KYMCO DOWNTOWN 350i, 2015: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Επανέρχεται δριμύτερο

Νέο, ομορφότερο, ισχυρότερο.  Το δημοφιλές maxi scooter της Kymco, το Downtown, ανανεώνεται και φιγουράρει ένα νέο “δυνατό” νούμερο δίπλα απ’ το όνομά του: 350…

Το Downtown της Kymco εμφανίστηκε το 2009 και πολύ σύντομα πέτυχε σημαντικές πωλήσεις σε πλήθος αγορών του κόσμου. Σήμερα, πέντε χρόνια μετά, πάνω από 100 χιλιάδες Downtown έχουν πουληθεί σε παραπάνω από 40 χώρες. Έτσι το δημοφιλές σκούτερ έρχεται ανανεωμένο, αποτελώντας τη δεύτερη γενιά maxi scooter της Kymco με αυτό το όνομα.

Kymco_Downtown_350i_2015_1

Η Kymco προτείνει το νέο Downtown 350 όπως και στο παρελθόν, σαν ένα σκούτερ για χρήση Sport Touring, που μπορεί να ταξιδεύει και συγχρόνως μπορεί να κινείται με ταχύτητα παντού.

Η δεύτερη γενιά Downtown έχει αποκτήσει αισθητική που φαίνεται πιο σπορ, αλλά παράλληλα και πιο “πλούσια” στο μάτι, ειδικά στο ρύγχος.

Clip

Στο μπροστινό μέρος του Kymco Downtown 350i πλήθος γραμμών, εγκοπών, γωνιών και σχημάτων συνδυάζονται μεταξύ τους δημιουργώντας ένα καλαίσθητο σύνολο. Νέος και έντονα διακριτός είναι ο αεραγωγός στη βάση των σφηνοειδών προβολέων, που θυμίζει Superbike, όχι Sport Touring όπως λέει η εταιρία…

To ίδιο περίγραμμα-πλαίσιο χρησιμοποιείται και στις εισαγωγές δίπλα στους προβολείς τονίζοντάς τες, όπως και στα οπίσθια φλας. Για να μη μένει πίσω και η τουριστική, η Touring, πλευρά η Kymco ανακοινώνει την αύξηση της επιφάνειας για τα πόδια του αναβάτη στο δάπεδο του Downtown για περισσότερη άνεση.

Οι βελτιώσεις στον κινητήρα των 320 κυβικών έγιναν σε 3 σημεία

Οι βελτιώσεις στον κινητήρα των 320 κυβικών έγιναν σε 3 σημεία

Ο 4βάλβιδος κινητήρας είναι υγρόψυκτος, έχει δοθεί προσοχή στην απόδοση στις χαμηλές στροφές και η ιπποδύναμη φτάνει τους 30 ίππους.

Ο μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας του Downtown έχει κυβισμό 320 κυβικών, εξελιγμένη μετάδοση, ψύξη και αντικραδασμικό άξονα για τη μείωση των κραδασμών στις χαμηλές στροφές λειτουργίας.

Δείτε πως φαίνονται οι προβολείς αναμμένοι. Οι κόκκινες υπογραμμίσεις δείχνουν το σχήμα τους, όπως και των φλας

Δείτε πως φαίνονται οι προβολείς αναμμένοι. Οι κόκκινες υπογραμμίσεις δείχνουν το σχήμα τους, όπως και των φλας

Ένας πλευστός δίσκος υπάρχει στον μπροστινό τροχό, διαμέτρου 260 χιλιοστών και 3έμβολη δαγκάνα, ενώ πίσω συναντάμε ένα δισκόφρενο 240 χιλιοστών με δαγκάνα δύο εμβόλων (θα υπάρχει και έκδοση με σύστημα ABS της Bosch).

Τριάντα ίππους αποδίδει ο κινητήρας του 350

Τριάντα ίππους αποδίδει ο κινητήρας του 350

Οι τροχοί είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω, με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 120/80 μπροστά και 150/70 πίσω, ενώ το βάρος της κατασκευής δεν θα ξεπερνά τα 173 κιλά άδεια.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,5 λίτρων.

Τονισμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα

Τονισμένα είναι με πλαίσια και τα πίσω φωτιστικά σώματα