fbpx

ΚΤΜ: Aν έβγαζε scooter, θα ήταν έτσι!

Εμπνευσμένη ιδέα από τους Kardesign

H Κardesign, δηλαδή η εταιρία γραφικών τεχνών του ταλαντούχου Kar Lee, καταπιάστηκε αυτή τη φορά με κάτι σχεδόν αιρετικό, για το οποίο έχουν όμως ακουστεί πολλές φήμες κατά καιρούς. O λόγος για ένα scooter από την KTM!

O Κar Lee μας έχει χαρίσει κατά καιρούς πολύ πιστές ψηφιακές απεικονίσεις δίτροχων… φαντασιώσεων. Πέραν του αδιαμφισβήτητου ταλέντου του στον 3D φωτορεαλισμό, αυτό που ξεχωρίζει τον Lee από τους συναδέλφους του, είναι το γεγονός ότι γνωρίζει τις εξελίξεις στον χώρο και αυτά που παρουσιάζει θα μπορούσαν να έχουν πιθανότητες παραγωγής.

Αντί λοιπόν για υπερφουτουριστικές μοτοσυκλέτες και σκούτερ που μοιάζουν να έχουν ξεπηδήσει από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας, ο Lee παραμένει σε κάθε περίπτωση συνδεδεμένος με την πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας στις δημιουργίες του τη σχεδιαστική ταυτότητα της κάθε εταιρίας και στοιχεία από την εκάστοτε υπάρχουσα γκάμα.

Έτσι λοιπόν και το σχέδιό του για ένα μελλοντικό σκούτερ από την KTM, δεν αποτελεί κάτι εξωπραγματικό και υπάρχουν πολλά στοιχεία που συνηγορούν υπέρ αυτής της άποψης. Πρώτα απ΄όλα, μάλλον συμφωνούμε όλοι, στο ότι αν η αυστριακή εταιρία παρουσίαζε scooter, αυτό θα ήταν αρκούντως δυναμικό και «αιχμηρό» κατά τα σχεδιαστικά πρότυπα του KISKA.

KTM Scooter Concept από τον Kiska

Ο Lee χρησιμοποίησε στοιχεία από τα RC8 superbike της KTM στο σκούτερ SC8 390 που παρουσίασε, και αυτά είναι έκδηλα στην περιοχή της μάσκας αλλά και των πλαϊνών πλαστικών της ποδιάς. Ύστερα είναι και το εκτεθειμένο σε κοινή θέα υποπλαίσιο – χωροδικτυώμα, που θυμίζει πολύ τα 390 Duke (αλλά και το Italjet Dragster) ενώ τα χρώματα που κυριαρχούν είναι το λευκό και το πορτοκαλί, ένας συνδυασμός που έχει χρησιμοποιηθεί πολύ από την KTM.

Ούτε όμως τα υπόλοιπα στοιχεία στο σκούτερ είναι αυθαίρετα, καθώς έχουν βασιστεί στο ESpeed του 2013, ένα πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο scooter που είχε παρουσιάσει η KTM στο Tokyo Motor Show.

Έμπνευση αντλήθηκε και από το σχέδιο που δόθηκε επίσημα στη δημοσιότητα το καλοκαίρι (2020) από τους Αυστριακούς, όταν και ανακοινώθηκε η συμμετοχή τους στην εταιρική σύμπραξη «Emotion», καρπό της οποίας θα αποτελέσουν modular πλατφόρμες ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

KTM e-Speed Concept 2013

Οπότε ούτε το μονού στελέχους πιρούνι είναι αποκύημα της φαντασίας του Lee, ούτε το μονόμπρατσο ψαλίδι πίσω, ούτε και το μονόσελο. Εκεί που ο σχεδιαστής έχει κάνει «λάθος», είναι στο ότι παρουσιάζει το SC8 390 με τον μονοκύλινδρο κινητήρα του 390 Duke.

Όχι πως θα ήταν άσχημο ένα τέτοιο σενάριο, αλλά όλες οι ενδείξεις συνηγορούν στο ότι όταν η KTM παρουσιάσει σκούτερ, αυτό θα είναι ηλεκτροκίνητο. Άλλωστε και το «αφεντικό» της KTM, Stefan Pierer, το έχει ξεκαθαρίσει αυτό, σε παλιότερες δηλώσεις του.