fbpx

SUZUKI: Τέλος τα σκούτερ για τη Suzuki;

 Σταματάει την παραγωγή σκούτερ;

Οι φήμες, πληροφορίες και οι εξηγήσεις

Ολοένα περισσότερο ακούγεται πλέον. Υπάρχουν φήμες ότι η Suzuki θα σταματήσει τη γραμμή παραγωγής σκούτερ για την Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2020. Διάφορες πληροφορίες έρχονται επί του θέματος ενώ στην πράξη η γιαπωνέζικη εταιρία δείχνει διστακτική να επενδύσει στο χώρο. Κι αυτό δεν χρειάζεται φήμες, φαίνεται κι από μόνο του.

Μέσα στο 2019 είχαμε γράψει για τη διακοπή της εισαγωγής στην ελληνική αγορά της ναυαρχίδας της εταιρίας στα σκούτερ του Suzuki Burgman AN 650 (διαβάστε εδώ), με αποτέλεσμα στον τιμοκατάλογο της αντιπροσωπείας να έχουν απομείνει ελάχιστα μοντέλα: μόλις τρία.

Ένα 110, ένα 200, κι ένα 400. Και το θέμα είναι ότι μέχρι το τέλος του 2020 το μόνο που μπορεί να διατηρηθεί στην αγορά από αυτά και μπορεί να περάσει τις προδιαγραφές Euro5 είναι το τρίτο στη σειρά, το Suzuki Burgman 400.

Η φήμη για την αποχώρηση της Suzuki από τον χώρο των σκούτερ κυκλοφόρησε τον τελευταίο καιρό στα μέσα και στο διαδίκτυο, ενώ για το αν η πηγή από την Ιαπωνία είναι έγκυρη ή όχι δεν προσδιοριστεί ακόμα.

Τέλος για το Suzuki Address UK 110 μέχρι το τέλος του ’20;

Στελέχη της εταιρίας πάντως στην Ευρώπη όταν ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι: “η Suzuki στο άμεσο μέλλον θα αναθεωρήσει πλήρως τη στρατηγική της για οχήματα καθημερινής μετακίνησης”, απάντηση που μπορεί να τη μεταφράσει κάποιος με διάφορους τρόπους.

Επίσης ειπώθηκε ότι “κάποια μοντέλα θα εξαφανιστούν από τη γκάμα”. Μα είναι μόλις τέσσερα θα πουμε εμείς (και τρία για την Ελλάδα), άρα θα μείνει μόνο το Burgman 400;

Μόνο το Suzuki Burgman 400 θα μείνει στη γκάμα τελικά;

Τα μικρότερα μοντέλα θα αντικατασταθούν από “κάτι άλλο που θα μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε και σκούτερ” ήταν η δήλωση που είναι τόσο διφορούμενη, που δεν βγάζει νόημα και μάλλον πρέπει να δούμε αυτά τα μοντέλα στην πράξη για να καταλάβουμε.

Τέλος και για το Suzuki Burgman 200 μέχρι το τέλος του ’20;

Να υπενθυμίσουμε ότι οι ταξινομήσεις της εταιρίας στην Ευρώπη ήταν πενιχρές, το ίδιο και στην Ελλάδα. Αν ρίξουμε μια ματιά στο έτος 2019, αυτό έφερε στην εταιρία την 11η θέση της κατάταξης πίσω από τις SYM, Piaggio, Honda, Yamaha, Daytona, Vespa, Keeway, BMW, Peugeot, καταφέρνοντας να συγκεντρώσει μόλις 101 πωλήσεις. Από αυτές οι 70 ήρθαν από το Suzuki Address 110, οι 22 από το Burgman 200 και οι 8 από το Suzuki Burgman 400, νούμερα που δεν αρμόζουν σε μια τόσο σημαντική και διάσημη εταιρία.

Σίγουρα το μέλλον θα δείξει, αλλά η άποψή μας – σύμφωνα με αυτά που δείχνουν τα σημάδια – είναι ότι θα υπάρξουν εκπλήξεις. Δυσάρεστες…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ