VESPA PRIMAVERA 125 RED, 2020: Mια κόκκινη Vespa για καλό σκοπό

 Βέσπα φιλανθρωπικής δράσης

Η Piaggio επεκτείνει την συνεργασία της με την μη κυβερνητική οργάνωση που ακούει στο όνομα RED και βάφει μια Vespa Primavera σε έντονο, ξεχωριστό χρώμα, δημιουργώντας ένα μοναδικό σκούτερ. Με σκοπό φιλανθρωπικό…

Δεν εξηγείται αλλιώς: εκεί στην Piaggio διαβάζουν Scooternet. Γράψαμε πρόσφατα για την ιστορία πίσω από τις Vespa RED στην Ινδία, που συνδράμουν φιλανθρωπικά για την καταπολέμηση του AIDS, της φυματίωσης και της ελονοσίας στην Αφρική.

Τώρα το Piaggio Group αποφάσισε την επέκταση του προγράμματος και στην Ευρώπη και μάλιστα δημιουργώντας ένα νέο “λαϊκό” μοντέλο, ευρύτερης αποδοχής και πωλήσεων και όχι την “ελιτίστικη” Vespa 946 των 10.000 ευρώ που εξυπηρετούσε αυτό τον σκοπό μέχρι σήμερα.

Έτσι, για τέταρτη συνεχή χρονιά ο όμιλος Piaggio ανανέωσε τη συνεργασία του με την οργάνωση RED που ιδρύθηκε το 2006 από τον Bono των U2, παρουσιάζοντας τη Vespa Primavera 125 RED με την ευκαιρία της EICMA, της πιο διάσημης διεθνούς έκθεσης δυο τροχών στην Ευρώπη.

Φέτος λοιπόν η πρωταγωνίστρια της συγκεκριμένης φιλανθρωπικής πρωτοβουλίας θα είναι η Vespa Primavera RED, που με αυτή την ευκαιρία βασικά χαίρει της ευεργετικής επίδρασης του κόκκινου χρώματος στο σώμα της.

H Vespa 946 RED σε πρώτο πλάνο

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας 125cc, είναι αερόψυκτος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και 3 βαλβίδες, και πληροί τις προδιαγραφές Euro5 – σε πλήρη συμμόρφωση με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.


Η ειδική έκδοση Vespa Primavera 125 RED είναι βαμμένη στο χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα, συμπεριλαμβανομένων των ζαντών, που τη διαφοροποιούν άμεσα κάνοντάς την αναγνωρίσιμη.

Για να εμπλουτιστεί με λεπτομέρειες η νέα αυτή έκδοση Vespa, το λογότυπο Vespa μπαίνει (εντός παρενθέσεων) δίπλα στο RED, στο μπροστινό τμήμα της ποδιάς.


Η σέλα της Vespa Primavera (RED), διαθέτει κάλυμμα από κόκκινο nabuk, δανεισμένο από τη Vespa 946 – το μοντέλο που λέγαμε παραπάνω, που σύμφωνα με την εταιρία “είναι αφιερωμένο στην αισθητική και την τεχνολογική τελειότητα” – από το οποίο κληρονομεί αυτή τη νότα πολυτέλειας.


Η δέσμευση του ομίλου Piaggio για τη συνεργασία – η οποία ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια – με την συγκεκριμένη οργάνωση συνεχίζεται όπως φαίνεται με μεγαλύτερη ένταση, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα  το ποσό που θα πηγαίνει στον σκοπό της RED από τα χρήματα που θα πληρώνει κάποιος για να αποκτήσει την ειδική αυτή έκδοση.

Πενήντα ευρώ από κάθε πώληση Vespa RED έδιναν στην Ινδία, για να δούμε πόσα θα δίνουν στην Ευρώπη…