ΓΑΛΛΙΑ: ΚΛΟΠΕΣ ΣΚΟΥΤΕΡ 2013

Προχωρημένα πράματα… και νέες μόδες

 Αμ’ δεν είναι τα δίκυκλα που γίνονται στόχος των κλεφτών στη Γαλλία, είναι τα σκούτερ…

 Λανθασμένα μεταδόθηκε από τα ελληνικά μέσα ειδικού τύπου ότι στη Γαλλία κάθε οκτώ λεπτά σημειώνεται μια κλοπή δικύκλου, αφού η είδηση αφορούσε στα σκούτερ! Είναι τα σκούτερ αυτά που έχουν γίνει στόχος των επαγγελματιών του είδους στη Γαλλία, κάτι που υπαινίσσεται φυσικά τη δημοφιλία τους, αλλά και την ανάγκη για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά στο χώρο των σκούτερ. Ή εκτός αν τα κυκλώματα καταφέρνουν να ξαναπουλήσουν τα κλαπέντα χωρίς να τα διαλύσουν, σε άλλες αγορές…

Έχεις σκούτερ στο Παρίσι; Φυλάξου...

Έχεις σκούτερ στο Παρίσι; Φυλάξου…

Μπορεί λοιπόν στην Ελλάδα οι κλοπές των σκούτερ να σπανίζουν, αφού την προτίμηση των κλεφτών συγκεντρώνουν τα παπιά και οι μοτοσυκλέτες, η Γαλλία όμως έχει προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα και έχει περάσει στα αγαπημένα μας σκούτερ.

Κάθε 8 λεπτά ένα σκούτερ "κάνει φτερά" στη Γαλλία

Κάθε 8 λεπτά ένα σκούτερ “κάνει φτερά” στη Γαλλία

Κάθε 8 λεπτά είναι η συχνότητα που ένα σκούτερ “περνάει σε άλλα χέρια”, “μεταβιβάζεται ανεπίσημα” προς την πλευρά των παρανόμων στη Γαλλία.

Σύμφωνα με τις στατιστικές το μεγαλύτερο ποσοστό κλοπών συγκεντρώνει η ευρύτερη περιοχή του Παρισιού, ενώ το αξιοπερίεργο είναι ότι οι μισές κλοπές γίνονται μέρα (βλ. Ανυπομονησία; Θράσος; Άνεση;) και μπροστά σε περαστικούς. 

Οι συρταρωτές φραγές στην κλειδαριά βοηθούν...

Οι συρταρωτές φραγές στην κλειδαριά βοηθούν…

... όπως και τα κουμπιά διακοπής ρεύματος προς τον διακόπτη κάτω από τη σέλα

… όπως και τα κουμπιά διακοπής ρεύματος προς τον διακόπτη κάτω από τη σέλα

Έτσι το 2013 καταγράφηκαν πάνω από 60 χιλιάδες κλοπές στη Γαλλία (εκ των οποίων οι 6.300 στο Παρίσι) και μάλιστα η αστυνομία να ανακοινώνει ότι το παραπάνω νούμερο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αφού “είναι πολλοί αυτοί που έχουν ασφάλεια κλοπής και δεν αναφέρουν το συμβάν”.

Επιθυμία όλων μας βεβαίως είναι να υπάρξουν καλύτερα συστήματα που να κάνουν τη ζωή των κλεφτών πιο δύσκολη, όπως: κλειδαριές με φραγή, ασφαλή σημεία πρόσδεσης πετάλων πάνω στα σκούτερ (π.χ. κάτω από το δάπεδο), κρυφούς διακόπτες, εξελιγμένα imobilizer, ενσωματωμένες κλειδαριές-κουλούρες πάνω σε σκούτερ (που υπήρχαν το παρελθόν), κ.λπ. Παράλληλα εμείς φροντίζουμε να χρησιμοποιούμε τις καλύτερες κλειδαριές (δισκόφρενου, πέταλο, κ.λπ.) που μπορούμε να αγοράσουμε.

Και βεβαίως ευχόμαστε αυτή η “γαλλική μόδα”, κλοπής σκούτερ, να μην εξαπλωθεί και στην Ελλάδα…

Μια υψηλής ποιότητας κλειδαριά δισκόφρενου (με συναγερμό στην προκειμένη περίπτωση της ABUS) δυσκολεύει τον κλέφτη

Μια υψηλής ποιότητας κλειδαριά δισκόφρενου (με συναγερμό στην προκειμένη περίπτωση της ABUS) δυσκολεύει τον κλέφτη