Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha XMAX 125 και ΧΜΑΧ 300: Με δώρα 200€
Με έκπτωση στο κιτ γνήσιων αξεσουάρ Yamaha Με δώρο προσφέρει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα τα σπορ/αστικά σκούτερ Yamaha XMAX 125… -
Bike Alert Hellas: Με επιτυχία η συμμετοχή της στην Έκθεση
Προτεραιότητα το κοινό Η Bike Alert Hellas συμμετείχε με επιτυχία στην έκθεση μοτοσυκλέτας 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo… -
Ελλάδα 2024, Α’ 3μηνο: Ποια είναι τα δημοφιλέστερα Top 25 σκούτερ;
Συνεχίζει δυναμικά η ελληνική αγορά δύο τροχών και των σκούτερ Το πρώτο τρίμμηνο της χρονιάς κατέγραψε μια καλή επίδοση στις… -
Κόσμος: 62,6 εκατομμύρια δίτροχα πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2023
Πάμε καλά… και σε παγκόσμιο επίπεδο Η Ασία είναι η ήπειρος με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μοτοσυκλετών και σκούτερ στον κόσμο,… -
Bando: Ιμάντας μετάδοσης για Honda Forza NSS 125 (2017-2019)
Ποιότητα Made in Japan Οι ιμάντες κίνησης της BANDO (Made in Japan), ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ποιότητας αντίστοιχης των OEM, παρέχουν…