fbpx

RIEJU MIUS 3.0: ΗΛΕΚΤΡΙKO ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑ

Με 16άρηδες τροχούς και 50 χλμ. αυτονομία

Η καταλανική εταιρία Rieju ξεκίνησε την παραγωγή ενός κομψού ηλεκτρικού σκούτερ που ενσαρκώνει τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας στην καθημερινή μετακίνηση. Ονομάζεται Rieju MIUS 3.0 και είναι το αποτέλεσμα μακράς έρευνας και εξέλιξης στον χώρο των ηλεκτρικών δικύκλων μαζί με άλλες ισπανικές εταιρίες.


Είναι σαφές ότι η χώρα της Ιβηρικής προχωράει με ταχύτατα βήματα προς την ηλεκτροκίνηση των δίτροχων – όπως είδαμε και παλαιότερα με το LEM eV – και το ίδιο κάνει και η καταλανική, ιστορική φίρμα Rieju η οποία ιδρύθηκε το 1934.
Τα πρώτα σκούτερ συναρμολογήθηκαν μόλις πριν από μερικές μέρες (28 Φεβρουαρίου) στο εργοστάσιο της πόλης Figueres (γενέτειρα του Σαλβαδόρ Νταλί) στη Girona, από τα δύο μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Ισπανίας.

Η μία έκδοση του MIUS 3.0 (με κινητήρα 3 kW, περίπου 4 ίππων, τοποθετημένο πάνω στον οπίσθιο τροχό) πετυχαίνει τελική 45 χ.α.ω και εμπίπτει στον ευρωπαϊκό ευνοϊκό νόμο για τα μοτοποδήλατα, ενώ η δεύτερη πετυχαίνει τελική 65 χ.α.ω, αμφότερες με αυτονομία ικανοποιητική για καθημερινές μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης, που πλησιάζει τα 50 χιλιόμετρα. Υπήρχε και τρίτη έκδοση η MIUS 4.0, με επιδόσεις αντίστοιχες ενός σκούτερ 125cc, που διέθετε κινητήρα 4KW, αλλά έχει απορριφθεί προς το παρόν, λόγω μειωμένης ζήτησης και αυξημένης τιμής.

H έκδοση MIUS 4.0 με τον μεγαλύτερο κινητήρα


Τη σταθερότητα του scooter εγγυώνται οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου, 16 ιντσών, που είναι ειδικά κατασκευασμένοι έτσι ώστε να έχουν μικρή αντίσταση στην κύλιση, κι έτσι να ελαττώνουν την κατανάλωση ρεύματος. Το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι σχεδόν 7 φορές χαμηλότερο απ’ ότι με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η σχεδίαση του Rieju MIUS είναι απλή και λειτουργική, το δάπεδο είναι επίπεδο και μεγάλο για εύκολο πέρασμα του ποδιού του αναβάτη, αλλά και τη μεταφορά μικροαντικειμένων.

Η έκδοση του ΜIUS για τα ταχυδρομεία

...για τις πιτσαρίες

... και την προστασία του πολίτη

Το συνολικό βάρος του σκούτερ είναι χαμηλό στα 85 κιλά, το πιρούνι τηλεσκοπικό και τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμιζόμενα. Οι μπαταρίες είναι ιόντων λιθίου και λειτουργούν με χαμηλή τάση. Διαθέτει δύο δισκόφρενα 220 χιλιοστών και προστατευτικά πλαστικά στην περιφέρεια για να μην “τραυματίζεται” σε περίπτωση πτώσης. Η τιμή του Rieju MIUS 3.0 για την έκδοση των 45 km/h είναι 3,199 ευρώ και για την ισχυρότερη έκδοση των 65 km/h είναι 3,899 ευρώ, η οποία απαιτεί δίπλωμα μοτοσυκλέτας. Σύντομα το  Rieju MIUS 3.0 θα εξαχθεί και σε ευρωπαϊκές χώρες.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΤΗΣ RIEJU