fbpx

SYM Wild 160: Πρωτοποριακό και γρήγορο!

Σπάνια εμφάνιση – Άπιαστες επιδόσεις

Με δυναμική, ξεχωριστή εμφάνιση και ατίθασο χαρακτήρα που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, το νέο SYM Wild 160 έρχεται στην αγορά προσφέροντας υψηλές επιδόσεις στην κατηγορία των mini GT σκούτερ πόλης.

Το νέο SYM Wild 160 ανήκει στη νέα γενιά προϊόντων της εταιρίας που κατέχει για μία δεκαετία την κορυφή του κλάδου δικύκλων στην Ελλάδα, με έναν σπορ χαρακτήρα και γενναίες δόσεις προσωπικότητας, πρακτικότητας, τεχνολογίας αιχμής, αλλά και ευχρηστίας.

Ο σχεδιασμός του SYM Wild 160 είναι εμπνευσμένος από την επιθετική όψη του ταχύτερου φιδιού στον κόσμο, του Black Mamba, με τις γωνίες και τις επιφάνειες της μπροστινής όψης να προσδίδουν μία διαρκή επιθετική κίνηση, ακόμη και όταν το σκούτερ είναι σταματημένο.

Οι LED προβολείς είναι κι αυτοί σχεδιασμένοι και τοποθετημένοι ώστε να παραπέμπουν στο βλέμμα του μαύρου μάμπα και παράλληλα να προσδίδουν μια αποτελεσματική δέσμη φωτός, ενώ τα επίσης LED πίσω φωτιστικά σώματα κάνουν το SYM Wild 160 να μην μοιάζει με κανένα άλλο σκούτερ ή μοτοσυκλέτα που κυκλοφορεί στο δρόμο, χάρη στο μοναδικό σχήμα τους που αντιγράφει τα δόντια του φιδιού έτοιμα να αρπάξουν τη λεία του.

Η βαφή του Wild 160 έχει και αυτή μια καινοτομία, μιας και χρησιμοποιεί μια σύγχρονη τεχνολογία επίστρωσης, η οποία δίνει έναν διαφορετικό χρωματικό τόνο στις επιφάνειες, ανάλογα με το πώς φωτίζονται τα πλαστικά του σε διάφορες φωτιστικές συνθήκες!

Επιπλέον, το τμήμα σχεδιασμού του εργοστασίου πρόσθεσε μερικές ιδιαίτερες πινελιές που κάνουν το WILD 160 να διαθέτει μια ξεχωριστή ταυτότητα, όπως η υφή των πλαστικών του στο εσωτερικό της ποδιάς και στο υπόλοιπο “κοστούμι”, που θυμίζει φολίδες από δέρμα φιδιού και αποτελεί μια πρωτοποριακή ιδέα στην κατηγορία.

Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας του SYM Wild 160 αποδίδει 16 ίππους και 15Nm ροπής και είναι κατασκευασμένος με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες παραγωγής.

Διαθέτει σύστημα start/stop, εξελιγμένο ψεκασμό της Keihin, σύστημα μηδενικής αντίστασης κατά την εκκίνηση (Ζ. R.S.G.) με τη γεννήτρια να παίζει το ρόλο και της μίζας, και ειδική κατεργασία μειωμένων τριβών για τα κινούμενα μέρη.

Επιπλέον, η υδροδυναμική μελέτη του συστήματος ψύξης μέσα από προηγμένα υπολογιστικά μοντέλα που χρησιμοποιεί το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της SYM, το καθιστά πιο αποτελεσματικό, παραμένοντας μικρό σε μέγεθος, συμβάλλοντας σημαντικά στη συγκέντρωση των μαζών και κατ’ επέκταση στη δυναμική συμπεριφορά του 160.

Τα κινούμενα μέρη και ο εκκεντροφόρος έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε η απόδοση να είναι απόλυτα γραμμική και παράλληλα η κατανάλωση να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα.

Εκτός από το στυλ, ιδιαίτερο βάρος έχει δοθεί στην εργονομία και την πρακτικότητα του SYM Wild 160, με την ενιαία σέλα να διαθέτει μεγάλη επιφάνεια, μικρή υψομετρική διαφορά ανάμεσα σε αναβάτη και συνεπιβάτη, αλλά και ικανή ποσότητα αφρώδους για άνεση ακόμη και μετά από πολύωρη παραμονή πάνω της.

Το εργονομικό τρίγωνο (σέλα – τιμόνι – πάτωμα) δημιουργεί φυσικές γωνίες για τα άκρα, ακόμη και στους υψηλόσωμους αναβάτες, ενώ υπάρχει και η επιλογή για την τοποθέτηση των ποδιών πιο μπροστά και σε πιο όρθια θέση, για ακόμη μεγαλύτερη άνεση στις πιο μακρινές διαδρομές.

Το επίπεδο πάτωμα έχει μεγάλες διαστάσεις που βοηθούν τη μεταφορά αντικειμένων και χειραποσκευών, προσθέτοντας τόνους χρηστικότητας χωρίς να θυσιάζει μέρος του στυλ.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 28 λίτρων και μπορεί να φιλοξενήσει ένα φουλφέις κράνος. Ο συνδυασμός του στιλ με την πρακτικότητα, τονίζεται και από τις έξυπνες λύσεις όπως η θύρα USB, ο γάντζος ανάρτησης χειραποσκευών, ο ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος κάτω από το τιμόνι και ο κεντρικός διακόπτης με τη μαγνητική, αντικλεπτική ασφάλεια.

Το SYM Wild 160 δεν θα μπορούσε να υπολείπεται στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς και της ασφάλειας, με τη SYM να εξοπλίζει το σκούτερ της με το πατενταρισμένο σύστημα μοχλισμού A.L.E.H. το οποίο μειώνει σημαντικά τις αντιδράσεις της πίσω ανάρτησης στις επιταχύνσεις και στο απότομα άνοιγμα του γκαζιού, βελτιώνοντας θεαματικά και τις γρήγορες εξόδους από τις στροφές.

Επιπλέον, στον στάνταρ ηλεκτρονικό εξοπλισμό του WILD 160 συμπεριλαμβάνονται το σύστημα traction control, καθώς και το εξελιγμένο ABS 10.3ΜΒ της BOSCH, το οποίο διαθέτει μικρότερο όγκο και βάρος, αλλά ταχύτερη επεξεργασία δεδομένων και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, χάρη στην τεχνολογία FPU chip.

Ο μπροστινός δίσκος είναι διαμέτρου 260 mm (με 2πίστονη δαγκάνα) και ο πίσω 233 mm με τους τροχούς να έχουν διάμετρο 13 ιντσών.

Το βάρος του SYM Wild 160 βρίσκεται στα 136 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει 7,1 λίτρα.

Η μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD), προβάλλει όλες τις απαραίτητες και χρήσιμες πληροφορίες με ευανάγνωστες ενδείξεις κάτω από όλες τις εξωτερικές συνθήκες φωτισμού, ενώ οι διακόπτες στα χειριστήρια του Wild 160 είναι σχεδιασμένοι στα πρότυπα των σπορ, μεγαλύτερων, μοτοσυκλετών, με γνώμονα την πρακτικότητα και τη λειτουργικότητα, σε συνδυασμό με μια ποιοτική κατασκευή.

Η τιμή του SYM Wild 160 έχει ανακοινωθεί στα 3.495€ και διατίθεται από το δίκτυο συνεργατών SYM της Γκοργκόλης Α.Ε.

Περισσότερες πληροφορίες: sym.gr

SYM Wild 160 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος
ΨΥΞΗ Υγρόψυκτο
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI KEIHIN
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΙΣΧΥΣ 16 ps /8000rpm
ΡΟΠΗ 15 Nm /6000rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2.5 L / 100 km
(WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 7.1 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 1990 x 740 x 1380mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 803 mm
ΒΑΡΟΣ
(ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)
136 kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 260mm
με 2πίστονη δαγκάνα
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 233mm
με 2πίστονη δαγκάνα
ABS Δικάναλο BOSCH 10.3MB
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ
Τηλεσκοπικό πιρούνι
90 – 33
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ MONOSHOCK – 40
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 120/70-13
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 130/70-13

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ