fbpx

Kymco CV3 550, Πλήρης Δοκιμή: Simply the Best!

Το κορυφαίο τρίτροχο σκούτερ της αγοράς!

* Κυβισμός: 550 6cc * Ιπποδύναμη: 51,0 ίπποι (37,5 kW) στις 7.500 rpm * Τελική: 175 km/h (πραγματική) * Βάρος: 280 kg (γεμάτο) * Τιμή: 13.890 ευρώ (1/2023)

Το πρώτο τρίτροχο της Kymco, που ολόκληρο το όνομά του είναι Kymco CV3 550 Noodoe E5, γίνεται αυτομάτως και το καλύτερο της κατηγορίας σκούτερ τριών τροχών που έχει παρουσιαστεί ποτέ μια διάκριση που απονέμεται στο μεγάλο κι εντυπωσιακό αυτό σκούτερ για πολλούς λόγους. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος.

Ούτε φτηνό είναι, ούτε βολικό για όλες τις δουλειές, ούτε μικρό, ούτε ελαφρύ. Επίσης δεν απευθύνεται σε όλο τον κόσμο, αφού έχει φτιαχτεί για να προσφέρει συγκεκριμένα πράγματα για συγκεκριμένους ανθρώπους. Κατά πρώτον, απευθύνεται σε σκουτερίστες που προέρχονται από το αυτοκίνητο και δεν εμπιστεύονται τους δύο (μόνο) τροχούς.

H Kymco είναι η τρίτη μεγάλη εταιρία που εισέρχεται στον χώρο των τρίτροχων σκούτερ, όχι απλά με αξιώσεις, αλλά με μια αποστομωτική κίνηση.

Μετά την Piaggio, την Peugeot και τη Yamaha, η ταϊβανέζικη σκουτερο-εταιρία παρουσιάζει το ισχυρότερο, μεγαλύτερου κυβισμού, δικύλινδρο, με αλουμινένιο πλαίσιο 3ροδο σκούτερ που ξεχωρίζει.

Η Kymco δούλευε πάνω στο CV3 (που σημαίνει Concept Vehicle 3 τροχών…) για αρκετό καιρό, αφού ήδη από το 2017 το είχε επιδείξει σαν πρωτότυπο στην έκθεση EICMA του Μιλάνου.

Στο ενδιάμεσο, μια τρομερή πανδημία, μια οικονομική κρίση, ανωμαλίες στην εφοδιαστική αλυσίδα και… μπόλικα ακόμα προβλήματα εμπόδισαν την παρουσίασή του.

Το ημερολόγιο έδειχνε 2006, δηλαδή μετράμε ήδη 17 χρόνια από τη στιγμή που είδαμε για πρώτη φορά στην παραγωγή ένα τρίτροχο σκούτερ.

Ήταν το Piaggio MP3, το οποίο παρουσιάστηκε στο πέρασμα του χρόνου σε διάφορες εκδόσεις, από υβριδικές με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα, αλλά και 125, 300, 400 και 500 κυβικά, χαρίζοντας έτσι στην ιταλική εταιρία όχι μόνο την τιμή του πρωτοπόρου, αλλά και μια πλήρη γκάμα. Όποιος ήθελε τρεις τροχούς έπαιρνε Piaggio, τελεία και παύλα.

Τα τρίτροχα σκούτερ, για να λέμε την αλήθεια, ούτε την “επανάσταση στο χώρο” έφεραν, ούτε κάποια τεράστια εμπορική επιτυχία πουθενά στον κόσμο, με εξαίρεση τη Γαλλία, όπου κατάφεραν ακόμα και μπεστ σέλερ να φιγουράρουν, πάνω από δίτροχα σκούτερ και μοτοσυκλέτες!

Ωστόσο, μετά την Piaggio υπήρξαν και άλλες εταιρίες που αποφάσισαν να επενδύσουν σε αυτά. Πρώτη η ιταλική Quadro με κινητήρα 350 κυβικών, έξι χρόνια μετά τα ΜΡ3 (το 2012) και έπειτα η γαλλική Peugeot με το Metropolis το 2013 και κινητήρα 400 κυβικών.

Στο χώρο των “μεγάλων” τρίτροχων η επόμενη κίνηση έρχεται – για πρώτη φορά – από την Ιαπωνία και τη Yamaha που λανσάρει το 2020 το Tricity 300. Έτσι, τώρα η Kymco γίνεται ο “πέμπτος” παίκτης στον εμπορικό στίβο, εμφανίζοντας ένα σκούτερ που διαθέτει πλήθος πλεονεκτημάτων και ξεχωριστών χαρακτηριστικών όπως θα δούμε παρακάτω.

Η αναζήτηση για αισθητικές ομοιότητες του CV3 με το AK 550 είναι μια πρόκληση, τελικά, όμως, γρήγορα συνειδητοποιούμε ότι το CV3 επιδεικνύει μια μοναδική, ξεχωριστή σχεδίαση και μπράβο στην εταιρία για αυτό, αφού το σκούτερ έχει μια εντυπωσιακή “διαστημική-transformers” ταυτότητα. Αρέσει και στους μικρούς και στους μεγάλους απ’ ό,τι διαπιστώσαμε.

Με υψηλή ποιότητα κατασκευής, η οποία γίνεται αντιληπτή παντού, το σκούτερ είναι βαμμένο με ένα, επίσης ποιοτικό, μεταλλικό ματ πράσινο χρώμα που του δίνει έναν ακόμα πόντο στον στίβο των premium μοντέλων. Μεγάλες σέλες με πλάτη για αναβάτη (ρυθμιζόμενη) και συνεπιβάτη, μια μεγάλη ποδιά και μια ψηλή ζελατίνα προδιαθέτουν τους χρήστες για αυτό που πρόκειται να ακολουθήσει.

Οι φουτουριστικές ζάντες ταιριάζουν και κάνουν αντίθεση με το χρυσό φινίρισμά τους, η επιλογή των υλικών είναι καθαρή και η συναρμολόγηση προσεγμένη, όπως άριστη είναι και η εφαρμογή των πλαστικών πολυεπίπεδων τμημάτων. Η μπροστινή όψη (μεγάλη λόγω των δύο τροχών) εντυπωσιάζει τους πάντες, θυμίζει προϊστορικό ον με επιθετικό ράμφος και κεραίες, τους καθρέφτες δηλαδή με τα μεγάλα μπράτσα τους.

Το Kymco CV3 διατίθεται σε μαύρο ματ και ματ- λαδί χρωματικό συνδυασμό. Δυο χρώματα και τέλος. Το σκούτερ μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου, υπό συγκεκριμένες, όμως, προϋποθέσεις.

Στο Δρόμο

Μπορεί η σέλα να είναι ελαφρώς ψηλά για να σκαρφαλώσει κάποιος πάνω της με ευκολία και να εμποδίζει το πέρασμα του ποδιού από πάνω της (λόγω της πλάτης που βρίσκεται στην περιοχή του αναβάτη), αλλά υπάρχει άλλο κόλπο.

Η μικρή “εγκοπή” στην περιοχή του ψηλού τούνελ επιτρέπει να περάσει το πόδι του ο αναβάτης από μπροστά για να ανέβει στο σκούτερ.

Η θέση οδήγησης είναι φυσική, o κορμός του αναβάτη παραμένει ίσιος και η ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις πλάτη/μαξιλαράκι (προσαρμόζεται στο ύψος του αναβάτη) στην περιοχή του κόκυγγα, προσφέρει καλή στήριξη και κατά την επιτάχυνση, ενώ δίνει και καλύτερο έλεγχο του τρίτροχου.

Τα μαρσπιέ είναι αρκετά πλατιά, αλλά όχι μακριά και έτσι τοποθετούν σε άνετη μεν (στις 90 μοίρες γωνίας των γονάτων), αλλά μία και μόνο θέση τις πατούσες, χωρίς να επιτρέπουν τις μικρομετακινήσεις, ειδικά προς τα μπροστά.

Από την άλλη, το πεντάλ του ποδόφρενου είναι πολύ καλά τοποθετημένο και προσφέρει καλή εργονομία, είναι μαζεμένο και εύκολα χρησιμοποιήσιμο… για πρώτη φορά σε τρίτροχο σκούτερ, ενθαρρύνοντάς σε να το χρησιμοποιείς περισσότερο.

Οι μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες και το τιμόνι είναι αρκετά ψηλά και εύκολα προσβάσιμο για τα χέρια του αναβάτη, με τους πήχεις του να τοποθετούνται παράλληλα με το έδαφος. Η ποδιά δεν δυσκολεύει την κίνηση των γονάτων, αφού απέχει αρκετά από αυτά, όπως επίσης και το κεντρικό τούνελ δεν θα ενοχλήσει, παρά μόνο στο συχνό ανέβα-κατέβα στο σκούτερ.

Τα όργανα είναι υπέροχα σε όψη και πολύ προσεγμένα, με μια μεγάλη οθόνη TFT 6″ με αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας, εύκολα χειροκίνητα ρυθμιζόμενη (και ως προς την κλίση της!) και εξοπλισμένη με μικρό προστατευτικό καπάκι. Το CV3 είναι εξοπλισμένο με το πολύ χρήσιμο Noodoe, που συνδέεται με το τηλέφωνο για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις κλήσεων, SMS, WhatsApp, ενώ διαθέτει φυσικά και GPS, μεταξύ των άλλων.

Η πληροφόρηση είναι πλήρης, με ψηφιακό, και αναλογικό, αν το προτιμάτε, κοντέρ (αλλάζει η εμφάνιση του ψηφιακού οργάνου σύμφωνα με τις προτιμήσεις του χρήστη), στροφόμετρο, ρολόι, χιλιομετρητή, μετρητή καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, στιγμιαία κατανάλωση, επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης, αλλά και πίεση ελαστικών.

Στα χειριστήρια υπάρχει cruise control, διακόπτης για την επιλογή του χάρτη λειτουργίας του κινητήρα, για τα θερμαινόμενα γκριπ, τα αλάρμ, τα χειριστήρια πλοήγησης μενού, διακόπτης ανάφλεξης εύκολα προσβάσιμος στο κέντρο του τιμονιού, ενώ το (μαζεμένο και εύχρηστο) χειρόφρενο είναι πολύ σωστά τοποθετημένο στο αριστερό άκρο του τιμονιού.

 

Γίνεται σαφής η προσπάθεια της Kymco να απλουστεύσει τον “εφιάλτη” που συναντάμε συνήθως – από πλευράς πλήθους δύσχρηστων διακοπτών στις μοντέρνες μοτοσυκλέτες και σκούτερ – με έξυπνη λύση τη διάταξη διακοπτών τύπου “πιάνο” στο πάνω τμήμα της ποδιάς, κάτω από το τιμόνι.

Εξοπλισμένο με φωτισμό full LED, συμπεριλαμβανομένων και των φλας, το Kymco CV3 προσφέρει εξαιρετικά φώτα τη νύχτα, μέσω των διπλών μπροστινών προβολέων που είναι ενσωματωμένοι σε μια επιθετικά σχεδιασμένη μάσκα/μονάδα μαζί με τα κομψά φώτα ημέρας.

Χαμηλότερα τοποθετημένα, τα φλας βρίσκονται πάνω στο μικρό ράμφος, που εδώ που τα λέμε, θα ταίριαζε περίφημα πάνω σε μια Adventure μοτοσυκλέτα!

Η μπροστινή ανάρτηση ονομάζεται “KALS”, κατά το Kymco Advance Leaning Suspension, μια απλουστευμένη τεχνολογία συστήματος ανάρτησης/διεύθυνσης, που θυμίζει αρκετά ανάρτηση μοτοσυκλέτας και όχι τρίτροχου σκούτερ.

Οι δύο ζάντες 13 ιντσών μπροστά εγγυώνται και προσφέρουν ιδιαίτερα μεγάλη σταθερότητα στις στροφές και υψηλό κράτημα, ενώ διαπρέπουν φυσικά στο φρενάρισμα.

Με τέσσερα τηλεσκοπικά πιρούνια με καλάμια διαμέτρου 37 mm μπροστά κι ένα παράκεντρα τοποθετημένο (δεξιά του ωραιότατου, άκαμπτου αλουμινένιου ψαλιδιού “μοτοσυκλέτας”) αμορτισέρ, η άνεση είναι δεδομένη για το Kymco CV3 550.

Η απόσβεση συμπίεσης των αναρτήσεων είναι ομαλή, προοδευτική και έχουν αρκετή διαδρομή. Άριστη είναι η οπίσθια ανάρτηση για ένα άτομο, ενώ με δύο άτομα στη σέλα η πίσω ανάρτηση γίνεται λίγο πιο απότομη, παραμένοντας, όμως, πολύ καλή συνολικά.

Η καλή σχεδίαση της ποδιάς και της ζελατίνας (από υψηλής ποιότητας λεξάν, χωρίς παραμορφώσεις ειδώλων) προσφέρει καλή προστασία στον οδηγό, ακόμη και στη χαμηλή της θέση (ρυθμίζεται με εργαλεία και σε υψηλότερη), κι αν εμποδίζει κάποιον μέσα στην πόλη, η λύση είναι να τοποθετηθεί μια κοντύτερη (σπορ).

Ο κινητήρας ίσως να είναι το σπουδαιότερο στοιχείο του Kymco CV3, πηγαίνοντας ένα βήμα μπροστά ολόκληρη την κατηγορία των τρίτροχων σκούτερ.

Υπάρχει λοιπόν ένας 4χρονος, 8βάλβιδος Euro 5, δικύλινδρος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους και 550 cc, τοποθετημένος σε κεντρική θέση (για πρώτη φορά σε τρίτροχο σκούτερ) όπως στις μοτοσυκλέτες, που είναι υγρόψυκτος και τροφοδοτούμενος από ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η μέγιστη ισχύς του είναι 51 ίπποι (37,5 kW) στις 7.500 rpm και η ροπή στα 51,9 Nm στις 5.750 rpm. Ένα δεύτερο Mode «βροχής» μειώνει τις παραπάνω τιμές στους 34 ίππους (25 kW) στις 6.500 rpm/min και 47 Nm στις 4.50 rpm.

Μεγάλη λοιπόν η διαφορά του 550 των 50+ ίππων σε σύγκριση με τους άμεσους αντίπαλους στην αγορά, δηλαδή το Piaggio MP3 HPE 500 των 44 ίππων, το Peugeot Metropolis 400 των 35 ίππων και το Yamaha Tricity 300 των 28 ίππων.

Μην ξεχνάμε πως και η συνολική μηχανολογία είναι διαφορετική πάνω στο Kymco, αφού υπάρχει κανονικό μοτοσυκλετιστικό πλαίσιο, ψαλίδι στην πίσω ανάρτηση και η τελική μετάδοση γίνεται από ιμάντα ενισχυμένο με ανθρακονήματα, με όλη τη μεταφορά δύναμης στον πίσω τροχό να γίνεται ομαλότερα, χωρίς κραδασμούς και τινάγματα.

Η ροπή του κινητήρα και η απολαυστική επιτάχυνσή του στο άνοιγμα του γκαζιού εμφανίζεται στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ και ψηλά ο 8βάλβιδος κινητήρας ανεβάζει χωρίς κόπο κάνοντας το σύνολο να κινείται άνετα με 140+ km/h στο κοντέρ και την πραγματική τελική του 35 χιλιόμετρα παραπάνω, στα 175 km/h.

Η κατανάλωση δεν ξεφεύγει ακόμα και με “βαρύ” δεξί χέρι, με 4,9 λτ./100 χλμ., προσφέροντας έτσι αυτονομία 300 περίπου χιλιομέτρων, καθώς το ρεζερβουάρ χωράει 15,0 λίτρα.

Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι απολαυστικός και “γεμάτος” σε όποιες στροφές κι αν ανοίξεις το γκάζι, με έναν υπέροχο θόρυβο να ξεφεύγει από το μονό τελικό της εξάτμισης, προσφέροντας απόλυτο έλεγχο, μεγάλη προοδευτικότητα απόδοσης και ραφιναρισμένη λειτουργία. Ένα διαμάντι στο χώρο των σκούτερ!

Το Kymco CV3 550 είναι εξοπλισμένο με το τελευταίας τεχνολογίας ABS 9.1 της Bosch.

Τα φρένα χρειάζονται αρκετή δύναμη στο πάτημα για να ενεργοποιηθούν δυναμικά, αλλά αποδίδουν καλά. Η αριστερή μανέτα επιδρά πάνω στον κυματοειδή δίσκο των 260 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και η δεξιά σε δύο δίσκους 250 mm, με δαγκάνες δύο εμβόλων.

Το CV3 διαθέτει και ποδόφρενο όπως συνηθίζουν τα τρίτροχα σκούτερ, που ενεργοποιεί και τα τρία δισκόφρενα ταυτόχρονα, μια λύση που βολεύει ιδιαίτερα τους αρχάριους και αυτούς που έχουν συνηθίσει από τα αυτοκίνητα. Το πεντάλ είναι ιδανικά τοποθετημένο – σε σύγκριση και πάλι με τον ανταγωνισμό – στο δεξί μαρσπιέ και έχει πολύ καλή εργονομία, κάτι που δεν ισχύει και για τον ανταγωνισμό.

Παράλληλα είναι προοδευτικό στην ισχύ του – άρα έχει προβλεπόμενες αντιδράσεις – και προσφέρει ένα πολύ δυνατό φρενάρισμα, σε τέτοιο βαθμό που στην αρχή… σχεδόν τρομάζεις!

Το ABS όπου χρειάζεται να επέμβει το κάνει με διακριτικότητα και αποτελεσματικά.

Τα ελαστικά είναι 110/70×13 μπροστά και 160/60×15 πίσω, είναι φτιαγμένα από τη Maxxis, και αποδίδουν πάνω από τον μέσο όρο στην ελληνική άσφαλτο. Προσοχή χρειάζεται το πίσω λάστιχο, ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα, μιας και το CV3 δεν διαθέτει (θα έπρεπε) σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, αλλά αντ’ αυτού ένα “ήπιο πρόγραμμα” χαρτογράφησης “Rain” που μειώνει την ιπποδύναμη και κάνει τη μεταφορά δύναμης στον πίσω τροχό πιο προβλέψιμη.

Μιας και το Kymco CV3 έχει σχεδόν τις ίδιες διαστάσεις με τους ανταγωνιστές του στην αγορά, που είναι τα Piaggio MP3 500 HPE και Peugeot Metropolis 400, και περίπου το ίδιο βάρος (280 το CV3, 275 και 271 τα άλλα δύο), θα υπέθετε κανείς ότι μέσα στην πόλη κινούνται παρόμοια.

Είναι όμως το σωστά κατανεμημένο βάρος – λόγω της συνολικής αρχιτεκτονικής και του κεντρικά τοποθετημένου κινητήρα – και η καλή ακτίνα στροφής, μαζί με το ελαφρύτερο τιμόνι που του επιτρέπουν να εξελίσσεται με μεγαλύτερη ευκολία στο αστικό περιβάλλον.

Εμφανής είναι η συνεισφορά του αλουμινένιου πλαισίου του CV3 που εντυπωσιάζει με την ακαμψία, την σταθερότητα και την ακρίβεια κινήσεών του, κάτι στο οποίο συμβάλλει και η σωστή κατανομή βάρους 50/50 που γίνεται αισθητή ακόμα και σε μικρές ταχύτητες.

Σε αλλαγές κατεύθυνσης με λίγα χιλιόμετρα, μετά από λίγo χρόνο εξοικείωσης, ο αναβάτης νομίζει απλά ότι οδηγεί ένα δίτροχο σκούτερ με βαρύτερο τιμόνι, αφού το 550 εμφανίζει ιδιαίτερη ευελιξία για τους δύο τροχούς που διαθέτει μπροστά.

Καμία σχέση με τη συμπεριφορά των σκούτερ του ανταγωνισμού, τα οποία είναι σαφώς πιο δύστροπα και δύσχρηστα.

Το ίδιο ισχύει και στο κομμάτι των αναρτήσεων μπροστά, που όπως είπαμε, απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου όπως κανένα άλλο τρίτροχο. Στις υψηλότερες ταχύτητες το σταθερό σύνολο επιτρέπει στον αναβάτη να ρίξει το σκούτερ με παραπανίσια σιγουριά στις στροφές, ακόμα και μέχρι το όριό του όπου βρίσκει το κεντρικό στάντ. Οι μπροστινοί τροχοί των 13 ιντσών δίνουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και σε συνδυασμό με το μπόλικο, χορταστικό γκάζι, το σκούτερ της Kymco γίνεται στις αλλεπάλληλες στροφές μια πραγματική απόλαυση.

Στον αυτοκινητόδρομο, το Kymco CV3 550 δείχνει τον πραγματικό, GT τουριστικό του χαρακτήρα, που υποστηρίζεται από την προστασία των αναβατών, το σίγουρο κράτημα και τις επιδόσεις του κινητήρα.

Το ταξίδι γίνεται πιο ευχάριστο απ’ ό,τι μπορεί κάποιος να φανταστεί, με τον δικύλινδρο κινητήρα να διατηρεί την καλή του επιτάχυνση ακόμα και πάνω από τα 130-140 km/h, κι όλα αυτά χωρίς κραδασμούς και την άριστη ηχητική υπόκρουση των δύο κυλίνδρων. Οι βόλτες μικρές και μεγάλες και οι εκδρομές είναι μέσα στο ρεπερτόριο του σκούτερ και εύκολα μπορούν να γίνουν μόνιμη συνήθεια. Είναι και η παρουσία του cruise control, που δουλεύει μεταξύ 45 km/h και 130 km/h, που βοηθάει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.

Πολύ άνετα κάθεται και ο συνεπιβάτης, που δεν θα κουραστεί εύκολα και θα απολαύσει το ταξίδι λίγο πιο ψηλά, καθισμένος σε μια καλοφτιαγμένη, μεγάλη και βολική σέλα, με μεγάλα αναδιπλούμενα αλουμινένια μαρσπιέ και μικρή, υποστηρικτική πλάτη.

Η Κymco έχει προβλέψει ένα σύστημα που λέγεται Mutli-Fit και έχει να κάνει με τη σέλα του συνεπιβάτη που αφαιρείται και στη θέση μπαίνει ένα top box/βαλίτσα ή μπορεί να τοποθετηθει σχάρα Παράλληλα υπάρχουν διακριτικές αναμονές για πλαϊνές βαλίτσες, που στερεώνονται κατευθείαν στο στο πλαίσιο. Συστήματα που βοηθούν σε ένα ευκολότερο και πρακτικότερο ταξίδι.

Τελικά…

Θεωρούμε ελλιπές το όνομα CV3 και πιστεύουμε πως το σκούτερ θα έπρεπε να αναφέρεται επίσημα σαν Kymco CV3 550, τονίζοντας τον κυβισμό του, ενώ θα έπρεπε να υπαινίσσεται με κάποιο τρόπο ότι φοράει τον μοναδικό δικύλινδρο κινητήρα της κατηγορίας.

Αυτά είναι τα στοιχεία πέραν της εντυπωσιακής εμφάνισης και ποιότητας κατασκευής, τα οποία μαζί με το αλουμινένιο πλαίσιο το κάνουν να ξεχωρίζει. Αυτά είναι τα κυριότερα πλεονεκτήματά του έναντι του ανταγωνισμού. Είναι όμως το Kymco CV3 ένα σκούτερ για όλους; Όχι ακριβώς.

Απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που είτε προέρχεται από το χώρο του αυτοκινήτου και θέλει να περάσει σε κάτι ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο μέσα στην πόλη, είτε σε αυτούς που δεν αισθάνονται πλέον τόσο ασφαλείς πάνω σε δύο τροχούς.

Κακά τα ψέματα, τα τρίτροχα σκούτερ δεν θα κατακτήσουν ποτέ την αγορά, εκτός ίσως από αυτήν της Γαλλίας όπου λατρεύονται και απορροφώνται σε μεγάλους αριθμούς. Θα διατηρούν όμως ένα πιστό κοινό κάνοντας ίσως κι άλλες εταιρίες να ενδιαφερθούν για αυτά στο μέλλον, αλλά με λογικές προσδοκίες.

Το Kymco CV3 είναι ένα πολυτελές, premium και τεχνολογικά εξελιγμένο σκούτερ που αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς ιδίως αν συγκριθεί με τον άμεσο αντίπαλό του, που δεν είναι άλλος από το Piaggio ΜΡ3 530 hpe, με το οποίο κοστίζει σχεδόν τα ίδια χρήματα.

Είναι σαφή τα πλεονεκτήματα του 550, όχι μόνο στο τομέα του πλαισίου αλλά και στον κινητήρα και λόγω διάταξης και λόγω ιπποδύναμης, ενώ το βάρος τους είναι σχεδόν ίδιο, πράγμα που αποδεικνύει την καλή δουλειά που έχει κάνει Kymco στον τομέα του “αδυνατίσματος”.

Μπορεί μέσα στην πόλη να μην είναι το πιο ευέλικτο σκούτερ (συγκρινόμενο με τα δίτροχα), ούτε αυτό που θα επιτρέψει εύκολη απόδραση από το μποτιλιάρισμα, αλλά στο ταξίδι με ένα ή με δύο άτομα αποδεικνύεται απολαυστικό, ασφαλές και διασκεδαστικό, προσφέροντας άνεση και προστασία από τον αέρα, αλλά και επιδόσεις! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Επίσης κάτι σημαντικό που συμβαίνει όταν καβαλάς το Kymco CV3 στον ανοιχτό δρόμο, είναι ότι λόγω της ασφάλειας που εμπνέει στον αναβάτη στους τομείς του φρεναρίσματος και του κρατήματος, του επιτρέπει να χαλαρώνει και να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο την ταξιδιωτική του διαδρομή.

Περισσότερες πληροφορίες: Μοto Trend SA, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 8599, www.kymco.gr

Λεπτομέρειες & Παρατηρήσεις

  • Θα θέλαμε, για τα χρήματα που κοστίζει το CV3, και μια ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ώστε να “δέσει το γλυκό”
  • Αυτή που έχει τώρα ρυθμίζεται δε σε δύο θέσεις, χρειάζεται όμως εργαλεία για να το πετύχεις
  • Υπάρχει σύστημα “κλειδώματος” των μπροστινών αναρτήσεων όταν το σκούτερ είναι παρκαρισμένο ή έχει σταματήσει στα φανάρια, με το πάτημα ενός κουμπιού στο δεξί άκρο του τιμονιού
  • Έτσι μπορείς να κρατάς τα πόδια σου πάνω στα μαρσπιέ στα φανάρια, ενώ το σύστημα ξεμπλοκάρει το κλείδωμα των τροχών μόλις ανοίξει το γκάζι
  • Περιέργως, ενώ η αριστερή ομάδα διακοπτών στο τιμόνι είναι καλοφτιαγμένη, δεν ισχύει το ίδιο με τη δεξιά που μοιάζει “φθηνότερη”, στην όψη τουλάχιστον
  • Και σε αυτό το μοντέλο, όπου οι καθρέφτες βρίσκονται μπροστά και μακριά από το τιμόνι, αντιμετωπίζει ο αναβάτης μια πρόσθετη δυσκολία υπολογισμού των αποστάσεων κατά τη διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα
  • Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα γκριπ που ρυθμίζονται σε 3 σκάλες
  • Τουλάχιστον, προσφέρουν καλό οπτικό πεδίο
  • Κάτω από τη σέλα που ανοίγει αυτόματα (από τα κουμπιά “πιάνο”) μπορεί να χωρέσει, δυστυχώς, μόνο ένα κράνος φουλφέις, ενώ υπάρχει και ένα μικρό φως καθώς και μια πρίζα 12V

Θετικά στοιχεία

  • Ισχυρός δικύλινδρος κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας

  • Πλαίσιο αλουμινίου

  • Ελαφρύ τιμόνι για την κατηγορία

  • Ταξιδιωτικές δυνατότητες

  • Οθόνη TFT 6″ και Noodoe

Χρειάζεται βελτίωση

  • Απουσία συστήματος Traction Control
  • Απουσία ηλεκτρικά ρυθμιζόμενης ζελατίνας
  • Αποθηκευτικός χώρος

Eξοπλισμός αναβάτη

Κράνος: HJC Rpha 11 Nectus, Colori, Λ. Καλλιρόης 15, 11743 Αθήνα, τηλ 210 9245980,  coloriposto.gr Mπουφάν: Furygan Legacy , Motoway Καμπράνης Α.Ε, σε Αθήνα (Λεωφ. Αλίμου 76 & Δήμητρας 3, Ακ. Πλάτωνος), Θεσσαλονίκη (Γιαννιτσών 59 & Κ. Καραμανλή 22), motoway.gr

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:13.890 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Δικύλινδρος σε σειρά, τετράχρονος, υγρόψυκτος, 8βαλβιδος, 550cc με ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:51 ίπποι (37,5κW) στις 7.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τύπου KALS με τέσσερα καλάμια και σύστημα διεύθυνσης
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δύο δισκόφρενα διαμ. 250mm / Ένα δισκόφρενο 250mm με ΑΒS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δύο τροχοί 13 ιντσών/ 15 ιντσών (ελαστικά 110/70 μπροστά και 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.580mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:785mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:15,0 lt.
ΒΑΡΟΣ:280 kg (γεμάτο)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Περισσότερες πληροφορίες: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 8599, www.kymco.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ