fbpx

Voge SR4 Max: Ήρθε στην Ελλάδα με τιμή-πρόκληση!

Ήρθε το πρώτο σκούτερ της Voge

Αναμονή τέλος για το πρώτο σκούτερ, και μάλιστα maxi scooter, της Voge που ονομάζεται SR4 Max και έφτασε στην Ελλάδα φέροντας τεχνολογία, πλούσιο εξοπλισμό για τα επίπεδα της κατηγορίας του… και μια συμφέρουσα τιμή γνωριμίας στα 5.995€

Τα μεσαία scooter πολυτελείας GT μόλις απέκτησαν έναν άξιο αντίπαλο, με το Voge SR4 Max να βρίσκεται πλέον στην ελληνική αγορά και να βάζει υποψηφιότητα για μια θέση στην κορυφή.

Δεν είναι μόνο ο αξιόπιστος δοκιμασμένος κινητήρας (αφού η “μητέρα” Loncin κατασκευάζει εδώ και χρόνια τον κινητήρα που φορούν τα BMW C 400) που προσθέτει μια ακόμα επώνυμη υπογραφή στην κατασκευή, ούτε μόνο τα ποιοτικά εξαρτήματα και ο εντυπωσιακός εξοπλισμός που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον.

Το Voge SR4 Max ποντάρει πολλά και στην τιμή γνωριμίας του, που είναι χαμηλότερη κατά 600€ από την κανονική προτεινόμενη τιμή πώλησης, στα μόλις 5.995€ και για περιορισμένο αριθμό οχημάτων.

Ο εξοπλισμός του Voge SR4 Max είναι ο παρακάτω:

  • Πρόκειται για το πρώτο σκούτερ στην αγορά, αλλά και την κατηγορία του που χρησιμοποιεί κάμερα καταγραφής δεδομένων (Dash Cam)
  • Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCSraction control)
  • Έγχρωμη οθόνη TFT 7” με συνδεσιμότητα bluetooth και λειτουργίες πολυμέσων
  • Cornering lights (φωτίζουν στο εσωτερικό των στροφών)

  • Φώτα με λειτουργία «follow me home» (παραμένουν αναμμένα για λίγο μετά το σβήσιμο του κινητήρα)
  • Φώτα φρένων έκτακτης ανάγκης ESS (αναβοσβήνουν σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος)
  • Ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα
  • Full LED φωτιστικά σώματα
  • Προβολέας φωτεινότητας 60000cd
  • LED DRL (φώτα ημέρας)
  • Θύρα USB

  • Σύστημα TPMS (παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο)
  • “Έξυπνο” κλειδί για αυτόματη εκκίνηση και εντοπισμό του scooter
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και τάπας δοχείου καυσίμου

  • Μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα που φιλοξενεί δύο κράνη
  • Δύο ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι που κλειδώνουν
  • Χειρόφρενο (για ασφαλή στάθμευση σε εδάφη με κλίση)
  • Τρία πλευστά δισκόφρενα J.Juan, by Brembo
  • Ακτινικές δαγκάνες
  • Δικάναλο Continental ABS

  • Αναρτήσεις Kayaba (ρυθμιζόμενες πίσω)
  • Τροχοί 14” και 15”
  • Αλουμινένιες ζάντες
  • Αλουμινένιο ψαλίδι
  • Ελαστικά Pirelli Angel

O υγρόψυκτος μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος κινητήρας είναι κατασκευασμένος σε συνεργασία με τη BMW και είναι, όπως είπαμε, ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιείται από το βαυαρικό εργοστάσιο στα μοντέλα C 400 X και C 400 GT.

Mε κυβισμό 350 cc, ιπποδύναμη 29 ίππων και ροπή 30Nm, διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και silent block στα σημεία στήριξης, κάτι που εγγυάται λειτουργία χωρίς κραδασμούς σε όλο το εύρος λειτουργίας του.

H επιτάχυνση στα 0-50χλμ/ώρα έχει μετρηθεί στα 3,1 δευτερόλεπτα, ενώ η ανακοινώσιμη κατανάλωση είναι, σύμφωνα με την εταιρία, στα 3,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, γεγονός το οποίο σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 12,8 λίτρων, θεωρητικά προσφέρει αυτονομία πάνω από 350 χιλιόμετρα.

Το SR4 Max ακολουθεί τα κατασκευαστικά πρότυπα των μοτοσυκλετών της Voge, κάτι που το τοποθετεί στην κατηγορία Premium.

Το στιβαρό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και με ένα αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι και το αποτέλεσμα εγγυάται την καλύτερη δυνατή ακαμψία.

Εγγύηση αποτελούν και οι μεγάλοι τροχοί των 15” και 14” μπροστά και πίσω, με τα ελαστικά της Pirelli σε διαστάσεις 120/70 και 150/70 αντίστοιχα, χωρίς αυτό να σημαίνει απώλεια σε αποθηκευτικούς χώρους.

Aπεναντίας, κάτω από τη σέλα μπορούν να φιλοξενηθούν δύο κράνη, ένα φουλφέις κι ένα τύπου Jet.

Οι προδιαγραφές των φρένων μιλούν από μόνες τους: τρία δισκόφρενα διαμέτρου 265mm και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά.

Παράλληλα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το δικάναλο ABS της Continental έχουν τις προδιαγραφές για να αυξήσουν περαιτέρω τα περιθώρια ασφάλειας του σκούτερ.

Όπως και τα φώτα ημέρας DRL, ο ισχυρός LED προβολέας των 60.000cd και τα φώτα φρένων έκτακτης ανάγκης ESS, που αναβοσβήνουν σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος για να προειδοποιήσουν τα οχήματα που ακολουθούν.

Μaxi Scooter GT σημαίνει κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και στην περίπτωση του Voge SR4 Max η προστασία από την αεροδυναμική ζελατίνα βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με τη δυνατότητα ρύθμισής της να εξυπηρετεί κάθε ανάγκη και κάθε σωματότυπο.

Η θέση οδήγησης είναι μελετημένη, με τις γωνίες που δημιουργούνται σε σώμα, πόδια και χέρια αναβάτη να εγγυώνται πολύωρη ξεκούραστη οδήγηση, όπως προσοχή έχει δοθεί, από τη θέση των καθρεπτών και των χειριστηρίων, μέχρι τον εύκολο έλεγχο των λειτουργιών της έγχρωμης οθόνης TFT των 7 ιντσών.

Τα δύο αποθηκευτικά ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι και ο γάντζος ανάρτησης αντικειμένων στην ποδιά θα εκτιμηθούν δεόντως από τον αναβάτη που επιθυμεί χρηστικότητα, όπως και η θέση της τάπας πλήρωσης καυσίμου, η οποία δεν απαιτεί άνοιγμα της σέλας.

Επίσης ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του λειτουργία Keyless (χωρίς κλειδί), ηλεκτρικό άνοιγμα σε σέλα και ρεζερβουάρ, θύρα USB, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS), ακόμα και χειρόφρενο για ασφαλή στάθμευση σε εδάφη με κλίση.

Το Voge SR4 Max διατίθεται στην τιμή γνωριμίας των 5.995€ (για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων) σε δύο χρωματισμούς, λευκό (pearl white) και μαύρο (Sparkling black).

Όπως κάθε μοντέλο της Voge, καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω των ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της αντιπροσωπείας.

Για περισσότερες πληροφορίες, πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά και τρόπους απόκτησης μέσω ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του μοντέλου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ