fbpx

YAMAHA NOZZA GRANDE 125: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ

Μεγαλύτερο D’elight

 Σε αποκλειστικότητα για την Ευρώπη το Scooternet σας παρουσιάζει το Yamaha Nozza Grande 125: είναι το νέο σκούτερ που κατασκευάζεται από την Yamaha Motor Vietnam και πρόσφατα έγινε το λανσάρισμά του… στο Βιετνάμ. Είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα νέας τεχνολογίας Blue Core και πρόκειται για ένα μεγάλο D’elight, που πιθανά να δούμε και στα ευρωπαϊκά σαλόνια στο μέλλον. 

Νozza ονομαζόταν και ονομάζεται στο Βιετνάμε το γνωστό μας Yamaha D’elight 125 πολύ πριν φτάσει στις Ευρωπαϊκές αγορές, οπότε αν εισαχθεί και το Nozza Grande στη Γηραιά Ήπειρο, να υποθέσουμε ότι θα ονομάζεται D’elight Grande.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι σύμφωνα με τον πρόεδρο της Yamaha Motor Vietnam μέχρι το τέλος του χρόνου θα εμφανιστεί κι άλλο σκούτερ που θα χρησιμοποιεί τον νέο κινητήρα Blue Core και πάλι για την τοπική αγορά αρχικά.

Οι βασικές γραμμές της σχεδίασης του Nozza-D’elight έχουν παραμείνει, το κουστούμι – όπως και όλο το σκούτερ – έχει μεγαλύτερες διαστάσεις και μπορούμε να πούμε ότι η εμφάνισή του είναι ακόμα πιο όμορφη από το μικρό αδελφάκι Nozza. To μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο όπως και το βάρος, αλλά και το ύψος της σέλας.

 O κινητήρας είναι τετράχρονος o Blue Core, με έναν εκκεντροφόρο, 124 cc (52.4 mm x 58 mm) δύο βαλβίδες και ψύχεται με βεντιλατέρ (βεβιασμένη ψύξη). Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 8,2 ίππους στις 6.500 rpm και η ροπή τα 0,97 kgm, 1.500 στροφές χαμηλότερα. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η εταιρία ισχυρίζεται ότι ο κινητήρας Blue Core είναι οικονομικότερος κατά 50% σε κατανάλωση σε σχέση με τους κοινούς κινητήρες. Το Nozza Grande 125 θα χρησιμοποιηθεί σαν βάση-πλατφόρμα και είναι πολύ πιθανό, λόγω διαχρονικών, κλασικών του γραμμών να το δούμε να κατασκευάζεται και σε άλλες χώρες, όπως για παράδειγμα η Ινδία, όπου η Yamaha ετοιμάζει σύντομα τη δυναμική της διείσδυση.

Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 790 mm και το μεταξόνιο στα 1.280 mm, το βάρος και πάλι δεν έχει ξεπεράσει τα 99 κιλά.

Οι τροχοί είναι 12 ιντσών μπροστά και πίσω με λάστιχα 110/70-12. Μπροστά υπάρχει δισκόφρενο και πίσω ταμπούρο.

Το ντεπόζιτο χωράει 4,4 λίτρα, στοιχείο που υπαινίσσεται και την οικονομική λειτουργία του κινητήρα, ο οποίος ακόμα και με τόσο μικρή χωρητικότητα θα πρέπει να του δίνει μια αξιοπρεπή αυτονομία.

Η χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα φτάνει τα 27 λίτρα και χωράει δύο κράνη. Υπάρχουν φώτα LED και τα όργανα είναι αναλογικά και ψηφιακά. Θα βγει στην βιετναμέζικη αγορά σε πολλά χρώματα, όπως: γκρι μεταλλικό, κόκκινο, λευκό, μεταλλικό μαύρο κ.λπ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ