fbpx

KYMCO AGILITY 16+ PLUS 125 – 200i, 2014: ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Προστιθέμενες αξίες

Μπορεί αυτό το σκούτερ να μην έχει τα περισσότερα κυβικά, ούτε την μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Μερικές φορές είναι οι “μικρές” ειδήσεις που κάνουν τα μεγάλα νέα. Όπως και στη σημερινή μας περίπτωση, αφού η ανανέωση του Kymco Agility αποτελεί μεγάλο νέο, μιας και είναι ένα μοντέλο που αφορά πολύ κόσμο. Να υπενθυμίσουμε ότι αναφερόμαστε σε ένα απο τα πιο καλοπουλημένα scooter της δημοφιλούς κατηγορίας των 150αριών στην Ελλάδα. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: KYMCO 

Σπορτίβικη είναι συνολικά η νέα εμφάνιση του Agility 16+ Plus και αποτελεί την εξέλιξη του προηγούμενου εμβληματικού σχήματος των Agility που γνωρίζουμε πολύ καλά.Τα Agility City είναι τα πιο ευπώλητα Kymco στην Ελλάδα, με σημαντικές πωλήσεις στις αγορές που συμπαθούν τα σκούτερ στην Ευρώπη.

Η εταρία προχώρησε σε πλήθος ανανεώσεων και βελτίωσε πολλούς τομείς – σύμφωνα με παρατηρήσεις ιδιοκτητών, δοκιμαστών και δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο.

Ιδού και η μοναδική φωτογραφία που μας έστειλε από την επίσημη παρουσίαση της Kymco στο Μιλάνο, ο ειδικός απεσταλμένος του περιοδικού. Σκοτώθηκε στη δουλειά... που λένε

Ιδού και η μοναδική φωτογραφία που μας έστειλε από την επίσημη παρουσίαση της Kymco στο Μιλάνο, ο ειδικός απεσταλμένος του περιοδικού. Σκοτώθηκε στη δουλειά… που λένε

Για να μεγαλώσει ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (ένας τομέας που είναι σημαντικός για σκούτερ καθημερινής χρήσης έτσι ώστε να χωράει ένα κράνος) και στην περίπτωσή μας να χωρέσει ένα ανοικτό κράνος 3/4, το ρεζερβουάρ που βρισκόταν σε αυτή την περιοχή μετακόμισε, για να φωλιάσει κατέβηκε κάτω από το δάπεδο του σκούτερ.

Με την μετακίνηση του ρεζερβουάρ από την παραδοσιακή του θέση η Kymco πέτυχε… δυο τρυγώνια, μπορεί και τρία μαζί: αυξήθηκε η χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου, κατέβηκε το κέντρο βάρους και ήρθε μπροστά (βελτιώνοντας ελαφρά την οδική συμπεριφορά) και κυρίως διευκολύνθηκε ο ανεφοδιασμός.

Δίπλα στην, αεροπορικού τύπου, τάπα υπάρχει και ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος

Δίπλα στην, αεροπορικού τύπου, τάπα υπάρχει και ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος

Τώρα πια, σε κάθε στάση στο βενζινάδικο δεν χρειάζεται να σηκωθείς από τη σέλα, να βγάλεις το κλειδί από το διακόπτη, να την ξεκλειδώσεις, να την ανοίξεις, μέχρι να φτάσεις στην τάπα.

Η τελευταία, μαζί με την εισαγωγή του ρεζερβουάρ (χωρητικότητας 5,1 λίτρων) έχουν μεταφερθεί μπροστά και αριστερά στην ποδιά. Συχρόνως το συνολικό ύψος της νέας σέλας έχει χαμηλώσει στα 760mm, από τα 840 που ήταν πριν.

Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και στη σχεδίαση του μπροστινού προβολέα που θυμίζει μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα-σκούτερ και αποπνέει έναν αέρα πολυτέλειας. Τώρα χρησιμοποιούνται LED στα φώτα πορείας, που είναι ενσωματωμένα με κοινό κρύσταλλο με τα φλας, ακολουθώντας τη γραμμή και τις γωνίες του κύριου προβολέα.

Τα φλας/φώτα πορείας είναι μεγαλύτερα πλέον και πιο αιχμηρά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παρεμβαίνοντας στην επιφάνεια των πλαϊνών μαύρων καπακιών, που είναι και το σήμα κατατεθέν των Agility.

Αντίστοιχης καλαισθησίας είναι και το οπίσθιο στοπ το οποίο και αυτό ενσωματώνει τα φλας, με κοινό κρύσταλλο. Βάσει του design, το αιχμηρό, οπίσθιο φωτιστικό σώμα σημαδεύει προς τα πάνω, ενώ το μπροστινο προς τα κάτω.

Η ανανεωμένη συνολική αισθητική έχει επιβάλλει και την επανασχεδίαση του τελικού της εξάτμισης και του προφυλακτήρα της, αφού ο όγκος, το σχήμα, το μηκος και η εμφάνιση μιας εξάτμισης (λόγω εμφανούς όγκου της) επηρεάζει πάντοτε το μάτι του παρατηρητή ενός σκούτερ ή μοτοσυκλέτας.

Το Agility Plus (Kymco Αgility 16+ είναι το ακριβές όνομα) πατάει πάνω στη συνταγή της επιτυχίας του το απόλυτου ευρωπαϊκού σκούτερ πόλης: κινητήρας 125 – 200, χαμηλό βάρος, σχετικά χαμηλή σέλα, επίπεδο δάπεδο, μεγάλης διαμέτρου τροχοί (16άρηδες δηλαδή) και λεπτή, νεανική σπορτίβικη εμφάνιση.

Το κατά πόσο το scooter θα είναι περισσότερο ή λιγότερο σπορ, το αποφασίζει η κάθε εταιρία και εξαρτάται από το που θέλει να κινηθεί σε κοινό θέλει να προσεγγίσει. 

Ο πίνακας όργανων μοιάζει με τον παλαιότερο, διαθέτοντας δύο τμήματα, σε κοινή βάση, με αναλογικό κοντέρ αριστερά και μικρότερου μεγέθους αναλογικό δείκτη βενζίνης δεξιά. Για ακόμα μια φορά, όπως συνηθίζει η εταιρία η ένδειξη “Full” είναι τοποθετημένη στην αριστερά.

Εκτός από τις ενδεικτικές λυχνίες (φώτα, φλας, check engine), υπάρχει ψηφιακό όργανο, που περιλαμβάνει εκτός των άλλων και χιλιομετρητές (μερικό και ολικό).

Το πλαίσιο των νέων Agility 16+ είναι ξανασχεδιασμένο από την αρχή – βλ. και λόγω της αλλαγής θέσης του ρεζερβουάρ – αλλά και πάλι πάνω στην ίδια διάταξη με το παλαιότερο, τη στιγμή που έχει ενισχυθεί σε σημεία που εφαρμόζονται μεγαλύτερες δυνάμεις κατά την χρήση.

Έτσι έχει γίνει σταθερότερο συνολικά το σκούτερ, με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 1.340mm. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι τώρα αναδιπλούμενα και χαμηλότερα τοποθετημένα, εκεί που πριν υπήρχε ένα σταθερό σκαλοπάτι της ποδιάς. 

Όλοι οι κινητήρες (50, 125, 200) είναι αερόψυκτοι, τετράχρονοι, μονοκύλινδροι με 1ΕΕΚ και δύο βαλβίδες. Επίσης υπάρχει και δίχρονο 50άρι Agility 16+ Plus. Ο κινητήρας του 125 διαθέτει 124,6cc και του 200 έχει χωρητικότητα 163cc.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν νέα ή ανακοίνωση για δημιουργία 150αριού, αν και κάτι τέτοιο πιστεύουμε ότι θα συμβεί σίγουρα, λόγω ιταλικής αγοράς, όπου προτιμούνται τα 150άρια λόγω της νομοθεσίας για την κίνηση στις Αutostrada. 

Στον βελτιωμένο κινητήρα του 200 που γίνεται με ψεκασμό, η εξελιγμένη EFI να έχει βελτιώσει συνολικά την απόδοσή σε δύναμη, επιταχύνσεις και ρεπρίζ, εκπομπές καυσαερίων, αλλά και την κατανάλωση: σύμφωνα με την εταιρία και τις τυποποιημένες δοκιμές (κοντά στις ιδανικές συνθήκες), καταναλώνεται ένα λίτρο για 45 χιλιόμετρα (ταχύτητα 50 km/h).

H ιπποδύναμη του 200αριου που ανακοινώθηκε είναι 11 ίπποι στις 7.500 rpm και η ροπή 1,2 kgm στις 5.500 σ.α.λ. Το 125 αντίστοιχα αποδιδει 9,4 ίππους, στις 7.500 rpm και ροπή 0,98 kgm, στις 5.500 rpm. 

Το μπροστινό δισκόφρενο είναι μεγαλύτερο από το παρελθόν, αφού ο δίσκος έχει διαμέτρο 260 mm. Δισκόφρενο υπάρχει και στον πίσω τροχό. Το τηλεσκοπικο πιρούνι για την ανάρτηση του μπροστινού τροχού συνεργάζεται με δύο αμορτισέρ στο πίσω τμήμα. Οι διαδρομές τους είναι 95mm για το πιρούνι και 75mm για τα αμορτισέρ, που έχουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

Οι τροχοί ειναι 16 ιντσών μπροστά και πίσω και τα ελαστικά, 100/80 και 120/80 αντίστοιχα. To συνολικό βάρος (άδειο) για το 125 φτάνει τα 114 κιλά και για το 200 τα 122 κιλά.

Οι χρωματισμοί των νέων Kymco Agility 16+ Plus 125 και Agility 16+ Plus 200i είναι: άσπρο πέρλα, κόκκινο, μπλε ματ, ασημένιο ματ, μαύρο και γκρίζο. Τι καταλάβαμε λοιπόν από όλα τα παραπάνω; Ότι τα Agility επιστρέφουν βελτιωμένα, με εκμοντερισμένο ντύσιμο και μεγάλη ορμή.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος, 124cc (125), 163cc (200), τροφοδοσία με καρμπυρατέρ (125) και ψεκασμό (200)
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:11 ίπποι στις 7.500 rpm (125), 9,4 ίπποι, στις 7.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 95mm / Δύο αμορτισέρ, διαδρομής τροχού 75mm
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος διαμ. 260mm/ Δίσκος, 240mm
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
16 ιντσών / 14 ιντσών
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:--
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:760 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:7 λίτρων
ΒΑΡΟΣ:126 kg
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ