fbpx

Aφιέρωμα: Δώδεκα νέα μοντέλα “Αστέρια” του 2022

Τα 12 σκούτερ που θα λάμψουν το 2022

Διαλέγουμε δώδεκα νέα μοντέλα που θα λάμψουν μέσα στη χρονιά, με την ομορφιά, τις επιδόσεις και την παρουσία τους στην αγορά μας. Παρουσιάστηκαν όλα στο σαλόνι EICMA 2021 στο Μιλάνο.

Πρόκειται για δώδεκα σκούτερ που είναι τελείως διαφορετικά το ένα από το άλλο, καλύπτοντας το καθένα με τον τρόπο του έναν διαφορετικό τομέα μετακίνησης, διασκέδασης, εργασίας. Πολύχρωμα, πολύπλευρα με εντυπωσιακές εμφανίσεις ένα προς ένα, διαθέτουν όλα ξεχωριστό χαρακτήρα και αλλιώτικη αύρα.

Πέρα από το Yamaha TMAX 560 του 2022 που παρουσιάστηκε διαδικτυακά (διαβάστε εδώ) πριν από την έκθεση της EICMA 2021, όλα τα σκούτερ που παρουσιάζουμε σήμερα έκαναν το επίσημο λανσάρισμά τους στο Μιλάνο.

KYMCO AGILITY S 125/S 200 2022: Νέα, σπορ όψη!

Ριζικές αλλαγές στον τομέα της εμφάνισης υιοθετούν τα νέα Kymco Agility S 125 και Agility S200, απόγονοι μις φημισμένης οικογένειας σκούτερ πόλης.

Πραγματοποιούν μια γενναία κίνηση και φέρνουν μια εντελώς νέα σχεδιαστική γραμμή. Από την κορφή μέχρι τα νύχια  διαφοροποιούνται έντονα από τη γραμμή των Agility που ξέραμε.

Οι κινητήρες είναι προδιαγραφών Euro 5, μονοκύλινδροι 4-χρονοι, αερόψυκτοι με δύο βαλβίδες και ψεκασμό, βελτιωμένοι σε απόδοση και κατανάλωση.

Η ισχύς του 125 αυξάνεται κατά σχεδόν 2 ίππους σε σύγκριση με το τρέχον Agility Plus, φτάνοντας τους 10,4 ίππους. Στην περίπτωση του Kymco Agility S 200, που φοράει τον κινητήρα των 163 cc, η ιπποδύναμη ανακοινώνεται στους 10,9 ίππους.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

SYM HUSKY ADV 150 2022: Adventure τώρα!

Η απάντηση της SYM στα “περιπετειώδη” σκούτερ λέγεται ADV 150 και εμφανίζεται με ένα πολύ κομψό στυλ με γωνίες και αιχμές λαμβάνοντας υπόψη τα αντίστοιχα σχήματα των μοτοσυκλετών Adventure.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι αξιόλογα: υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4-χρονος, 4βάλβιδος κινητήρας 150 cc, που αποδίδει σχεδόν 15 ίππους στις 7.500 rpm και 14.5 Nm ροπής στις 6.000 rpm.

Οι τροχοί του Husky ADV είναι 13 ιντσών, με φαρδιά ελαστικά (120/70 μπροστά και 130/70 πίσω).

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

VOGE 400 SR 2022: Αντεπίθεση με ποιότητα και εξοπλισμό

Δυναμικά μπαίνει η Voge στα σκούτερ και πιο συγκεκριμένα στη μεσαία κατηγορία των maxi scooter, με ένα μοντέλο τουριστικού προορισμού.

Το νέο Voge 400 SR4 του 2022 στηρίζεται στο BMW C400 GT, το οποίο πάντα κατασκεύαζε εξαρχής – όπως και το C 400 X –  η μητρική εταιρία της Voge (η Loncin) στην Κίνα.

Ο κινητήρας είναι 4βάλιβδος και υγρόψυκτος με απόδοση 28.5 ίππων στις 7.500 rpm και μέγιστη ροπή 30Nm στις 6.000 rpm και συνεργάζεται με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS για αυξημένη ασφάλεια.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

SYM Maxsym TL 508 TCS 2022: Το καλό, καλύτερο

Ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού ήταν το δώρο του SYM Maxsym TL 508 για το 2022, αφού το best seller των μεγάλων, δικύλινδρων maxi scooter στην Ελλάδα παρουσιάστηκε επίσημα στο σαλόνι του Μιλάνο με τον κωδικό TCS δίπλα στο όνομά του.

Όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του TL 508 δεν έχουν δεχθεί αλλαγές.

Ο κινητήρας του είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, δύο εκκεντροφόρων, 8βάλβιδος 508 cc, με απόδοση 45 ίππων στις 6.750 rpm και 5 κιλών ροπής στις 5.250 rpm.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

Αprilia SR GT 125/200 2022: Επίθεση σε διπλό ταμπλό

Ένα ολοκαίνουργιο και ενδιαφέρον εμφανισιακά μοντέλο σε δύο κυβισμούς έρχεται από την Aprilia. Το 2022 θα δει την ιταλική εταιρία να φέρνει στο προσκήνιο τα SR GT 125 και SR GT 200, τα οποία υιοθετούν την ολόφρεσκης αισθητικής και κατηγορίας σκούτερ που ακούει στο όνομα “Urban Adventure”. Σκούτερ που εκτός από την άσφαλτο μπορούν να κινηθούν πιο εύκολα και σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Δύο κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι για τα Aprilia SR GT: ο i-get Euro5 με 125 cc και 15 ίππους (11 kw) στις 8.750 rpm για το 125 και ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας 174 cc με 17,6 ίππους (13 kW) στις 8.500 rpm για το SR GT 200.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

KYMCO AK 550 ST 2022: Εμφάνιση και εξοπλισμός

Μπορεί να μην φαίνεται με την πρώτη ματιά, αλλά το Kymco AK 550 ST του 2022 έχει αλλάξει από το πρώτο μέχρι το τελευταίο κομμάτι του κουστουμιού του, κάνοντας ένα συνολικό φρεσκάρισμα.

Μπορεί να κινείται πάνω στις γνωστές γραμμές του προηγούμενου μοντέλου, αλλά παράλληλα πραγματοποιεί κι ένα βήμα προς τα εμπρός, στοχεύοντας στη χρήση σπορ τουρισμού. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το ΑΚ γίνεται το πρώτο σκούτερ στην αγορά, που εφοδιάζεται με σύστημα Cornering ΑΒS.

Το νέο Kymco ΑΚ 550 ST, (Sport Touring), διαθέτει φυσικά τον δικύλινδρο κινητήρα των 550 cc, που είναι 8βάλβιδος και αποδίδει 51 ίππους.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

SYM JOYRIDE 300 2022: Προτεραιότητα στην πρακτικότητα

Η SYM φέρνει για το 2022 το νέο Joyride 300, ένα σκούτερ που συνδυάζει την πρακτικότητα με την κομψή, νεανική εμφάνιση.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που ξέρουν τι θέλουν από ένα σκούτερ. Επίσης δεν είναι λίγοι αυτοί που ξέρουν πόσο χρήσιμο είναι ένα επίπεδο πάτωμα, αλλά και ένα 300άρι σκούτερ. Συνδυάστε αυτά τα δύο και ιδού το “ψαγμένο” SYM Joyride 300 του 2022, που θα κυκλοφορήσει σε δυο εκδόσεις: η μία με 15άρη και η άλλη με 16άρη μπροστινό τροχό.

Το σύνολο κινείται από τον γνωστό υγρόψυκτο μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο αξιόπιστο και δοκιμασμένο κινητήρα των 278cc της εταιρίας, με απόδοση 25,5 ίππων στις 8.000 rpm και ροπή 2,65 kgm στις 6.000 rpm.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

HONDA ADV350 2022: Δυναμικά στα Adventure σκούτερ

Ένα νέο σκούτερ της Honda θα κάνει σύντομα την εντυπωσιακή του είσοδο στην αγορά, μιας και πρόκειται για ένα “όχι συνηθισμένο” μοντέλο. Είναι ένα σχήμα που οι Ευρωπαίοι σκουτερίστες περίμεναν καιρό. Το Honda ADV350 συνδυάζει το στυλ των adventure μοτοσυκλετών, δανειζόμενο πολλά στοιχεία από το πετυχημένο X-ADV 750.

Διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι (USD) με καλάμια 37mm και πίσω αμορτισέρ λαδιού-αερίου με ξεχωριστό δοχείο.

Ο κινητήρας χωρητικότητας 330 cc αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 PS (21,5kW) και ροπή 31,5Nm, ενώ την πρόσφυση του πίσω τροχού διαχειρίζεται το Traction Control HSTC.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

Kymco Agility 350i 2022: Το μεγαλύτερο της οικογένειας

Mε δεδομένη την “αναβάθμιση” των maxi scooter 300αριών που γίνονται 350, μετά τη Honda (με τα Forza και SH350) μπαίνει και η Kymco στο παιχνίδι και κάνει το βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας το Agility 350i του 2022, με κινητήρα 321cc.

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας του Kymco Agility 350i, τύπου “G5 SC” της ταϊβανέζικης εταιρίας, είναι ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιεί το νέο Urban Adventure Kymco DT X360, με τιμές ισχύος και ροπής στους 27,2 ίππους (20 kW) στις 7.500 rpm.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

SYM 4mica 150 2022: O χαρούμενος εργάτης!

Η εταιρία από την Ταϊβάν μας εκπλήσσει ευχάριστα με μια πρωτότυπη δημιουργία. Με αισθητική που ξεχωρίζει, ταιριαστές διχρωμίες, προβολέα και μπροστινό μέρος που έρχονται από τη δεκαετία του ’60, και μια διαιρούμενη χρηστική σέλα, όπου το τμήμα του συνεπιβάτη σηκώνεται ώστε να φορτωθεί το 4mica με κουτί delivery ή τσάντες ή μικροαντικείμενα προς μεταφορά, βάρους μέχρι 40 κιλά!

Κατά τα άλλα, το σκούτερ κινείται από έναν απλό αερόψυκτο, 2βάλβιδο, ψεκαστό κινητήρα 125 κυβικών, που αποδίδει 9,6 ίππους (7.1 kW) στις 7.500 rpm.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

Kymco Dink X 125 2022: Αισθητική διαφοροποίηση

Το ολοκαίνουργιο Kymco Dink X 125 του 2022, υιοθετεί μια πρωτότυπη και μοντέρνα αισθητική, συνεχίζοντας την παράδοση της οικογένειας των Dink, η οποία μετράει πάνω από δύο δεκαετίες στις αγορές του κόσμου.

Το Kymco Dink X 125 φοράει τροχούς διαμέτρου 13 ιντσών μπροστά και πίσω και κινείται από αερόψυκτο κινητήρα 125 cc απόδοσης 11.5 ίππων με ψεκασμό, προδιαγραφών Euro5.

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

SYM Jet X 150 TCS 2022: Περισσότερα κυβικά και Traction

To κομψό και μοντέρνο σκούτερ της SYM Jet X, μέσα στο 2022 αποκτά έναν μεγαλύτερο κινητήρα 150 κυβικών εκατοστών και σύστημα Traction Control, για έλεγχο της πρόσφυσης του πίσω τροχού.

Το SYM Jet X 150 TCS 2022 είναι εφοδιασμένο, όπως και το 125, που ήδη κυκλοφορεί με επιτυχία στην Ελλάδα, με τον τελευταίας γενιάς κινητήρα της εταιρίας που έχει το ψυγείο νερού τοποθετημένο παράλληλα με το σκούτερ και αποδίδει14 ίππους στις 8.500 rpm,

Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr

X