fbpx

Thrust Motor DSR 125, DSR 150: Πλήρη για την πόλη

Νέα οικογένεια Mini GT στην ελληνική αγορά!

Δυο νέα σκούτερ πόλης: το ολοκαίνουργιο Thrust Motor DSR 125 και το μεγαλύτερο αδελφάκι του Thrust Motor DSR 150 έρχονται τον Μάρτιο του 2024 στην Ελλάδα, μπαίνοντας με πλήρες οπλοστάσιο στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των σκούτερ mini GT πόλης.

Ολοένα και δυναμώνει η γκάμα της Thrust στην Ελλάδα, που στην περίπτωση των DSR 125 και 150 καλύπτει την πολύ δημοφιλή κατηγορία των compact σκούτερ πόλης με μεσαίας διαμέτρου τροχούς, κυρίως στοχεύοντας το μπεστ σέλερ της Honda, το PCX, που βρίσκεται στη 2η θέση των πωλήσεων στη χώρα μας.

Είδαμε από κοντά τα νέα Thrust Motor DSR 125/150 στην αντιπροσωπεία Δ. Γκουντούφας στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής και αυτό που κερδίζει τον παρατηρητή, πέρα από την πολύ κομψή τους εμφάνιση είναι η προσεγμένη και υψηλής ποιότητας κατασκευή. Μετά έρχεται ο εξοπλισμός που εντυπωσιάζει μιας και είναι πλήρης.

Πίσω από τις compact διαστάσεις των σκούτερ πόλης της Thrust και τα καλαίσθητα ρούχα τους κρύβεται ένα ευρύ “οπλοστάσιο”. Από τους μοντέρνους κινητήρες με το ψυγείο στην άκρη του στροφάλου, το Start-Stop, το ABS, την οθόνη TFT, το σύστημα Keyless, αλλά και το Traction Control, εκτός των άλλων.

Το ότι τα Thrust DSR 125/150 έχουν μικρές, βολικές για την πόλη διαστάσεις δεν σημαίνει πως δεν προσφέρουν άνεση. Μια μεγάλη σέλα καλοδέχεται τον αναβάτη κι ένα ψηλό τιμόνι, ενώ η κοντή ζελατίνα φροντίζει να του προσφέρει καλό οπτικό πεδίο, ειδικά στο μποτιλιάρισμα.

Κοινές είναι οι αναρτήσεις με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και δυο αμορτισέρ πίσω για όλες τις εκδόσεις, όπως κοινό είναι το πλαίσιο και οι διαστάσεις τους. Χαμηλό είναι το ύψος σέλας στα 770 mm και το μεταξόνιο φτάνει τα 1.375 mm. Οι τροχοί είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω.

Δύο είναι οι κυβισμοί των DSR, αλλά τρεις οι εκδόσεις που θα έρθουν στην Ελλάδα. Το πρώτο και φθηνότερο Thrust DSR είναι το οικονομικότερο 125 AC και θα χρησιμοποιεί αερόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 9,5 ίππους στις 7.500 rpm. Έχει CBS στα φρένα, για τους δύο δίσκους (240 mm και 220 mm) και το βάρος του φτάνει μόλις τα 124 κιλά άδειο. Το συγκεκριμένο μοντέλο στον πίνακα οργάνων έχει ψηφιακή οθόνη LCD.

Οι πιο ακριβές εκδόσεις ξεκινούν με το Thrust DSR 125 LC με τον υδρόψυκτο κινητήρα 11,6 ίππων στις 8.500 rpm και 1,14 kgm ροπής, στις 6.500 rpm. Ο κινητήρας έχει σύστημα Start-Stop και Traction Control, ενώ τα φρένα έχουν ABS, η οθόνη είναι TFΤ και το σκούτερ διαθέτει σύστημα Keyless. Το βάρος φτάνει τα 127 κιλά χωρίς υγρά.

Το μεγαλύτερο και ισχυρότερο της οικογένειας των DSR είναι το DSR 150 LC, με την υψηλότερη ιπποδύναμη των 14,7 ίππων στις 8.500 rpm και ροπή 1,4 kgm στις 6.500 rpm, το οποίο έχει και αυτό τον πλήρη, παραπάνω εξοπλισμό, ενώ το βάρος του παραμένει και εδώ χαμηλά στα 127 κιλά χωρίς υγρά και 138 γεμάτο.

Για το τέλος κρατάμε μια ακόμα πληροφορία, αφού είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε μια μικρή βόλτα με την πλούσια έκδοση του DSR 125 και μπορούμε να πούμε πως δείχνει να είναι ένα πολύ ενδιαφέρον σκούτερ με πολλές δυνατότητες.

Τα νέα Thrust DSR 125 και 150 αναμένονται στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2024 όπως είπαμε στον πρόλογο και θα διατεθούν σε τρία χρώματα: Γκρι Ματ, Λευκό και Κόκκινο Ματ

Περισσότερες πληροφορίες: Δ. Γκουντούφας ΙΚΕ, Λ.Μεσογείων 527, Αγία Παρασκευή 15343, Τηλ: 210-6000711 / 6010070, [email protected] thrust-motor.com

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X