fbpx

VESPA 946 BELLISSIMA, 2014: ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΟΛΩΝ

Πανέμορφη Νο2

Το ακριβότερο σκούτερ της αγοράς επανέρχεται με μικρές αλλαγές. Η Vespa 946, το σκούτερ των 125 κυβικών και των 9.000 ευρώ ανανεώνεται σε σημεία και αποκτά νέα χρώματα. Όσο δε για την τιμή, όχι μόνο δεν χαμηλώνει, αντίθετα αυξάνεται με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν για τιμή κοντά στα 10.000 ευρώ!

Τέτοια πράγματα συμβαίνουν στα προϊόντα που προωθούνται και ονομάζονται “prime”, είναι ψηλομύτικα, ελιτίστικα και φορούν τιμές που φτάνουν στα ύψη.

Πως αλλιώς θα σιγουρέψει η εταιρία ότι ο νέος αστικός θρύλος θα διατηρηθεί ατόφιος;

Η Vespa 946 Bellissima συνεχίζει να χρησιμοποιεί τον απλό 2βάλβιδο κινητήρα 125 κυβικών και έτσι ο κυβισμός σε σχέση με την τιμή την κάνει μακράν το ακριβότερο σκούτερ που κυκλοφορεί σήμερα στον κόσμο. 

Αφού εξαντλήθηκαν τα πρώτα κομμάτια που παρήχθησαν (βλ. περιορισμένη παραγωγή) η Piaggio επανέρχεται με μια ακόμα limited έκδοση για το 2014 που βαφτίστηκε Bellissima, δηλαδή πανέμορφη.

Η Vespa 946 θεωρείται σκούτερ που είναι περισσότερο “fashion statement”, όπως λένε στα αγγλικά οι άνθρωποι των lifestyle, μια “δήλωση μόδας”, ένα μοδάτο αξεσουάρ χρησιμοποιείται, “φοριέται” περισσότερο για επίδειξη στον περίγυρο και τους φίλους, παρά σαν μέσο μετακίνησης. 

Η Vespa 946 Bellissima παραμένει ίδια στα μηχανικά μέρη με την απλή (να την λέμε παλιά;) 946, με τον αερόψυκτο, τετράχρονο κινητήρα των 11 ίππων και στον στάνταρ εξοπλισμό ABS και ASR traction control.

Οι χυτές 12”άρες ζάντες με την ανάρτηση μονού μπράτσου μπροστά, τα φώτα the LED και το ψηφιακό όργανο είναι κι αυτά στη θέση τους.

Η σέλα επανασχεδιάστηκε και διατηρεί το καλαίσθητο σχήμα που δεν μπορούμε παρά να χαρακτηρίσουμε ιδιαίτερο και μοναδικό. Όποτε μπαίνει μονόσελο πάνω στη Bellissima μια μικρή σχάρα τοποθετείται στην ουρά, κι εκεί μπορεί να τοποθετηθεί τροχός-ρεζέρβα όπως παλιά.

Το κάλυμμα της ρεζέρβας είναι η πινελιά που σκοτώνει…


Η παντελής έλλειψη αποθηκευτικών χώρων αντιμετωπίζεται από τα μέσα ενημέρωσης με χιούμορ. “Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την 946 δεν χρειάζονται χώρους για να κουβαλήσουν πράγματα, αφού τους αρκεί μόνο η πιστωτική τους κάρτα”, αναφέρουν.

Επίσης κριτικάρεται αρνητικά η επιμονή της Piaggio να παρουσιάζει στα press kit και στο micro site της 946 φωτογραφίες με κοπέλες να οδηγούν το σκούτερ φορώντας ψηλά τακούνια. Από πλευράς εμπορικού image και lifestyle μπορεί με αυτόν τον τρόπο να καλύπτονται τα γυναικεία περιοδικά μόδας (το “fashion statement” που λέγαμε), αλλά από πλευράς ασφάλειας η επιλογή είναι “μάλλον ατυχής”… για να μην πούμε κάτι χειρότερο. 

Υπάρχουν κι άλλα εξτρά αξεσουάρ για την 946 Bellissima, όπως παρμπρίζ-ζελατίνα, βάση για smartphone, καθώς και ανοικτά κράνη στα χρώματα του σκούτερ, κ.λπ.

Κάθε σκούτερ αυτής της συλλογής, αυτής της έκδοσης θα διατίθεται με δύο (χειροποίητες) σέλες, μια μονή και μια διπλή.

Η παραγωγή της Vespa 946 Bellissima 2014 θα είναι περιορισμένη όπως είπαμε, ενώ οι γνώστες και τα φόρουμ για τις Vespa έχουν ήδη τοποθετηθεί στο θέμα: με την παρουσίαση των νέων κατά πολύ φθηνότερων Vespa Primavera και Sprint, μοντέλα που χρησιμοποιούν εκτενώς αισθητικά στοιχεία από την 946, τελικά έχουν αποδυναμώσει τη μοναδικότητα της.

Κι αυτό δεν ισχύει μόνο στον τομέα της αισθητικής, αλλά και στην πράξη, στο δρόμο, αφού οι φθηνότερες Primavera και Sprint 150 πηγαίνουν πολύ πιο γρήγορα από την 946 στο δρόμο… και δεν κοστίζουν 10.000 ευρώ.

X