fbpx

SYM ADX 125 2023: Η SYM στα Adventure σκούτερ!

Εντός και εκτός δρόμου… και η SYM

Παίρνοντας έμπνευση από το πρωτοπόρο Honda X-ADV, αλλά και τη νεόκοπη κατηγορία των Urban Adventure σκούτερ, η SYM παρουσιάζει το ADX 125 σαν premium μοντέλο με ισχυρό κινητήρα 15 ίππων και επιθετικό, πρωτότυπο σχεδιασμό.

Για να είμαστε πιο ακριβείς, το SYM ADX 125 είναι ένα σκούτερ της κατηγορίας Crossover, χαρακτηρισμός που θα έπρεπε να έχει αποδοθεί σε όλα αυτά τα σκούτερ που αποκαλούμε σήμερα “Adventure”, αφού στην πραγματικότητα είναι μοντέλα για χρήση δρόμου (!) με λάστιχα διπλής χρήσης, λίγες προσθήκες και μερικά ακόμα, διακοσμητικά περισσότερο, στοιχεία που τα κάνουν να μοιάζουν με τις αντίστοιχες μοτοσυκλέτες ψευδοεντούρο.

 

Το νέο crossover της SYM είχε εμφανιστεί πέρσι σαν πρωτότυπο με το όνομα Husky 150 και πάλι στην EICMA του Μιλάνου, κι έτσι φέτος επιβεβαιώνει το ραντεβού του σαν μοντέλο παραγωγής πλέον, αλλά με κινητήρα 125 και τον έξυπνο κωδικό ADX.

Το μπροστινό μέρος είναι “αγριεμένο”, με επιθετική σχεδίαση, και κυριαρχούν δυο κομψοί προβολείς full LED με ενσωματωμένα τα LED DRL και ζελατίνα που θυμίζει μοτοσυκλέτα Adventure.

Το υπερυψωμένο τιμόνι είναι σωληνωτό, τύπου μοτοσυκλέτας για χρήση εκτός δρόμου, που επιτρέπει την οδήγηση με όρθιο τον κορμό του αναβάτη και τον πλήρη έλεγχο του σκούτερ.

Μπροστά από το τιμόνι συναντάμε μια έγχρωμη οθόνη TFT με γενναιόδωρες διαστάσεις, η οποία είναι πάντα ευκρινής, χάρη στη φωτεινότητα που ρυθμίζεται αυτόματα σε σχέση με το εξωτερικό φως.

Ο κινητήρας του ADX είναι ο πιο τεχνολογικά προηγμένος της SYM στην κατηγορία των 125 κυβικών, τετραβάλβιδος, υδρόψυκτος με το ψυγείο στον διαμήκη άξονα, στη δεξιά άκρη του στροφάλου.

Το πλαίσιο του SYM ADX 125 2023 είναι ατσάλινο, σωληνωτό ενισχυμένο στην περιοχή της ποδιάς (βλ. τούνελ) και γενικά οι διαστάσεις του παραπέμπουν σε μεγαλύτερου κυβισμού μοντέλο.

Το 125 το πιθανότερο είναι πως χρησιμοποιεί στο πλαίσιο το σύστημα A.L.E.H. της SYM που αποτρέπει το σήκωμα του κινητήρα στις επιταχύνσεις, το οποίο διέθετε το περσινό πρωτότυπο Husky 150.

Οι τροχοί του SYM ADX 125 είναι 13″ με ελαστικά μεγάλων διαστάσεων, έτσι ώστε να βοηθήσουν την πιο σπορ οδήγηση σε δρόμους διαφόρων επιφανειών.

Φοράει ένα στιβαρό τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια που έχουν μεγάλο νύχι, για αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης, κι ένα ολοκαίνουργιο σύστημα οπίσθιας ανάρτησης, με μονό αμορτισέρ τοποθετημένο διαγώνια, σχεδόν οριζόντια.

Όπως είπαμε και στον πρόλογο, τα ελαστικά είναι διπλής χρήσης με την αντίστοιχη χάραξη, που θα βοηθήσει και την οδήγηση στο χώμα.

Ο χώρος κάτω από τη χαμηλά τοποθετημένη σέλα στα 780 mm είναι μεγάλος και μπορεί να φιλοξενήσει ένα φουλφέις κράνος, ενώ το ρεζερβουάρ χωράει 15 ολόκληρα λίτρα καυσίμου, γεγονός που κάνει λιγότερο συχνές τις στάσεις στο βενζινάδικο.

Περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό το πολύ ενδιαφέρον μοντέλο… σύντομα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ