fbpx

PIAGGIO FLY 125 3V, Δοκιμές στην Ευρώπη

Από τη μία ζέστη… κι από την άλλη κρύο

Όπως ήδη πολλοί γνωρίζετε, ένας από τους κυριότερους στόχους μας εδώ στο Scooternet είναι η γρήγορη, έγκυρη και σε βάθος ενημέρωση για οτιδήποτε σχετίζεται με τα scooter. Με αυτή τη λογική πιστεύαμε ότι πρέπει να ενημερώσουμε και για το Piaggio Fly 125 3V, όμως…

Με δεδομένη την χαρακτηριστική καθυστέρηση της δοκιμής του Piaggio Fly 125 3V (δεν μας έχει δοθεί για δοκιμή από την αντιπροσωπεία – δεν έχουμε καν ειδοποιηθεί για κάτι τέτοιο), αποφασίσαμε να μην περιμένουμε άλλο.

Καθώς έχει εκδηλωθεί κάποιο ενδιαφέρον από αναγνώστες μας για το νέο Fly 125 3V, σκεφτήκαμε να περάσουμε και στην περίπτωση του Fly σε μια διαφορετικού τύπου ενημέρωση – όπως έχουμε κάνει και για άλλα μοντέλα στο παρελθόν – μέσω των δοκιμών που έχουν ήδη πραγματοποιήσει Ευρωπαίοι συνάδελφοι με τους οποίους επικοινωνήσαμε και συνεργαστήκαμε.

Έτσι τα σχόλια που θα διαβάσετε προέρχονται από αυτούς, τους Ευρωπαίους, ενώ για τα δικά μας θα πρέπει να κάνετε υπομονή: ίσως και να έρθουν κάποια στιγμή, αν και όποτε πάρουμε το scooter στα χέρια μας.

Ας ξεκινήσουμε όμως πρώτα με μια ενδιαφέρουσα είδηση γύρω από το Piaggio Fly 125 3V, που μας έρχεται από τη μητέρα-πατρίδα του, την Ιταλία και αφορά το πώς το υποδέχθηκε το εκεί αγοραστικό κοινό. “Επιεικώς χλιαρή” θα λέγαμε ότι ήταν η υποδοχή που επιφύλαξαν στο καινούργιο σκουτεράκι της Piaggio στην κατηγορία των μικρών σκούτερ πόλης 125 κυβικών.

Στους πρώτους πέντε μήνες του 2013 το Fly 125 3V έχει πουλήσει μόλις 72 τεμάχια (!) και βρίσκεται στην 80η θέση της κατάταξης (!) των σκούτερ στην Ιταλία.

Για να συνειδητοποιήσουμε τι σημαίνει αυτό με αριθμούς και θέσεις, πρέπει να αναφέρουμε ότι το Fly 3V βρίσκεται πίσω από τα: SYM Symphony SR 125, Kymco People Gti 125, Kymco Dink 125, Beverly 125, Kymco People S 125, Vespa LX 125, Vespa PX 125 (η κλασική δίχρονη Vespa έχει πουλήσει 183 κομμάτια), Yamaha XMAX 125, SYM Symphony 125, Kymco Like 125, κ.λπ. Το Fly 125 3V βρίσκεται πίσω ακόμα κι από τη νέα αυτόματη LML 125 4T, που έχει πουλήσει 282 κομμάτια στην Ιταλία στο ίδιο διάστημα. 

Απ’ την άλλη, στην Ελλάδα το Fly 3V έχει ταξινομήσει 54 κομμάτια τον μήνα Μάιο του 2013 (δηλαδή 18 λιγότερα απ’ ότι πουλήθηκαν στην Ιταλία το 5μηνο!) και βρίσκεται στην 13η θέση πίσω από τα Kymco Agility 125, SYM Symphony SR 125.

Στο πρώτο 5μηνο του 2013 βρίσκεται στη 12η θέση της γενικής κατάταξης των σκούτερ, με 161 τεμάχια συνολικά. Εμφανίζεται δηλαδή το εξής παράδοξο: η ελληνική αγορά να έχει απορροφήσει πάνω από τα διπλάσια Fly 3V, σε σχέση με την ιταλική αγορά!

Aς περάσουμε όμως στα σχόλια των Ευρωπαίων δημοσιογράφων (Ιταλών, Γάλλων, Ισπανών και Γερμανών) για το Piaggio Fly 125 3V, με την τιμή του στην Ευρώπη να βρίσκεται ανάμεσα στα 2.100 – 2.200 ευρώ (στην Αυστρία να φτάνει και τα 2.400, ενώ στην Ελλάδα δεν ξεπερνάει τα 1.900!) το οποίο έχουν δοκιμάσει εδώ και αρκετό καιρό, ενημερώνοντας έτσι τους αναγνώστες τους.

 Το Piaggio Fly 125 3V, σύμφωνα με συναδέλφους “έχει φτιαχτεί σαν οικονομικό σκούτερ, παγκόσμιας εμβέλειας, που θέλει να κοντάρει τις πωλήσεις του δημοφιλούς Honda PCX.

  • Το πλαίσιο του – βιετναμέζικης κατασκευής – Piaggio Fly 125 3V δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα, σε σχέση με το παλιότερο Fly
  • Χαμηλό και εύκολο μέσα στην πόλη, με καλή θέση οδήγησης
  • Το μπροστινό φρένο δεν έχει πολλή δύναμη, ενώ και το πίσω δεν μπλοκάρει εύκολα τον τροχό.
  • Αρκετά καλή είναι η σταθερότητα που προσφέρουν οι 12άρηδες τροχοί.
  • Το σκούτερ είναι βαρύ στα 140,6 κιλά (πλήρες υγρών), όπως έδειξε η ζυγαριά.
  • O κινητήρας του κάνει περισσότερο θόρυβο απ’ ότι στην περίπτωση της Vespa, που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα
  • Το πιρούνι δεν έχει καλή απόσβεση
  • Το μονό αμορτισέρ είναι σκληρό, ενώ η σέλα μαλακή
  • Ξεχνόντας τις αδυναμίες των καμπυρατέρ του προηγούμενου μοντέλου στο πρωϊνό ξεκίνημα του κινητήρα, το νέο Fly διαθέτει ψεκασμό και παίρνει μπροστά εύκολα και η εκκίνησή του από στάση είναι προοδευτική, χωρίς ξεσπάσματα
  • Η τελική του μετρήθηκε ανάμεσα στα 97 με 100 χ.α.ω (ενώ το κοντέρ έδειχνε κοντά στα 110)
  • Η κατανάλωσή του φτάνει κατά μέσο όρο τα 3,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
  • Στα θετικά οι Ευρωπαίοι δημοσιογράφοι τοποθετούν: χαμηλό ύψος σέλας, μεγάλο δάπεδο, ευελιξία στην πόλη και πρακτικότητα.
  • Στα αρνητικά μπαίνουν: ελαστικά, το σκληρό αμορτισέρ, το όχι αποτελεσματικό μπροστινό φρένο και ο θορυβώδης κινητήρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ