fbpx

Gogoro EV-C1: Παρουσίασε το πρώτο της “μεγάλο” ηλεκτρικό σκούτερ

Διευρύνοντας την γκάμα, κοιτώντας ψηλότερα

H Ταϊβανέζικη κατασκευάστρια ηλεκτρικών σκούτερ Gogoro παρουσίασε σε σαλόνι στη Νότια Κορέα, το πρώτο ηλεκτρικό maxi-scooter της, που είναι ισοδύναμο με ένα αντίστοιχο συμβατικού κινητήρα 125 cc, το Gogoro EV-C1!

Το Gogoro EV-C1 είναι το πρώτο “μεγάλο” σκούτερ της εταιρίας, κι έχει στόχο να διευρύνει την γκάμα της προσφέροντας για πρώτη φορά τέτοια επιλογή και υψηλότερες επιδόσεις.

Η Gogoro θεωρείται από πολλούς ως ένας από τους κορυφαίους καινοτόμους κατασκευαστές στην ηλεκτρική μετακίνηση σε όλη την Ασία. Η ταϊβανέζικη μάρκα άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες της το 2011, όταν η τάση για τα ηλεκτρικά σκούτερ και δίτροχα δεν ήταν τόσο έντονη όσο σήμερα.

Επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της εκτός Ταϊβάν, η στρατηγική της μάρκας ήταν να συνεργαστεί με τοπικές εταιρίες σε γειτονικές ασιατικές αγορές, όπως για παράδειγμα, στη Σιγκαπούρη, την Ινδία, αλλά και τις Φιλιππίνες.

Αυτή τη φορά, φαίνεται ότι η Gogoro προτίθεται να κάνει αισθητή την παρουσία της και στην Κορέα όπου έγινε η παρουσίαση του νέου σκούτερ της.

Όσον αφορά το νέο της σκούτερ, το Gogoro EV-C1, αυτό δείχνει πολύ μεγαλύτερο από τα άλλα σκούτερ της Gogoro, ενσωματώνοντας στοιχεία από maxi-scooter κι έχοντας πολύ πιο “στιβαρή” εμφάνιση.

Καθώς δεν ανακοινώθηκαν τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις, το πιθανότερο είναι, λόγω του ότι θα έχει μεγαλύτερο κινητήρα, να καλύπτει μεγαλύτερες αποστάσεις με υψηλότερες ταχύτητες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο κινητήρας έχει ισχύ επτά κιλοβάτ (7 kW ) και θα πρέπει να έχει αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Όσον αφορά την τιμή, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.

Η μάρκα Gogoro έχει πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία, στην Ταϊβάν κυρίως, και χαρακτηρίζεται από ένα σύστημα ανταλλαγής μπαταριών, μια έξυπνη λύση που θα άνοιγε το δρόμο για την επέκτασή της σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο. Σχεδόν 500.000 άτομα κάθε μήνα, χρησιμοποιούν αυτή την υπηρεσία που παρέχει η εταιρία στην Ταϊβάν.

Η Gogoro έχει γίνει πανταχού παρούσα στην χώρα της, ιδίως χάρη σε αυτή την υπηρεσία μπαταριών για τα ηλεκτρικά της σκούτερ, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να αντικαθιστούν την άδεια μπαταρία τους με μια φορτισμένη σε έναν από τους σταθμούς του ιδιωτικού δικτύου της Gogoro, ξεπερνώντας έτσι το πρόβλημα της μακροχρόνιας επαναφόρτισης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Gogoro διαθέτει 2.100 σταθμούς μπαταριών στο νησί. Σχεδόν όσα και τα βενζινάδικα της Ταϊβάν!

Η Gogoro δεν αντιπροσωπεύεται ακόμα στην ελληνική αγορά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ