YAMAHA TRICITY 155, 2016: Έτοιμο το “μεγάλο”

Με 155 κυβικά και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων!

Το Scooternet ήταν το πρώτο ψηφιακό Μέσο ενημέρωσης που είχε αποκαλύψει ότι η Yamaha ετοιμάζει μεγαλύτερο Tricity με τον κινητήρα των 155 κυβικών του Xenter ήδη από τις 16 Νοεμβρίου του 2015. To νέο Yamaha Tricity 155 έγινε πραγματικότητα μόλις σήμερα… πέντε μήνες αργότερα, και μάλιστα με κινητήρα που διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, όπως το Yamaha NMAX 125.

Yamaha_Tricity_155_2016)3 Yamaha_Tricity_155_2016)8

Λίγες ώρες έχουν περάσει από τη στιγμή που η Yamaha ανακοίνωσε επίσημα το Υamaha Tricity 155, τη λόγική συνέχεια του 3τροχου πρότζεκτ, κάτω από το κεφάλαιο “Urban Mobility” (αστική κινητικότητα) όπως το ονομάζει η εταιρία. Πρόκειται για μοντέλα που προσφέρουν μια ρεαλιστική εναλλακτική λύση για εκείνους που θέλουν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες των καθημερινών μετακινήσεών τους.

Πριν από δύο χρόνια, η Yamaha μπήκε στον χώρο των τρικύκλων με το Tricity – ένα καινοτομικό και εύχρηστο όχημα, που συνδυάζει το μικρό βάρος και την ευκινησία, με βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και σταθερότητα.

Yamaha_Tricity_155_2016)1

2016_YAM_MW155_EU_MVPBM1_DET_001

Ο στόχος του Tricity ήταν να προσελκύσει νέους πελάτες με ελάχιστη ή μηδενική εμπειρία ως αναβάτες και να τους προτείνει έναν νέο τρόπο μετακίνησης εκτός από τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα αυτοκίνητα. Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να αλλάξει ριζικά την καθημερινή μετακίνηση μέσα στη πόλη.
Για το 2016, η Yamaha θα παρουσιάσει ένα δεύτερο τρίκυκλο μοντέλο που θα φτάσει στην αγορά μέσα στον Ιούλιο το οποίο σχεδιάστηκε για να συμπληρώσει τη σειρά οχημάτων Urban Mobility. Το νέο Yamaha Tricity 155 προσφέρει μια ακόμα επιλογή στους αναβάτες που προτιμούν τα σκούτερ με 3 τροχούς.

2016_YAM_MW155_EU_MVPBM1_DET_003

2016_YAM_MW155_EU_MVPBM1_DET_009

Με τις βελτιωμένες επιδόσεις του, το νέο Tricity 155 θα αποτελέσει πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση όχι μόνο σε όσους ήθελαν περισσότερη δύναμη σε σχέση με το 125, αλλά και για τους Ιταλούς σκουτερίστες που έτσι θα μπορούν να το χρησιμοποιούν στους αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας.

Ο νέος τετράχρονος κινητήρας των 155 κ.εκ. παρέχει μεγαλύτερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα, ενώ η χρήση του προηγμένου συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVA) βελτιώνει τη συνολική απόδοση ισχύος και παράλληλα εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα οικονομίας καυσίμου.

Yamaha_Tricity_155_2016)5 Yamaha_Tricity_155_2016)9

Το ελαφρύ, ευκίνητο το Tricity 155 όπως και το 125, έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για να προσελκύσει αναβάτες της βασικής κατηγορίας σκούτερ πόλης, που αναζητούν μια ρεαλιστική και προσιτή εναλλακτική λύση αντί των μέσων μαζικής μεταφοράς και του αυτοκινήτου, αλλά στοχεύει να προσελκύσει και αναβάτες που χρησιμοποιούν άλλα βαρύτερα, μεγαλύτερα και πιο ακριβά 3τροχα σκούτερ άλλων εταιριών. Είναι σαφές ότι το Yamaha Tricity 155 θέλει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό με όπλο τη χαμηλότερη τιμή, το χαμηλότερο βάρος του και την ευελιξία του.

To Yamaha Tricity 155 διατηρεί το ελαφρύ, μικρών διαστάσεων πλαίσιο, αλλά περιλαμβάνει και ορισμένες αλλαγές που βελτιώνουν την οδική του συμπεριφορά. Το νέο Tricity 155 διαθέτει πίσω τροχό μεγαλύτερης διαμέτρου (13 ιντσών), ο οποίος ανταποκρίνεται καλύτερα στήν βελτιωμένη επιτάχυνση και την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Σε συνδυασμό με τη χρήση ενός φαρδύτερου πίσω ελαστικού 130/70, εξασφαλίζεται καλύτερη πρόσφυση σε διάφορα οδοστρώματα και βελτιωμένη άνεση για τον αναβάτη και για τον συνεπιβάτη.

Yamaha_Tricity_155_2016)2

2016_YAM_MW155_EU_MVPBM1_DET_004

Η αυτονομία του Yamaha Tricity 155 έχει βελτιωθεί με την τοποθέτηση ενός μεγαλύτερου ρεζερβουάρ 7,2 λίτρων, ενώ ο μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα μπορεί πλέον να χωρέσει ένα κράνος full-face, συν μερικά μικρότερα αντικείμενα. Νέο είναι επίσης το φρένο στάθμευσης, το οποίο έχει σχεδίαση παρόμοια με εκείνη του TMAX 530 – και για πρόσθετη λειτουργικότητα, υπάρχει επίσης μια πρίζα 12 V για την ηλεκτρική τροφοδοσία διάφορων συσκευών που βρίσκονται στο νέο μπροστινό ντουλαπάκι.

Η διπλή σέλα διαθέτει νέα σχεδίαση και περιλαμβάνει ένα μακρύ και επίπεδο τμήμα για τον αναβάτη. Το επίπεδο δάπεδο έχει ανασχεδιαστεί επίσης για το μοντέλο του 2016.

Το νέο Yamaha Tricity 155 έχει διατηρήσει τις γραμμές του 125, αλλά υπάρχουν ορισμένες αλλαγές στο μπροστινό τμήμα και την ουρά.

Στα φρένα συναντούμε και πάλι το συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης (UBS), ενώ το σύστημα ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Ο νέος προβολέας είναι τύπου LED και συνδυάζεται με τα φωτα θέσης που είναι επίσης LED.

Yamaha_Tricity_155_2016)10

Tricity 155

Οι χρωματικοί συνδυασμοί του Yamaha Tricity 155 είναι: Μπλε Cyber, Γκρι Oxford, Λευκό Milky και το σκούτερ θα διατεθεί στην αγορά από τον Ιούλιο του 2016, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή.

Κυριότερα χαρακτηριστικά του Yamaha Tricity 155:

  • Υγρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας
  • Σχεδίαση με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VVA) για καλή επιτάχυνση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου
  • Μεγαλύτερος κυβισμός, 155 κ.εκ., με απόδοση ισχύος 14,7 ίππων για βελτιωμένες επιδόσεις
  • Πλαίσιο με μοναδική σχεδίαση συνδυασμένης κλίσης τροχών (LMW) – για ευκινησία και ευστάθεια
  • Διπλά μπροστινά δισκόφρενα 220 mm, πίσω δισκόφρενο 230 mm
  • Με ABS στο βασικό εξοπλισμό
  • Συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης (UBS) για ομαλή και αξιόπιστη ισχύ ακινητοποίησης
  • Δύο μπροστινοί τροχοί 90/80-14 με μικρή ενδιάμεση απόσταση
  • Πίσω τροχός μεγαλύτερης διαμέτρου (13 ιντσών) με φαρδύτερο πίσω ελαστικό 130/70
  • Διαφορετική σχεδίαση φέρινγκ με ισχυρό νέο προβολέα LED
  • Μεγάλη και επίπεδη σέλα με νέα σχεδίαση για μεγαλύτερη άνεση
  • Φως θέσης LED
  • Αυξημένος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωρά ένα κράνος full-face και μικρότερα αντικείμενα
  • Νέα πρίζα 12 V στην μπροστινή τσέπη
  • Μικρό βάρος για εύκολο χειρισμό
X