 300 χιλιομέτρων.

Aκολουθούν οι τέσσερις χρωματισμοί στους οποίους θα κυκλοφορήσει από τον Νοέμβριο το νέο Piaggio Beverly 350 SportTouring