SUZUKI ADDRESS 110, 2015: ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΗΣ SUZUKI

Eπιτέλους έκανε κίνηση

Στη σκακιέρα της παγκόσμιας σκηνής των σκούτερ η Suzuki είχε μείνει επί χρόνια ανενεργή, άπραγη. Ενώ όλοι οι κατασκευαστές φρόντιζαν να καλύψουν το κοινό που αναζητούσε ένα οικονομικό σκούτερ πόλης η Suzuki είχε επαναπαυθεί στα Sixteen και Burgman που ανήκαν όμως στο υψηλότερο επίπεδο τιμής. Η “αδικία” διορθώνεται και το νέο Suzuki Address 110 έρχεται να καλύψει το κενό.

suzuki-uk110ne-2015-03

Το νέο Suzuki Address 110 μοιάζει με το δίδυμο αδελφάκι του Honda Vision 110 και αυτό μάλλον δεν είναι τυχαίο, αφού αυτό ακριβώς το μοντέλο θέλει η γιαπωνέζικη εταιρία να ανταγωνιστεί κατά μέτωπο στον εμπορικό στίβο.

Το οικονομικό σκούτερ της Suzuki ενάντια στην κρίση είναι επιτέλους εδώ, διαθέτοντας σημαντικά πλεονεκτήματα για τις καθημερινές μάχες των μεγαλουπόλεων.

suzuki-uk110ne-2015-05

Έχουμε αναφερθεί τουλάχιστον δυο φορές στην ανάγκη να παρουσιάσει η Suzuki ένα σκούτερ που να κοστίζει κάτω από τις 2,0 χιλιάδες ευρώ και να είναι οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου. Και επειδή μας αρέσει να βρίσκουμε βιώσιμες λύσεις είχαμε προτείνει τα Skydrive, το Hayate και το Swish 125, όλα προορισμένα για την ασιατική αγορά και η αλήθεια είναι ότι το Address μας είχε ξεφύγει.

Ο οίκος του Hamamatsu παρουσίασε στην έκθεση της Κολωνίας, Intermot 2014, στη Γερμανία το νέο Suzuki Address 110 με κινητήρα 113 cc με στόχο την εύκολη και οικονομική αστική μετακίνηση.

suzuki-uk110ne-2015-02

 

Τροχοί μέσης διαμέτρου στις 14 ίντσες και χαμηλό ύψος σέλας μαζί με compact διαστάσεις και μικρό μεταξόνιο δημιουργούν ένα ευέλικτο και εύκολο στη χρήση scooter, που φιλοδοξεί να λάμψει μέσα στην πόλη.

Πέρα από την προσοχή που έχει δοθεί στον τομέα της ευελιξίας και της μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου, ο αποθηκευτικός χώρος είναι πολύς. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος 113 cc, τετράχρονος και ειδικά σχεδιασμένος για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ο ψεκασμός στην τροφοδοσία του είναι εξελιγμένος, με αισθητήρες σε θέση γκαζιού, θερμοκρασίας και θέση στροφάλου, στέλνοντας πληροφορίες στην κεντρική μονάδα ECU, βελτιστοποιώντας έτσι την εισαγωγή αέρα και το μίγμα. Το ντεπόζιτο χωράει 5.2 λίτρα, η εταιρία ανακοινώνει κατανάλωση μόλις 2.04 λίτρων ανά 100 km, στοιχείο που σημαίνει αυτονομία σχεδόν 250 km.

suzuki-uk110ne-2015-01

Ο χώρος κάτω από τη σέλα του Suzuki Address φτάνει τα 20.6 λίτρα και χωράει ένα φουλφέις κράνος, αφήνοντας λίγο ακόμα χώρο για μικροπράγματα. Υπάρχουν και δύο ανοικτές θήκες για μικροπράγματα στην ποδιά.

Η εμφάνιση του Suzuki Address 110 είναι πιο “αεροδυναμική” και μοντέρνα σε σχέση ας πούμε με το Sixteen, με τον προβολέα πάνω στο τιμόνι. Το δάπεδο είναι επίπεδο και οι τροχοί 14άρηδες. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1260 mm, το ύψος σέλας τα 755 mm και το βάρος (κενό) τα 97 kg κιλά μόλις. Τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω.

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το αν και πότε θα φτάσει στην ελληνική αγορά.

suzuki-uk110ne-2015-04