fbpx

VOLKSPOD: Εκπληκτικά mini scooter από φτερά σκαραβαίου

Θέλουμε κι εμείς τέτοια!”

Το customizing δεν αφορά απαραίτητα τους έχοντες και κατέχοντες, αυτό που στην πραγματικότητα χρειάζεται είναι ευρηματικότητα και φαντασία, δύο στοιχεία πού σίγουρα περισσεύουν στον Αμερικανό Brent Walter, τον δημιουργό των απίστευτων Volkspod!

Η επαγγελματική κατάρτιση του Walter είναι το βιομηχανικό σχέδιο και η μεγάλη του αγάπη είναι οι σκαραβαίοι της VW.

Όταν λοιπόν ολοκλήρωσε το εγχείρημα του να μετατρέψει ένα θρυλικό σκαραβαίο σε hot rod, του περίσσεψαν τέσσερα φτερά και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία του πρώτου Volkspod.

Ο Walter ήθελε να κατασκευάσει ένα mini scooter με στοιχεία VW, ώστε να συνοδεύει τον Hot Rod σκαραβαίο του (Beetle ή “σκαθάρι” όπως λέγεται στα αγγλικά) στις εκθέσεις που θα τον επιδείκνυε, αλλά όπως αποδείχθηκε τελικά, το δίτροχο συμπλήρωμα δημιούργησε πολύ μεγαλύτερο ντόρο από το κυρίως τετράτροχο έκθεμα.

Για τη δημιουργία του πρώτου Volkspod, ενώθηκε ένα ζεύγος φτερών σκαραβαίου, μαζί με κάποιες προσθήκες από το καπό, ώστε να υπάρχει συμμετρία στις πλευρές.

Τοποθετήθηκε προβολέας και πίσω φανάρι, δανεισμένα και αυτά από σκαραβαίο φυσικά, και κάπως έτσι ήταν έτοιμο αυτό που καταχρηστικά θα μπορούσαμε να ονομάσουμε bodywork ή κουστούμι.

O σκελετός κατασκευάστηκε από απλούς ατσάλινους σωλήνες στο χέρι, στο γκαράζ του Walter πάντα, με την χρήση φλόγιστρου – για να δημιουργηθούν οι κούρμπες – και ηλεκτροσυγκόλλησης. Το πλαίσιο δεν βγήκε state of the art, ήταν εντελώς “ξερό” από αναρτήσεις και το μεταξόνιο του μικρότερο από ένα μέτρο, αλλά τη δουλειά του την έκανε.

Για κινητήρα, επιλέχθηκε ένας τετράχρονος, στατικός κινητήρας 79 cc, που ο κανονικός σκοπός του ήταν να παράγει έργο σε αεροσυμπιεστές ή αντλίες νερού. Με την προσθήκη τροχών από μεγάλο χορτοκοπτικό, μιας ανατομικής σέλας ποδηλάτου κι ενός τιμονιού, επίσης από ποδήλατο, το πρώτο Volkspod ήταν έτοιμο!

Τελευταίες πινελιές ήταν να διακοσμηθεί με το χαρακτηριστικό έμβλημα της VW σε περίοπτες θέσεις και να βαφτεί στο αυθεντικό φυστικί-πράσινο των σκαραβαίων.

Μετά το απρόσμενο σουξέ που είχε το πρώτο Volkspod, ο Walter καταπιάστηκε με τη δημιουργία μιας δεύτερης έκδοσης, άλλωστε είχε καβάτζα ακόμα ένα ζευγάρι φτερά.

Η διαδικασία που ακολούθησε ήταν ακριβώς η ίδια, μόνο που σε αυτή την περίπτωση, η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε, ο κινητήρας μεγάλωσε σε κυβισμό, στα 212 κ.εκ. και έτσι για την αλλαγή, το χρώμα που επιλέχθηκε ήταν ένα ανοικτό μπλε, χαρακτηριστικό και αυτό στους πρώτους σκαραβαίους που παρήγαγε η VW.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ