fbpx

ZONTES: To πέρασμα στα σκούτερ

 Στόχος η αποδοχή από την Ευρωπαϊκή αγορά

Μετά την εντυπωσιακή είσοδο που έκανε η κινεζική Zontes στην ευρωπαϊκή αγορά παρουσιάζοντας καλοφτιαγμένες μοτοσυκλέτες γύρω από έναν κινητήρα 312 κυβικών και δημιουργώντας μια εντυπωσιακή γκάμα, πηγές του εργοστασίου αναφέρουν ότι μέσα στο 2020-2021 πρόκειται να παρουσιάσει και σκούτερ 125 και 300 κυβικών με ευρωπαϊκό στυλ.

Η είδηση αυτή γίνεται σημαντική κυρίως αν η κινεζική μητρική εταιρία, η Tayo, δώσει στα μελλοντικά της σκούτερ την ίδια προσοχή που έδωσε στις μοτοσυκλέτες της Zontes (που στην Ελλάδα πωλούνται σαν Daytona-Zontes). Σε αυτή την περίπτωση,  τα πράγματα θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.

Κάτι που εντυπωσίασε όχι μόνο το ελληνικό κοινό όταν ήρθαν οι πρώτες μοτοσυκλέτες της Zontes όλες με κοινή πλατφόρμα αλλά διαφορετικά περιφερειακά που τις διαφοροποιούσαν έντονα, χαρίζοντάς τους ξεχωριστό χαρακτήρα – ήταν ο εμπνευσμένος σχεδιασμός και η υψηλή ποιότητα κατασκευής.

Τέσσερις μοτοσυκλέτες παρουσιάστηκαν: η R, μια γυμνή για την πόλη, η X,  ντυμένη για τουρισμό, η Τ, μια street adventure για ταξίδια σε χώμα-άσφαλτο και πρόσφατα η V, μια cruiser. Όλες κινούμενες από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα των 35 ίππων.

Όλες με πολύ προσεγμένη εμφάνιση, κατασκευή και εξοπλισμό που ξεπερνούσαν κατά πολύ την τιμή αγοράς τους. Αν συμβεί το ίδιο και με τα σκούτερ της Zonte, τότε αυτά θα μπουν δυναμικά στην αγορά.

Η εταιρία λέγεται Guangdong Tayo Motorcycle Technology, εδρεύει στην πόλη Jiangmen της Κίνας και δείχνει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική όταν πρόκειται για δίτροχα που θα εξαχθούν στην Ευρώπη.

Ο ιδιοκτήτης της Tayo, κύριος Tao Ye, έχει  εκδηλώσει τις φιλοδοξίες του γύρω από τα μελλοντικά  σχέδια της εταιρίας, αφού ήδη από τα μέσα του ’19 πληροφορίες μιλούσαν για εξέλιξη σκούτερ στα 125 και 300 κυβικά, όπως και για προπλάσματα από πηλό που εμφανίστηκαν μέσα στο εργοστάσιο.

Πολύ προσεγμένη είναι η εμφάνιση των μοτοσυκλετών της Zontes

Ο κύριος Tao, που είναι φανατικός μοτοσυκλετιστής, συμμετέχει προσωπικά στον σχεδιασμό κάθε Zontes, ενώ μας πληροφορεί ότι ένας σημαντικός παράγοντας που καταφέρνει να κρατάει το κόστος χαμηλά είναι ότι το 80% των εξαρτημάτων παράγονται μέσα στο εργοστάσιο!

Τρεις μοτοσυκλέτες της Daytona-Zontes που διατίθενται στην ελληνική αγορά

Από πλευράς αριθμών, περίπου 20.000 δίτροχα – από τις 100.000 που παράγει η Zontes ετησίως – εξάγονται, ενώ η Tayo κατασκευάζει και τα σκούτερ Haojiang για την ντόπια αγορά, με προδιαγραφές… ντόπιας αγοράς. Κάτι που δεν θα ισχύσει στην περίπτωση των σκούτερ της Zontes, τα οποία είναι πολύ πιθανόν να παρουσιαστούν  στην αγορά της Ευρώπης μέσα στο 2020-2021.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ