Facelift στο multi-purpose
Eλαφρώς ξενικός ο τίτλος για το λανσάρισμα του ανανεωμένου αισθητικά Kymco G-Dink 300i (facelift) για ένα “ιδιαίτερο” maxi scooter που επανέρχεται ανανεωμένο αισθητικά το 2016, υιοθετώντας τις πρόσφατες ευρωπαϊκές γραμμές της Kymco. Γιατί χαρακτηρίζεται το G-Dink “ιδιαίτερο”; Γιατί φιλοδοξεί να καλύψει πλήθος χρήσεων (multi-purpose). KEIMENO, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ, ΚΥΜCO
Από τότε που πρωτοπαρουσιαστηκε τo Kymco G-Dink 300i στις ευρωπαϊκές το 2012 προσέλκυσε τους σκουτερίστες που ήθελαν ένα maxi scooter μεν, αλλά όχι μεγάλων διαστάσεων δε, για να κινείται πιο άνετα μέσα στην πόλη.
Μπορεί η σέλα να είναι μεγάλη όπως και ο χώρος στο επίπεδο δάπεδο, αλλά το συνολικό μήκος και γενικότερα οι διαστάσεις είναι μεσαίες και συγκρατημένες. Την ίδια στιγμή οι τροχοί είναι κι αυτοί μεσαίας διαμέτρου στις 13 ίντσες μπροστά και τις 12 πίσω.
Διαβάστε τη δοκιμή του προηγούμενου μοντέλου Kymco G-Dink 300i
Το νέας γενιάς G-Dink έχει ξανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα (μιας και το παλαιότερο φαινόταν γερασμένο) με δίδυμους “σχιστομάτικους” προβολείς. Παράλληλα πληροί τις προδιαγραφές Euro 4, που είναι και οι αυστηρότερες που έχουν εμφανιστεί μέχρι σήμερα -δεν επιτυγχάνονται εύκολα δηλαδή από τους κατασκευαστές– όσον αφορά στους ατμοσφαιρικούς ρύπους. To πλαίσιο είναι καινούργιο και έχει ενισχυθεί στην περιοχή του δαπέδου για μεγαλύτερη συνολική ακαμψία.
Ο κινητήρας των 270.6cc είναι υγρόψυκτος με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες, απόδοσης 21,4 ίππων (στις 7.500rpm) και καλή ροπή για κίνηση μέσα στην πόλη, στα 2,2 kgm (6.500rpm) και έχει να κινήσει ένα σύνολο 166,5 κιλών (κενό). Το G-Dink χρησιμοποιεί νέο ηλεκτρονικό ψεκασμό που συνεργάζεται με κομπιούτερ 16 bit που δέχεται σήματα από αισθητήρες στο κυνήγι της βέλτιστης τροφοδοσίας καυσίμου.
Το πιρούνι διαθέτει ανάποδο νύχι και τα δύο αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων σε 5 θέσεις. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.467mm, το ρεζερβουάρ είναι μεγάλης χωρητικότητας στα 9 λιτρα, τα ελαστικά είναι 120/70-13 μπροστά και 140/70-12 πίσω.
Ένα δισκόφρενο υπάρχει σε κάθε τροχό, ένα διαμέτρου 240mm μπροστά και ένα 200mm πίσω. Και τα δύο φρένα έχουν 2εμβολες δαγκάνες και συνεργάζονται με μια μονάδα τελευταίας γενιάς ABS της Bosch.
Κάτω από τη σέλα ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει ένα φουλφέις κράνος, ενώ υπάρχει και παροχή ρεύματος 12 Volt.