Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
CFMoto Aura 150: Συνδυασμός ρετρό και μοντέρνου
To Aura 150 της CFMoto είναι η πρώτη προσπάθεια της εταιρίας στην ρετρό κατηγορία των σκούτερ. Η κινεζική CFMoto έχει… -
Hiflofiltro: Φίλτρο αέρα για Honda SH Mode 125 (2014-2020)
“Aναπνοή” Hiflofiltro Η Hiflofiltro δραστηριοποιείται στην κατασκευή φίλτρων αέρος και λαδιού στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας OEM από το 1963, ενώ… -
Honda NWF 125: Νεορετρό στυλ αποκλειστικά για την Κίνα
Ρετρό εμφάνιση, αλλά σύγχρονος εξοπλισμός για το NWF 125 της Honda στην Κίνα Από το 1992 η Honda έχει μια… -
Ευρώπη Α’ 6μηνο 2025: Η αγορά πάει χάλια
Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ήταν “μαύρο” για τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές Μπορεί η αγορά της Ισπανίας να πηγαίνει κάπως… -
Οδηγός αγοράς: Adventure σκούτερ στα 300-350cc
Τρία Adventure σκούτερ που μπορούν να σε κυκλοφορήσουν στην πόλη, στο ταξίδι αλλά και στον χωματόδρομο Η κατηγορία των adventure…