fbpx

QUADRO 350S: ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ

Περισσότερα κυβικά και άνεση

 Αυτό το μήνα ξεκινούν οι πωλήσεις του καινούργιου, ανανεωμένου Quadro 350S στην ευρωπαϊκή αγορά, που είναι εφοδιασμένο με μεγαλύτερο και ισχυρότερο 4βάλβιδο κινητήρα 27 ίππων, αλλά και βελτιωμένες αναρτήσεις και σέλα.

Η κυριότερη διαφοροποίηση προέρχεται από τον νέο, μεγαλύτερο κινητήρα του Quadro 350S, που είναι πλέον εφοδιασμένο με έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 346 cc, ξανασχεδιασμένη 4βάλβιδη κεφαλή και νέο μονό εκκεντροφόρο, αλλά και ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η απόδοση του “350άρη” βρίσκεται στους 27 hp στις 7.000 rpm, και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 2.5 kgm στις 5.750 rpm. 

Η μεγαλύτερη ιπποδύναμη θα φέρει και καλύτερες επιδόσεις, αφού το βάρος παραμένει στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο μοντέλο με κινητήρα 313 κυβικών, στα 200 κιλά στεγνό.

Το Quadro είναι ένα τρίτροχο σκούτερ που προσφέρει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και αυξημένη ασφάλεια στην κίνηση της πόλης, ανεξαρτήτως της κατάστασης του δρόμου, αλλά και δυνατότητες για μικρών και μεσαίων αποστάσεων ταξίδια εκτός της πόλης.

Η σταθερότητα του μπροστινού συστήματος του scooter έρχεται από την ύπαρξη δύο τροχών φυσικά (14 ίντσες μπροστά και 15 ίντσες πίσω), που είναι και όλη η ουσία αυτών των οχημάτων. Το Quadro 350S, όπως και ο προκάτοχός του χρησιμοποιεί ένα πρωτότυπο ελαιο-πνευματικό σύστημα που ονομάζεται HTS (Hydraulic Tilting System), που προσφέρει πρωτόγνωρες συγκινήσεις όσον αφορά το πόσο μπορεί να πιέσει ο αναβάτης το σκούτερ στις στροφές, υπερβάλλοντας στις κλίσεις που παίρνει.

Το σημαντικό είναι ότι την στιγμή που γέρνει και στρίβει το σκούτερ πολύ δύσκολα χάνει την επαφή του με το δρόμο, ανεξαρτήτως λακούβας, τρύπας, κακοτεχνίας, κ.λπ. τα οποία απορροφά χωρίς κόπο. Βελτίωση έχουν δεχθεί και τα δύο οπίσθια αμορτισέρ για μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη.

Η άνεση που αναφέραμε παραπάνω έγινε ένας από τους τομείς στον οποίο δούλεψαν πολύ οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί του Quadro 350S, αφού η σέλα – απέχει 780 mm από το έδαφος – φτιάχτηκε από την αρχή, διαθέτει νέο υλικό καλύμματος, ενώ έχει αλλάξει και η θέση οδήγησης που έχει γίνει πιο εργονομική.

Νέα όργανα, ανανεωμένα και πληρέστερα, προσφέρουν καλύτερη πληροφόρηση.

Στον τομέα του φρεναρίσματος έχουμε μικροαλλαγές, με τα τρία δισκόφρενα – ένα για κάθε τροχό – να συνδέονται μεταξύ τους, μειώνοντας τις αποστάσεις ακινητοποίησης (δίσκοι διαμέτρου 240 mm μπροστά και 256 mm πίσω).

Και οι τρεις δίσκοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν με μιας, πατώντας το πεντάλ που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του δαπέδου – όπως ορίζει ο νόμος, για να οδηγείται το σκούτερ με συγκεκριμένα διπλώματα.

Το Quadro 350S είναι εφοδιασμένο με “χειρόφρενο για parking” που κλειδώνει τον οπίσθιο τροχό, αλλά και το σύστημα ανάρτησης HTS ακόμα και όταν το έδαφος δεν είναι επίπεδο, χωρίς τη χρήση στάντ.

 

Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει δυο ανοικτά κράνη ή ένα φουλφέις και ένα ανοικτό. Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν και μπροστά στην ποδιά. Ξανασχεδιασμένες είναι και οι χειρολαβές στην ουρά, που είναι παράλληλα και βάση μπαγκαζιέρας 50 λίτρων, που δίνεται εξτρά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 13 λίτρα.

Η τιμή του Quadro 350S είναι 6.990 ευρώ στην Ιταλία και 7.290 ευρώ στη Γαλλία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ