fbpx

Piaggio: Επίσημα, μεγάλη η στροφή προς την Ασία

Περαιτέρω επενδύσεις στις πανίσχυρες ασιατικές αγορές

Με το έκτο εργοστάσιο της Piaggio να ιδρύεται σε ασιατική χώρα, ο ιταλικός όμιλος εταιριών δηλώνει την στροφή του κύριου ενδιαφέροντός του σε αγορές εκτός Ευρώπης. Το εργοστάσιο στην Ινδονησία έρχεται μετά τις αντίστοιχες μονάδες στην Ινδία, την Κίνα και το Βιετνάμ.

Επίσημα ο όμιλος Piaggio (Piaggio Group) ανακοίνωσε ότι η ασιατική αγορά είναι η πιο σημαντική για τη μάρκα!

Η Piaggio εγκαινίασε ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής και συναρμολόγησης σκούτερ στην Ινδονησία, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει το εμπορικό σήμα της στην ασιατική αγορά και την περιοχή, μιας και η Ινδονησία είναι η τρίτη αγορά στον κόσμο μετά την Κίνα και την Ινδία, με πωλήσεις που κυμαίνονται ανάμεσα σε… κρατηθείτε… πέντε με οκτώ εκατομμύρια τον χρόνο!

Με τέτοια νούμερα και την ευρωπαϊκή αγορά (ολόκληρη) να πιάνει οριακά το ένα εκατομμύριο πωλήσεις τον χρόνο, πώς να μην μετατοπιστεί το βάρος στις ακμάζουσες ασιατικές αγορές… λένε οι εταιρίες.

Το νέο εργοστάσιο έχει μέγεθος 55.000 τετραγωνικών μέτρων και βρίσκεται σε μια τοποθεσία στην περιοχή Cikarang, στη Δυτική Ιάβα. Τα εγκαίνια του εργοστασίου της Τζακάρτα είναι τα όγδοα του ιταλικού ομίλου παγκοσμίως.

Η Piaggio έχει εργοστάσια κατασκευής-συναρμολόγησης σκούτερ σε χώρες όπως η Ιταλία, η Ινδία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Βιετνάμ και η Κίνα.

Με την κίνηση αυτή καθιστά έμμεσα την ασιατική αγορά την πιο σημαντική για την ιταλική μάρκα: “Αυτό το νέο εργοστάσιο στην Ινδονησία φέρνει τον Όμιλο Piaggio ένα βήμα μπροστά στο διεθνές πρόγραμμα στρατηγικής ανάπτυξης που έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία 10 χρόνια”, δήλωσαν στα εγκαίνια τα μεγάλα κεφάλια της εταιρίας, ενώ η στροφή προς την Ασία είχε ανακοινωθεί από την Piaggio ήδη από το 2014.

Αμέσως μετά τα εγκαίνια του εργοστασίου, η Piaggio Indonesia παρουσίασε στην εκεί αγορά ένα σπέσιαλ μοντέλο, την Vespa Batik LX 125 Special Edition που είναι διακοσμημένη σε κάποια σημεία με σχέδια μπατίκ.

Ο Όμιλος Piaggio κατέγραψε αύξηση πωλήσεων άνω του 61 τοις εκατό στην Ινδονησία το 2021. Αναμένουμε ότι αυτό το ποσοστό θα συνεχίσει να αυξάνεται στο μέλλον”, είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος, Roberto Colannino, που ήταν παρών στην εκδήλωση.

Η στροφή προς την Ασία για την Piaggio, δίνει την απάντηση ως προς την γενικότερη δυστοκία της εταιρίας  να παρουσιάζει στον ευρωπαϊκό χώρο νέα μοντέλα από τις τόσες μάρκες που της ανήκουν (Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Scarabeo, Moto Guzzi). Γιατί είναι, απ’ ό,τι φαίνεται “μικρή” κι όχι το ίδιο προσοδοφόρα η αγορά της Ευρώπης…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ