fbpx

YAMAHA: ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ 3ΤΡΟΧΑ

Στο Μιλάνο το “Tri-Max”;

 Αποκλειστικές πληροφορίες επικαλείται το κορυφαίο διαδικτυακό, γαλλικό περιοδικό Scooter-Infos αναφέροντας ότι η Yamaha (αλλά και η θυγατρική γαλλική ΜΒΚ) θα παρουσιάσουν τα νέα τους τρίτροχα σκούτερ στο σαλόνι του Μιλάνο, στις αρχές Νοεμβρίου.

 Το ενδιαφέρον είναι ότι το Scooter-Infos αναφέρει τρεις υποψήφιους κινητήρες για το νέο 3τροχο σκούτερ της Yamaha, το οποίο ανακοινώθηκε επίσημα από το στόμα του προέδρου της εταιρίας τον Ιούλιο στην Ιαπωνία.

Έτσι, σύμφωνα με τους γάλλους συναδέλφους δημοσιογράφους, μπορεί ο κινητήρας του “Tri-Max” να είναι μονοκύλινδρος 125cc, μονοκύλινδρος 400cc, αλλά υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθεί ο δικύλινδρος κινητήρας των 530cc, όλοι από τα μοντέλα ΤMAX της εταιρίας. 

Το ιταλικό εργοστάσιο της Piaggio από την άλλη, βάσει λογικής πάντοτε, δεν πρόκειται να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια, αφού ξέρουμε ότι εδώ και καιρό δοκιμάζει και εξελίσσει τις νέες εκδόσεις των ΜΡ3.

Πάνω στο θέμα “τρίτροχο σκούτερ”, εκτός της Piaggio, έχουν ήδη παρουσιάσει και διαθέτουν μοντέλα στην αγορά η ιταλική Quadro, η γαλλική Peugeot, ενώ τώρα στην κατηγορία εισέρχεται και η Yamaha.

Εδώ μάλιστα δεν αναφέρουμε το ενδιαφέρον των ταϊβανέζικων Kymco και SYM, που μπορεί να ενεργοποιηθούν στο μέλλον. Η απάντηση της Piaggio είναι πολύ πιθανόν να εμφανιστεί (και αυτή) στο σαλόνι του Μιλάνο. Υπομονή και θα μάθουμε σύντομα της βουλές των παραπάνω εταιρίων.

!! ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΣΤΙΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!

Κατασκοπικές φωτογραφίες και βίντεο

Ιδού οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν σε γιαπωνέζικο διαδικτυακό περιοδικό η οποία έχει διαρρεύσει από βιντεάκι που τραβήχτηκε κατά τις δοκιμές του τρίτροχου σκούτερ της Yamaha. Το video παρουσιάστηκε στο συνέδριο της Yamaha στο Tόκιο στις αρχές του Ιουνίου, όταν ανακοινώθηκε η δημιουργία του LMW (Leaning Multi Wheels).

Παρατηρώντας τις φωτογραφίες βλέπουμε ότι ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στο πρωτότυπο τουλάχιστον 3τροχο της Yamaha μοιάζει με του XMAX 250, από την αριστερή του πλευρά, ενώ η εξάτμιση που βγαίνει από δεξιά είναι κάπως πιο ογκώδης και μοιάζει με του ΧΜΑΧ 400… μπέρδεμα δηλαδή.

Αυτό συμβαίνει γιατί το ασπρόμαυρο καμουφλάζ βρίσκεται εκεί για να μπερδεύει το μάτι και να μην επιτρέπει να φανούν πραγματικά τα σχήματα και οι όγκοι του σκούτερ και των εξαρτημάτων του.

X