HERO RNT DIESEL: “ΣΚΟΥΤΕΡ” ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑ!

Πρωτοτυπεί η Hero

 H εταιρία κατασκευής σκούτερ και μοτοσυκλετών Hero από την Ινδία παρουσίασε μόλις χθες ένα σκούτερ που όμοιό της δεν έχει “ξανα-ματα-δει” ο κόσμος. Όχι μόνο λόγω της εμφάνισής του ή του μεγέθους του, αλλά κυρίως γιατί χρησιμοποιεί κινητήρα Diesel.

To Hero RNT TDI με κινητήρα turbo diesel διαθέτει επίσης σύστημα κίνησης και στους δυο τροχούς, καθιστώντας το ένα πραγματικό εργαλείο, ένα “μεγαλο-σκουτερο-μοτοσυκλετάκι”. Ο κινητήρας είναι υδρόψυκτος 150cc και μπορεί να δεχτεί τούρμπο για καλύτερη απόδοση, αλλά και έναν ηλεκτρικό κινητήρα που τοποθετείται πάνω στον μπροστινό τροχό. Παρεμπιπτόντως οι τροχοί έχουν διάμετρο 17 ιντσών… όπως το Honda Integra.

Η Hero, που μολις πριν από δύο χρόνια διέκοψε την συνεργασία της με την Honda και κατέχει την πλειοψηφία των πωλήσεων στην Ινδία αιφνιδίασε τον κόσμο των σκούτερ παρουσιάζοντας αυτό το δίτροχο πρωτότυπο με το όνομα RNT του οποίου ο μονοκύλινδρος πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 13.5 ίππους, στις 4.000 σ.α.λ. Εντυπωσιακότερο είναι το νούμερο της ροπής που φτάνει τα 3,5 χιλιογραμμόμετρα, στις μόλις 1.600 σ.α.λ!

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του RNT, το οποίο φοράει αναρτήσεις μοτοσυκλέτας – για την ακρίβεια το πρωτότυπο δίτροχο μοιάζει σαν κάποιος να έχει καλύψει άτσαλα με ρούχα σκούτερ μια μοτοσυκλέτα – ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 1.34 ίππων δίνει κίνηση στον μπροστινό τροχό.

 Το RNT προτείνεται σαν εργατικό όχημα, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν στατική γεννήτρια 1500 W. Οι λοιπές επιδόσεις που ανακοινώνονται είναι: επιτάχυνση 0-60 km/h σε 5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 70 km/h. Το βάρος του είναι αρκετό στα 136 kg και η αισθητική του, τουλάχιστον εκκεντρική με τετραγωνισμένα τμήματα.

Αν αφήσουμε τη χοντροκομμένη αισθητική του RNT στην άκρη, αυτό που έχει σημασία είναι ότι κάποιος κατασκευαστής – και όχι ένας τυχαίος οίκος, αλλά ένας κολοσσός – έκανε το πρώτο βήμα προς την τεχνολογία diesel που έχει πολλά να προσφέρει στους τομείς της οικονομίας καυσίμου και της αυτονομίας. Πιστεύουμε ότι η κίνηση αυτή έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και κυρίως… έχει πολύ μέλλον.

 Φωτογραφίες: MotorBeam.com