fbpx

YAMAHA NMAX 125 ABS: ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Νέα δύναμη στα 125άρια

Η Yamaha ενισχύει ακόμα περισσότερο τη γκάμα της και συγκεκριμένα την κατηγορία των 125 κυβικών με ένα ακόμα νέο μοντέλο. Πρόκειται για το Yamaha NMAX 125, που πρώτοι είχαμε παρουσιάσει στην Ελλάδα στο Scooternet... ως ένα πολύ ενδιαφέρον “ασιατικό” μοντέλο που θα μπορούσε να έχει επιτυχία και στην ευρωπαϊκή αγορά. Τώρα λοιπόν η Yamaha ανακοινώνει την εισαγωγή του και στην Ευρώπη.

Με ύφος maxi scooter, πινελιές σπόρ και κατανάλωση 2.2 lt/100 km, χωρίς να πηγαίνει πίσω από πλευράς επιδόσεων, με τροχούς μεσαίας διαμέτρου και επίπεδο δάπεδο. Αυτό είναι το ΝΜΑΧ, αλλά όχι μόνο. Ο μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας του ολοκαίνουργιου Yamaha NMAX 125 είναι κατηγορίας και τεχνολογίας Core Blue, τετράχρονος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο, βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού (!) και επίστρωση κυλίνδρου DiASil στο κυνήγι της μείωσης των μηχανικών τριβών. Ο κινητήρας των 155 κ.εκ. χρησιμοποιείται στο ΝΜΑΧ θα πωλείται στην Ασία και όχι στην Ευρώπη.

yamaha-n-max-2015_01

yamaha-n-max-2015_12   yamaha-n-max-2015_16

yamaha-n-max-2015_08

yamaha-n-max-2015_11

yamaha-n-max-2015_02

Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού ενεργοποιείται στις βαλβίδες εισαγωγής και αλλάζει τη βύθισή τους αναλόγως τις στροφές – στις χαμηλότερες λιγότερη βύθιση και στις υψηλότερες στροφές μεγαλύτερη. Με αυτό τον τρόπο αλλάζει και η απόδοση του κινητήρα προσφέροντας μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και μεγαλύτερη ιπποδύναμη στις υψηλότερες.

Η κατανάλωση μετρημένη με προδιαγραφές WMTC (World Motorcycle Test Cycle) φτάνει τα 2.2 λίτρα καυσίμου ανά 100 km με ιδανική αυτονομία τα 300 σχεδόν χιλιόμετρα από ένα ντεπόζιτο 6.6 λίτρων. Άμεσος αντίπαλος του ΝΜΑΧ είναι φυσικά το πετυχημένο Honda PCX 125. Το ψυγείο του κινητήρα βρίσκεται στο δεξί του άκρο, επιτρέποντας έτσι στο δάπεδο να μεγαλώσει, ενώ λάμπες LED επιτρέπουν τη χρήση μικρότερης γεννήτριας.

Από πλευράς πλαισίου έχουν χρησιμοποιηθεί σωλήνες μικρότερης διαμέτρου και υψηλότερης ακαμψίας για να μείνει το βάρος χαμηλά (127 κιλά) με τον κινητήρα να στηρίζεται πάνω του με σινεμπλόκ για να μειώνεται η μεταφορά κραδασμών. Η σχεδίασή του θυμίζει ΧΜΑΧ και σίγουρα Yamaha, με το ανάποδο μπούμερανγκ στο τούνελ που θυμίζει και δοκό αλουμινένιου πλαισίου που συνδέει το μπροστινό με το πίσω μέρος.

yamaha-n-max-2015_03

yamaha-n-max-2015_13

yamaha-n-max-2015_10

yamaha-n-max-2015_07

yamaha-n-max-2015_06

yamaha-n-max-2015_04

yamaha-n-max-2015_17

Στην πίσω ανάρτηση υπάρχουν δύο αμορτισέρ που δίνουν διαδρομή τροχού 90 χιλιοστών, ενώ η χρήση τροχών 13 ιντσών επιτρέπει το χαμήλωμα της σέλας (765 mm) και τη διατήρηση της ευελιξίας του σκούτερ σε συνθήκες πόλης. Το ABS στα φρένα είναι μέσα στον στάνταρ εξοπλισμό, δύο χρόνια πριν τον ερχομό της ευρωπαϊκής νομοθεσίας που υποχρεώνει τους κατασκευαστές να προμηθεύουν τα δίτροχά τους με τέτοιο σύστημα. Το μπροστινό λάστιχο είναι 110 /70-13 και το πίσω 130 / 70-13.

Οι περιορισμένες διαστάσεις του Yamaha NMAX 125 δεν σημαίνουν ότι δεν μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιβαίνοντες με την χωροταξία να επιτρέπει τη μετακίνηση των ποδιών του αναβάτη πάνω στα μαρσπιέ/δάπεδο. Κάτω από τη σέλα ένας μεγάλος χώρος 24.3 λίτρων μπορεί να φιλοξενήσει ένα φουλφέις κράνος, τα όργανα είναι LCD με φωτισμό LED.

Kατασκευασμένο στην Ινδονησία το Yamaha NMAX 125 ABS θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από το καλοκαίρι του 2015. Η τιμή θα ανακοινωθεί – τουλάχιστον για την Ευρώπη – μέσα στον Μάϊο του 2015 και αναμένεται να βρίσκεται κάτω από τις 3.000 ευρώ για να ανταγωνιστεί αυτήν του PCX. 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ