Οι Ιταλοί προτιμούν ΤΜΑΧ!
Είναι γνωστή η λατρεία των Ιταλών στο γιαπωνέζικο σκούτερ Yamaha TMAX 530, η οποία εκφάζεται και μεταφράζεται επί σειρά ετών, στις πωλήσεις. Πέρσι το προηγούμενο μοντέλο, το Υamaha ΤΜΑΧ 500 είχε φτάσει στην 4η θέση των πωλήσεων της χρονιάς, σημειώνοντας, παρά 150 μονάδες, τις 7.000 πωλήσεις!
Πέρσι το ΤΜΑΧ τα είχε πάει περίφημα (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε το άρθρο) στις πωλήσεις, αλλά αυτό που έγινε τον Ιανουάριο του ’12 στις πωλήσεις των σκούτερ, μόνο σαν επανάσταση μπορεί να χαρακτηριστεί στην Ιταλία, αφού το νέο Yamaha TMAX 530 πέρασε το κυρίαρχο για την τοπική αγορά Honda SH 300, το οποίο είναι κατά πολύ (τουλάχιστον 50% φθηνότερο), που κατασκευάζεται στη γειτονική χώρα.
Τα 830 Yamaha τα οποία πουλήθηκαν τον μήνα που μας πέρασε, ανέβασαν το ΤΜΑΧ στην πρώτη θέση αφήνοντας πολύ πίσω με 435 μονάδες το Honda SH 300. Eνδιαφέρον βέβαια έχουν και οι πιο κάτω θέσεις, αφού στην 3η, 4η, 5η, βρίσκουμε τα Liberty 125, SH 150 και SH125, με το καινούργιο Piaggio Βeverly 350 στην 6η θέση με 305 πωλήσεις. Το καινούργιο σκούτερ πόλης με επίπεδο δάπεδο και 16άρηδες τροχούς το Yamaha Xenter (στα 125 κυβικά) κατετάγη στην 9η θέση με 224 μονάδες και το Honda Vision 110 στην 12η, με 200 μονάδες.
Η επιτυχία του Yamaha TMAX 530, σύμφωνα με αναλυτές, είναι πιθανό να μην διαρκέσει για παρά για τις αρχές του έτους (μια και είναι ένα 500άρι σκούτερ που κοστίζει κοντά στις 11.000 ευρώ), αλλά σίγουρα το ξεκίνημά του στην αγορά ήταν εντυπωσιακό.
Βασισμένο πάνω σε αρχές που διέπουν και τις σπορ μοτοσυκλέτες, το ΤΜΑΧ προσπαθεί να βελτιώσει την οδική του συμπεριφορά σε σχέση με τον κόσμο των σκούτερ χρησιμοποιώντας αλουμινένιο πλαίσιο και τοποθετώντας τον κινητήρα του όσο το δυνατόν πιο μπροστά, έτσι ώστε να αλλάξει η κατανομή βάρους. Παράλληλα ο δικύλινδρος κινητήρας, η λειτουργία και οι επιδόσεις του αποτελούν τα δυνατά του σημεία. Όσο για την Ελλάδα δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες από την αντιπροσωπεία, πέραν αυτών που είχαμε δημοσιεύσει τον Δεκέμβριο – πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε