HONDA INTEGRA 750, 2016: Μικρές βελτιώσεις

Ραφινάροντας χρόνο το χρόνο

Σε μικρές βελτιώσεις προχώρησε για άλλη μια φορά η Honda στο maxi scooter της Honda Integra 750 για το 2016, στην εμφάνιση, την εργονομία, τις αναρτήσεις και το κιβώτιο ταχυτήτων DCT. ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ, HONDA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κατ’ αρχήν ο κινητήρας έγινε Euro 4 όπως ορίζουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί και με την ευκαιρία απέκτησε και νέο, κομψότερο, πιο μαζεμένο τελικό τμήμα εξάτμισης, που ομορφαίνει την όψη της ουράς του 750.

Το Integra που παρουσιάστηκε το 2012 είναι ένα από τα τρία μοντέλα της οικογένειας New Concept (NC) που δανείζονται κοινή βάση-πλατφόρμα (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, και συγκεκριμένα περιφερειακά) και είναι εφοδιασμένο με τον κινητήρα διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT).

Το 2014 ήταν η χρονιά που ανέβηκε σε κυβισμό o κινητήρας στα 745cc βελτιώνοντας τη ροπή, την κατανάλωση και τις επιδόσεις του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα. Η εμφάνιση είχε γίνει πιο αιχμηρή, είχε βελτιωθεί η εργονομία σε σημεία.

Honda Integra 750 2016-

16YM Integra

Το επόμενο επίπεδο εξέλιξης έρχεται τώρα, δύο χρόνια μετά, κι έτσι το 2016 βρίσκει το Integra να δέχεται βελτιώσεις σε εμφάνιση, λεπτομέρειες, επιδόσεις και πάλι.

Η πιο εμφανής αλλαγή για το 2016 είναι τα νέα φωτιστικά σώματα LED στο μπροστινό και πίσω φωτιστικό σώμα. Τα νέα όργανα έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν χρώματα ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη. Επίσης για την επόμενη χρονιά θα υπάρξουν Honda Integra 750 σε ειδικές εκδόσεις, Special Edition (SE) με νέα μεταλλικά χρώματα.

Ο διπλός συμπλέκτης DCT έχει ανανεωμένο software για πιο ομαλές αλλαγές ταχυτήτων (σύμπλεξη-αποσύμπλεξη) στο αυτοματο κιβώτιο. Τώρα υπάρχουν 3 στάδια στη θέση Sport της επιλογής ΑΤ και υψηλότερο όριο στροφών για κατεβάσματα ταχυτήτων στην χειροκίνητη επιλογή MT.

16YM Integra

Το ένα αμορτισέρ στην οπίσθια ανάρτηση έχει πλέον προφόρτιση, ενώ μπροστά έχει χρησιμοποιηθεί το νέο πιρούνι Showa Dual Bending Valves (SDBV). Στα μαρσπιέ-δάπεδο συνυπάρχει το ανοξείδωτο ατσάλι με το ξανασχεδιασμένες λαστιχένιες επιφάνειες. ¨Ενα νέο κλειδί ‘wave’ χρησιμοποιεί το νέο Integra με σύστημα Honda Ignition Security System (HISS), για αυξημένη ασφάλεια, εναντίον του κλέφτη και υπέρ του ιδιοκτήτη.

Για το 2016 το Honda Integra 750 θα είναι διαθέσιμο στους πέντε παρακάτω συνδυασμούς: Pearl Glare White (λευκό), Matte Bullet Silver (ασημί ματ), Matte Gunpowder Metallic (γκρίζο μεταλλικό ματ) και για τα Special Edition: Matt Alpha Silver Metallic (ασημί μεταλλικό ματ), Matte Majestic Silver Metallic (βαρύτερο ασημί μεταλλικό ματ),

16YM Integra

Ας δούμε μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Το μεταξόνιο είναι 1,525mm και το βάρος φτάνει γεμάτο τα 238kg. Το πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 41mm και διαδρομή 120mm όπως και το οπίσθιος τροχός, μέσω ενός συστήματος Pro-Link με αλουμινένιο ψαλίδι.

Μπροστά ο δίσκος είναι 320mm κυματιστός με 2εμβολη δαγκάνα και πίσω υπάρχει κυματιστός δίσκος και πάλι 240mm με μονοέμβολη δαγκάνα. Ένα ελαφρύ 2κάναλο ABS βελτιώνει το φρενάρισμα, ενώ οι μανέτες των φρένων στο τιμόνι είναι ρυθμιζόμενες σε 6 θέσεις. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών μπροστά και πίσω σε διαστάσεις 3.50 και 4.50 ίντσες με ελαστικά 120/70 ZR17 και 160/60 ZR17 μπροστά και πίσω.

Ο κινητήρας του Integra είναι τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, επικλινής με 1ΕΕΚ και 8βάλβιδος, με ισχύ 53,6 ίππων στις 6,250rpm. Η τροφοδοσία του γίνεται από ψηφιακά ελεγχόμενο ψεκασμό PGM-FI και μέσω της χαμηλής κατανάλωσης και του 14λιτρου ρεζερβουάρ η αυτονομία είναι μεγάλη.

16YM Integra