Η φετινή σοδειά αποκαλύπτεται
Τα νέα, ολοκαίνουργια σκούτερ της νέας χρονιάς, τα σκούτερ που ανανεώθηκαν, αλλά κι αυτά που έμειναν πιο πίσω. Τα μοντέλα που θα μας απασχολήσουν το 2015 απλώνονται στην οθόνη του υπολογιστή και αναλύονται είτε λιγότερο, είτε περισσότερο, αναλόγως με τις πληροφορίες που διαθέτουμε μέχρι σήμερα. Υποδεχθείτε τα…
Το νέο Agility είναι Maxi, δηλαδή μεγάλο. Έχει μεγάλες διαστάσεις και κινητήρα 270 κυβικών. Η εμφάνισή του είναι κλασική ενός maxi scooter, με δυναμικές γραμμές παντού. Ο μπροστινός τροχός είναι 14άρης, ο πίσω 13άρης και το βάρος του φτάνει τα 185 κιλά. Τα δυο δισκόφρενά του χρησιμοποιούν ABS. Διαβάστε περισσότερα…
Μοντέρνο όπως πρέπει, χαμηλό και εύχρηστο όπως ορίζει η αγορά, με μικρό, οικονομικό κινητήρα όπως ορίζουν οι καιροί. Το “καίριο” και σημαντικό, βασικό σκούτερ της Suzuki έρχεται με επίπεδο δάπεδο, 14ρηδες τροχούς που δίνουν ευελιξία και κινητήρα 110 κυβικών. Το βάρος του φτάνει τα 97 κιλά και η τιμή του αναμένεται το ίδιο χαμηλή. Διαβάστε περισσότερα…
Αγριεμένο από πλευράς εμφάνισης το καινούργιο maxi scooter της Kymco με κινητήρα 320 κυβικών και ιπποδύναμη 30 ίππων. Οι διαστάσεις και οι χώροι του είναι μεγάλοι δηλώνοντας ευθαρσώς σκούτερ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για μεγαλύτερες αποστάσεις (βλ. sport GT). Oι τροχοί είναι 14 και 13 ιντσών αντίστοιχα μπροστά-πίσω και ο καθένας τους φοράει κι από ένα δισκόφρενο τύπου μαργαρίτα. Το βάρος φτάνει τα 173 κιλά. Διαβάστε περισσότερα…
Με κομψή και “σοβαρή” εμφάνιση έρχεται το νέο σκούτερ πόλης της SYM με τρεις κυβισμούς με τον μεγαλύτερο (200) να διαθέτει 169 κυβικά και 12 ίππους. Μεγάλος μπροστινός τροχός και προορισμός που έχει να κάνει με την μετακίνηση σε δύσκολες συνθήκες μέσα στο άστυ. Μεγάλοι τροχοί και επίπεδο δάπεδο για ευκολία στη χρήση της πόλης στα βασικά του χαρακτηριστικά. Διαβάστε περισσότερα…
VESPA PRIMAVERA 125/150 ABS, SPRINT 125 ABS
Οι γνωστές Vespa Primavera και Sprint σε 125 και 150 κυβικά φορούν ABS στον μπροστινό τροχό, αφού σε αυτόν υπάρχει δισκόφρενο και όχι στον πίσω που το φρένο είναι ταμπούρο. Η επιβάρυνση στην τιμή αγοράς φτάνει τα 400 ευρώ. Διαβάστε περισσότερα…
Ολοκαίνουργιο σκούτερ της Honda για το 2015 και πάλι στα 125 κυβικά, με μεγάλες διαστάσεις και χώρους, αλλά και προσεκτικές, διακριτικές σπορ πινελιές. Χρησιμοποιεί τον κινητήρα με το σύστημα idle stop, όπως και τα PCX και SH και ενισχύει μια κατηγορία 125 κυβικών (βλ. εντός-εκτός πόλης) που είχε αποδυναμωθεί τελευταία. Διαβάστε περισσότερα…
To γνωστό μας best seller σκούτερ των 200 κυβικών με το επίπεδο δάπεδο και τους 16άρηδες τροχούς επανέρχεται με καινούργια χρώματα και σύστημα συνδυασμένης πέδησης για το μπροστινό και το πίσω δισκόφρενο. Διαβάστε περισσότερα…
Μιας και ένα από τα καλύτερα σκούτερ του κόσμου θέλει να λέγεται sport πρέπει να έχει και αντίστοιχο πιρούνι. Να λοιπόν ένα ανάποδο πιρούνι για το ΤΜΑΧ 530 του 2015, καθώς και καινούργιες δαγκάνες ακτινικά τοποθετημένες. Παράλληλα υπάρχουν κι άλλες λεπτομέρειες σε καίρια σημεία, που έχουν βελτιωθεί και αναβαθμιστεί. Διαβάστε περισσότερα…
Σκουτεράκι πόλης που όμως χρησιμοποιεί αισθητική δίτροχων για κίνηση στο χώμα. Χοντρά και τρακτερωτά λάστιχα φορούν οι 12άρηδες τροχοί, υπάρχει επίπεδο δάπεδο, το φρένο μπροστά είναι δισκόφρενο και η τιμή του χαμηλή. Διαβάστε περισσότερα…
Η πιο ελιτίστικη Vespa, αλλά και το ακριβότερο σκούτερ 125 κυβικών που κυκλοφορεί σήμερα, ανανεώθηκε σε χρώματα και λεπτομέρειες, με την τιμή του να προσδιορίζεται κοντά στα 10.000 ευρώ. Το όνομα αυτού Bellissima. Διαβάστε περισσότερα...
Το οικονομικό σε καύσιμο, ευρωπαϊκής εμφάνισης σκούτερ βελτιώνεται σε αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα (μεγαλύτερος), αλλά κυρίως στα φρένα, αφού διαθέτει πλέον δισκόφρενο στον πίσω τροχό και σύστημα συνδυασμένων φρένων CBS. Διαβάστε περισσότερα…
SYM FIDDLE III 50, FIDDLE III 125
Aνανέωση για τα πιο καλοπουλημένα στην Ελλάδα ρετρό εμφάνισης σκούτερ, που διατηρούν τις χαμηλές τιμές τους και βελτιώνονται σε πλήθος τομέων. Ο κινητήρας είναι ισχυρότερος και πιο οικονομικός, ενώ βελτιωμένη είναι και η άνεση των επιβαινόντων. Διαβάστε περισσότερα…
Η διχρωμία του δημοφιλέστερου σκούτερ στην Ελλάδα, του SYM Symphony 125/150 τονίζει την εικόνα προς την Sport κατεύθυνση, κι έτσι ξεχωρίζει. Η ιπποδύναμη έχει ανέβει στους 11,5 ίππους, για ένα πρακτικό σκούτερ πόλης με επίπεδο δάπεδο και 16άρηδες τροχούς, με δισκόφρενα μπροστά και πίσω. Διαβάστε περισσότερα…
Όχι τρεις, αλλά τέσσερις τροχούς διαθέτει το Quadro 4 που ανεβάζει την ασφάλεια στην κίνηση σε πολύ υψηλά επίπεδα. Υπάρχει δισκόφρενο σε κάθε τροχό, ο κινητήρας είναι 350άρης με ισχύ 30 ίππων και το βάρος φτάνει τα 257 κιλά. Οι δυνατότητες κλίσης του σκούτερ στις στροφές είναι απλά… αδιανόητες. Διαβάστε περισσότερα…