YAMAHA TRICITY 300: Έρχεται μεγαλύτερο 3τροχο σκούτερ

Η Yamaha επενδύει στους 3 τροχούς

H είδηση που έρχεται από την Ιαπωνία αφορά σε νέες πληροφορίες πάνω στην ανακοίνωση που είχε κάνει στις 13 Φεβρουαρίου του 2018 ο πρόεδρος της Yamaha Motor κος Hidaka για τη δημιουργία ενός ακόμα σκούτερ με τρεις τροχούς. Το πιθανότερο με κινητήρα 300 κυβικών για την ευρωπαϊκή αγορά.

Ο κύριος Hidaka είχε αναφερθεί σε ένα μοντέλο που θα βρίσκεται ανάμεσα στο Τricity 155 και το Niken 900, άρα είναι πολύ πιθανό να έχουμε σύντομα μέσα στη γκάμα της γιαπωνέζικης εταιρίας ένα 3τροχο σκούτερ με κινητήρα 300-400 κυβικών.

Aυτή είναι η φωτογραφία του Young Machine για το Yamaha Tricity 300

Το πιο πιθανό είναι να δούμε το νέο τρίτροχο της Yamaha στο επόμενο Tokyo Motor Show του Οκτωβρίου ή στο ευρωπαϊκό-διεθνές σαλόνι του Μιλάνου του Νοεμβρίου 2018.

Το σίγουρο είναι (αφού το ανακοίνωσε επίσημα ο πρόεδρος της εταιρίας) ότι αργά ή γρήγορα θα επεκταθεί η γκάμα των LMW όπως τα ονομάζει η Yamaha, το ακρωνύμιο του Leaning Multi Wheel, δηλαδή των τρίτροχων που οι μπροστινοί τροχοί κλίνουν προς το εσωτερικό της στροφής.

O αξιόλογων επιδόσεων κινητήρας του Yamaha XMAX 300

Μετά το ντεμπούτο της επαναστατικής 3τροχης 900άρας μοτοσυκλέτας Niken, η γιαπωνέζικη Yamaha Motor θα επικεντρωθεί το μια μεσαίου κυβισμού έκδοση του σκούτερ Yamaha Tricity, που διατίθεται σήμερα στις αγορές με κινητήρες 125 και 155 κυβικών.
Η πληροφορία και η φωτογραφία, ψηφιακής επεξεργασίας, έρχεται από το τεύχος του γιαπωνέζικου περιοδικού Young Machine, που κυκλοφόρησε πριν από λίγες μέρες και μιλάει για ένα LMW που θα βασίζεται πάνω στο Yamaha ΧΜΑΧ 300.

Παλαιότερες πληροφορίες μιλούσαν για δοκιμές τρίτροχου TMAX από τη Yamaha, αλλά εάν λάβουμε υπόψη μας ότι ένα τέτοιο μοντέλο θα είχε και υψηλότερη τιμή και ένα 300άρι θα είναι πιο προσιτό στον πολύ κόσμο, η είδηση είναι βάσιμη. Τώρα αν ο κυβισμός είναι 250, 300 ή 400 κυβικών εκατοστών είναι κάτι που μένει να δούμε.

To μοντέλο “φάντασμα” ανάμεσα σε Tricity και Niken

Θα υπενθυμίσουμε ότι ο κινητήρας του ΧΜΑΧ 300 έχει ιπποδύναμη 28 ίππων, ενώ αν η εταιρία κινηθεί προς τη δημιουργία ενός Yamaha Tricity 400 θα χρησιμοποιηθεί ο 400άρης κινητήρας των 33 ίππων. Αυτά για την ευρωπαϊκή αγορά, αφού για την ιαπωνική έχει ήδη ανακοινωθεί από τον πρόεδρο της Yamaha η έλευση του Tricity 250 στο άμεσο μέλλον.

Σημειώστε εδώ ότι εμείς σαν Scooternet χωρίς να έχουμε κάποιες πληροφορίες είχαμε δηλώσει την ανάγκη για τη δημιουργία ενός τρίτροχου από τη Yamaha… όπως και ενός Xenter 300 με 16άρηδες τροχούς για να μην ξεχνιώμαστε…