fbpx

Honda ADV 160 2023: Aνανεωμένο και 4βάλβιδο

Θα ήταν τέλειο για την Ελλάδα

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σκούτερ της παγκόσμιας αγοράς  ήταν, όπως έχουμε ξαναπεί, το “ασιατικό” Honda ADV 150, ένα Adventure σκούτερ που κάνει καριέρα σε άλλες ηπείρους και τις ΗΠΑ,  και το οποίο αναβαθμίστηκε με μεγαλύτερο κινητήρα και έγινε ADV 160. Στο μεταξύ εμείς, εδώ στην Ελλάδα, ζηλεύουμε…

Η βασικότερη αλλαγή του Honda ADV 160 είναι πως ο παλαιότερος 150άρης με τις δύο βαλβίδες – τον οποίο γνωρίζουμε από τα Honda SH150 που είχαμε και στην Ευρώπη – έγινε όπως και στην περίπτωση του μοντέλου Euro5 4βάλβιδος, 157cc πλέον, με σύστημα Traction Control (HSTC).

Δίκαια βαφτίστηκε “160” στην Ασία το μοντέλο, μιας και τα 157 κυβικά είναι πιο κοντά στα 160, παρά στα 150, όπως ονομάζεται ο κινητήρας στην Ευρώπη.

Το Honda ADV 160 2023 απευθύνεται δυστυχώς μέχρι στιγμής στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, αλλά και την Ιαπωνία. Παρουσιάστηκε τον Αύγουστο του ’22 στην Ινδονησία και μόλις λίγες μέρες πριν παρουσιάστηκε και στην μεγάλη αγορά της Ταϊλανδης, σαν αντικαταστάτης του ADV 150 που είχε κάνει το λανσάρισμά του το 2020.

Εδώ το 160 με special ανταλλακτικά της Kitaco

Η δυναμική και Adventure-άδικη εμφάνισή του 160 δεν αντιγράφει το “δικό μας” ADV350 όπως νομίζουν πολλοί, αλλά κάνει ακριβώς το αντίθετο, μιας και το 350 ακολούθησε τις γραμμές του 150 που είχε βγει πρώτο!

Εδώ βέβαια δεν υπάρχει το ανάποδο πιρούνι με τις δύο πλάκες (τύπου μοτοσυκλέτας) του 350, αλλά ένα συμβατικό με μονή πλάκα στήριξης, όμως το μπροστινό τμήμα με τους δυο προβολείς, η ψηλή ζελατίνα, το ύφος “βαρέως τύπου” και τα αμορτισέρ της Showa με χρυσά ξεχωριστά ρεζερβουάρ μεταφέρουν ακριβώς αυτή την εικόνα που χρειάζεται το σκούτερ: της περιπέτειας και της δυνατότητας κίνησης στο χώμα.

Η ζελατίνα της ποδιάς ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, η σέλα είναι στα 780 mm ύψους και νέο είναι το ανισόπαχης σωλήνας τιμόνι.

Ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα έχει μεγαλώσει σε σχέση με το 150, ενώ υπάρχει θύρα USB για φόρτιση κινητού και σύστημα εκκίνησης Smart Key. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED, νέα και μεγάλη είναι η έγχρωμη οθόνη LCD, με πολλές ενδείξεις.

Ο τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρα 156,9cc eSP+ αποδίδει 15,8hp στις 8.500rpm και ροπή 15Nm στις 7.000rpm.

Oι τροχοί με τα φαρδιά λάστιχα, διπλής χρήσης διαστάσεων 110/80 και 130/70 μπροστά και πίσω αντίστοιχα, “επενδύουν” τις πολύμπρατσες ζάντες που έχουν διάμετρο 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, με το φρενάρισμα να φροντίζουν δύο δισκόφρενα που συνδυάζονται με δικάναλο ABS.

Με το μεταξόνιο να ανακοινώνεται στα 1.324 mm, το Adventure σκούτερ εμπίπτει στην κατηγορία των Mini GT, παρότι στις φωτογραφίες δείχνει σαφώς πιο μεγάλο.

Το βάρος του Honda ADV 160 ανακοινώνεται στα πολύ ικανοποιητικά 133 κιλά, με το ρεζερβουάρ να γεμίζει με 8.1 λίτρα καυσίμου.

Μπορεί να είναι δύσκολο να έρθει το 160 στην Ευρώπη και την Ελλάδα, αφού πρέπει πρώτα να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί η Honda να το ξανασκεφτεί.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X