Εμβληματικό σκούτερ της Honda κλωνοποιείται στην Κίνα
Με το Julio 125, η εταιρία Li Ke θέλει να καλύψει την τάση των ρετρό σκούτερ στην Κίνα. Το Li Ke 125 είναι λοιπόν μια σύγχρονη έκδοση του γνωστού επί χρόνια στις ασιατικές αγορές Honda Julio του 1998
Οτιδήποτε μοιάζει με κλασικό σκούτερ σήμερα, συγκρίνεται συνήθως ή παραπέμπει στη δεκαετία του 1960 και τη Vespa. Ωστόσο, η προέλευση του Li Ke Julio δεν βρίσκεται ούτε στα sixties ούτε στην Ιταλία.
Το νέο σκούτερ Julio που παρουσιάστηκε στην Κίνα βασίζεται σε ένα σκούτερ της Honda του 1998 που όχι μόνο του έμοιαζε, αλλά που ονομαζόταν ακριβώς έτσι: Honda Julio.
Η Li Ke προσφέρει το Julio σε δύο εκδόσεις, με τετράχρονο κινητήρα 50 και 125 κυβικών.
Και οι δύο μονοκύλινδροι κινητήρες είναι αερόψυκτοι με άγνωστη ισχύ και, όπως είναι χαρακτηριστικό για το είδος, συνδέονται με τον πίσω τροχό μέσω αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, το Julio της Honda ήταν διαθέσιμο μόνο ως δίχρονο 50άρι και όσον αφορά τον κινητήρα δεν υπάρχει σχεδόν καμιά ουσιαστική ομοιότητα, πέρα από την οπτική, αφού η εταιρία Li Ke παίρνει τις φόρμες του παλιού Julio και τις επανεφέρει στον 21ο αιώνα.
Κάποια σημεία διαφέρουν από το ορίτζιναλ Julio, όπως για παράδειγμα το ελαφρώς υπερυψωμένο μπροστινό φτερό που δίνει δυναμισμό στο Li Ke ή το πίσω μέρος του σκούτερ που είναι εμπνευσμένο από τη Lambretta.
Ο προβολέας LED είναι τοποθετημένος πάνω στην ποδιά και όχι στο τιμόνι.
Εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν τετράγωνο προβολέα σε μια θέση που ελάχιστες Vespa και Lambretta έβαλαν, ενώ αυτό το στοιχείο έρχεται κατευθείαν από το κλασικό σκούτερ της Honda.
Όπως συνέβαινε και στο μοντέλο της Honda, μπροστά δεν υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι, αλλά ανάρτηση με βραχίονες και αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί είναι διαμέτρου 10 ιντσών.
Το τεράστιο φρένο μπροστά υποδεικνύει CBS στα δύο δισκόφρενα, δηλαδή ένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Το Li Ke Julio 125 προχωράει τη σχεδίασή του ένα βήμα παραπέρα με τις διαθέσιμες παραλλαγές χρωμάτων.
Δίχρωμα παστέλ χρώματα, από κλασικό λευκό και μπλε μέχρι μπεζ και με συνδυασμούς σε κίτρινο, μπλε, πράσινο και ροζ που σίγουρα θέλει να απευθύνεται σε γυναικείο κοινό.
Η τιμή του στην Κίνα δεν είναι ακόμη γνωστή, ενώ δεν ξέρουμε επίσης εάν το νέο Julio θα έρθει ποτέ στην Ευρώπη.