SUZUKI SALUTO 125: Στην Ταϊβάν, με design “λίγο απ’ όλα”…

Λίγο απ’ όλα και σίγουρα ρετρό

Παρουσιάστηκε επίσημα στην Ταϊβάν το νέο σκούτερ της Suzuki, το Saluto 125, με το πιο ενδιαφέρον στοιχείο πάνω του να είναι η εμφάνισή του, που θυμίζει… πολλά.

Το Suzuki Saluto 125 είναι ένα σκούτερ με 12άρηδες τροχούς, που θα πέρναγε ενδεχομένως απαρατήρητο λόγω του ότι προορίζεται αρχικά για την αγορά της Ταϊβάν – και αργότερα για τις περιφερειακές αγορές – αν δεν διέθετε τη συγκεκριμένη εμφάνιση.

Τι διαφορετικό έχει; Τίποτε απολύτως, αλλά και τα πάντα, αφού το Suzuki Saluto 125 χρησιμοποιεί στοιχεία από διάφορα σκούτερ της ρετρό κατηγορίας. Ξεκινάει – όπως τα περισσότερα του είδους – από την εμβληματική Vespa, ειδικά στο μπροστινό του τμήμα, και συνεχίζει προς τα πίσω με στοιχεία από Kymco Like, Sym Fiddleκαι πάει λέγοντας.

Κατασκευασμένο από την κινεζική εταιρία Tailing που συνεργάζεται με τη Suzuki – βασίζεται στο 125άρι Suzuki Swish που πωλείται στην Ταϊβάν, και χρησιμοποιεί κινητήρα 9,3 ίππων.

Toν κινητήρα του Saluto τον συναντάμε επίσης στο Suzuki Access 125 και στο Suzuki Burgman Street 125 που πωλείται στην Ινδία, και το οποίο είχαμε παρουσιάσει στο παρελθόν με χαρακτηριστικούς παράταιρους όγκους στο κουστούμι του (πατήστε εδώ)


Η Tailing ήταν αυτή που συνεργάστηκε με Ευρωπαίο σχεδιαστή για να δημιουργήσει το
Saluto. Δεν πρόκειται για κάποιον τυχαίο, αλλά για τον γνωστό μας – από την Italjet – Alessandro Tartarini, γιο του θρυλικού Leopoldo.

Alessandro Tartarini

Mάλιστα ο Alessandro Tartarini θεωρείται σαν ένας από τους 100 καλύτερους βιομηχανικούς σχεδιαστές στον κόσμο – κάτι που έχουμε διαπιστώσει στην περίπτωση των Italjet και πιο συγκεκριμένα στην πρόσφατη περίπτωση του Italjet Dragster, μοντέλο για το οποίο εκδηλώνεται παγκόσμιο ενδιαφέρον!

Η Suzuki δήλωσε ότι το Saluto είναι ένα σημαντικό μοντέλο που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία ανθρώπων που προέρχονταν από τρεις διαφορετικές χώρες (Ιαπωνία, Κίνα και Ιταλία), ενώ είναι σαφές ότι υπάρχει διερεύνηση για το κατά πόσον το Saluto 125 θα μπορούσε να διατεθεί και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Πηγή: www.supermoto8.com