fbpx

VESPA PX 125, PX 150 TOURING, 2015: ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ;

Και εμπρός για ταξίδια

Την επανεμφάνισή της έκανε πρόσφατα στα σαλόνια η γνωστή μας κλασική Vespa ΡΧ, σαν μοντέλο του 2015, βάζοντας μερικά αξεσουάρ πάνω της, αλλά και το επώνυμο “Touring” δίπλα στο θρυλικό της όνομα. Πολλοί μιλούν για την τελευταία έκδοση της “πραγματικής” Vespa που θα βγει από το Ιταλικό εργοστάσιο.

Ναι, η απειλή ότι σταματάει να παράγεται κρέμεται και πάλι πάνω από τη Vespa, κι αυτή τη φορά δεν είναι φήμη, αλλά έρχεται μέσα από το εργοστάσιο της Pontedera, γενέτειρα πόλη της κλασικής Vespa. Κι αν διακοπεί και πάλι η παραγωγής της κλασικής μεταλλικής Vespa, αυτή τη φορά μάλλον θα είναι για πάντα.

Όπως δηλαδή είχε συμβεί και στο παρελθόν, μέχρι να αλλάξει γνώμη η Piaggio και να ξεκινήσει και πάλι η παραγωγή της Vespa, μετά από την πετυχημένη είσοδο και την επιτυχία της στις αγορές, της ινδικής αντιγραφής Vespa, που άκουγε στο όνομα LML.

vespa-px-touring-125-2015_33

vespa-px-touring-125-2015_engine

 

Όπως και να έχει, το Piaggio Group παρουσίασε στο 72ο σαλόνι της EICMA τις δυο “ενισχυμένες” για τουριστική χρήση τις εκδόσεις της κλασικής Vespa, σε δυο κυβισμούς (125 και 150) με τον κωδικό Vespa PX 2015 Touring. Εφοδιασμένες με αναδιπλούμενες χρωμιωμένες σχάρες μπροστά και πίσω και ζελατίνα στερεωμένη στο τιμόνι. Δύο χαμηλοί βραχίονες συγκρατούν τη χαμηλή ζελατίνα που βοηθάει την “απόκρουση” του αέρα προς τον αναβάτη.

Η σέλα είναι τώρα χρώματος καφέ, υπάρχει λογότυπο “Touring” στο ντουλαπάκι ποδιάς και η εταιρία ανακοινώνει τη διάθεση των “νέων”μοντέλων στους εξής χρωματισμούς: γυαλιστερό μαύρο, άσπρο και ένα νέο πράσινο για το 2015.

vespa-px-touring-125-2015_02

Μέχρι να εφαρμοστούν οι προδιαγραφές ρύπων Euro4, η Vespa ΡΧ θα παραμείνει στην αγορά”, δήλωσαν τα κορυφαία στελέχη της Piaggio, δηλώνοντας ανοικτά ότι οι μέρες του τελευταίου κλασικού σκούτερ είναι μετρημένες, όσο διαρκούν οι τωρινές προδιαγραφές Euro3.

vespa-px-touring-125-2015_seat

Οι Vespa ΡΧ είναι από τα λίγα σκούτερ της αγοράς πλέον, που χρησιμοποιούν δίχρονους κινητήρες με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Βρίσκονται στην αγορά από το 1977, επί 37 συναπτά έτη δηλαδή και έχουμε την εντύπωση πως είναι αμφίβολο ότι θα γιορτάσει τα 40 της χρόνια.

“Συλλεκτική” λοιπόν η τελευταία Vespa, με Touring πινελιές, που απ’ ότι φαίνεται διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα της ιστορικής καριέρας της.

vespa-px-touring-125-2015_parabreza

X