Ακόμα πιο όμορφο και “λουσάτο”
Η Yamaha παρουσίασε χθες τη νέα της γκάμα για το 2016 με πολλές και ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες, ενισχύοντας την θέση της στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά. Παράλληλα παρουσίασε και τη γκάμα των σκούτερ για το 2016 η οποία περιέχει τα γνωστά μας μοντέλα με διαφορετικούς χρωματισμούς και μια νέα έκδοση για το ΤΜΑΧ 530.
Ένα από τα μοντέλα σκούτερ για το 2016 είναι το νέο Yamaha TMAX 530 LUX MAX που ανανεώνει εμφανισιακά το πιο καλοπουλημένο maxi scooter στην Ευρώπη. Όταν η Yamaha παρουσίασε το TMAX στην αρχή της νέας χιλιετίας, δεν γνώριζε ότι με αυτή την κίνηση θα άλλαζε το πρόσωπο των σκούτερ μεγάλου κυβισμού σε όλο τον κόσμο.
Λίγοι μπορούσαν να προβλέψουν την τεράστια αύξηση της ζήτησης για σπορ scooter της Yamaha, που η ευρωπαϊκή αγορά βιώνει τα τελευταία 15 χρόνια. Σήμερα τα Yamaha TMAX είναι μεταξύ των κορυφαίων μοντέλων σε πωλήσεις και μάλιστα σε ορισμένες αγορές είναι ακόμα και best-seller.
Για το 2016 η οικογένεια των Yamaha TMAX επεκτείνεται περαιτέρω εμφανίζοντας μια ειδική έκδοση την TMAX LUX MAX. Το νέο scooter είναι αναβαθμισμένο αισθητικά με νέες χρωματικές επιλογές. Ήταν η επιτυχία της ειδικής έκδοσης TMAX Iron Max που έδωσε έμπνευση για ένα ακόμα νέο μοντέλο.
Φορώντας πάντα τον δικύλινδρο κινητήρα των 530cc, το ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο, τη μετάδοση κίνησης με ιμάντα και τα εξελιγμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης, το TMAX θεωρείται το κορυφαίο της οικογένειας στην 15ετή ιστορία του και από τα καλύτερα στον κόσμο.
Το νέο TMAX LUX MAX είναι η ειδική έκδοση που προσφέρεται σε ένα νέο γκρι χρώμα που τονίζει τις γραμμές και την αεροδυναμική του σκούτερ. Διαθέτει αλουμινένια καλύμματα δαπέδου και τα νέα σήματα LUX MAX που βρίσκονται σε διάφορα σημεία.
Παράλληλα και το μαύρο ματι ΤΜΑΧ Iron Max του ’16 φοράει χρυσές ζάντες δίπλα από τα χρυσά στελέχη του πιρουνιού με νέο για το ’16 και το μαύρο χαρακτηριστικό “μπούμερανγκ” ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Επίσης για την νέα χρονιά θα υπάρχει μια νέα ειδική χρωματική επιλογή σε γκρι και στα απλά ΤΜΑΧ.
Για το 2016 οι “αποκλειστικές” μας πληροφορίες για αύξηση του κυβισμού του Yamaha Tricity από τα 125 στα 150 κ.εκ. δεν επιβεβαιώθηκαν, αφού η εταιρία των τριών διαπασών επιμένει στην ιδιαίτερα δημοφιλή – στην Ευρώπη – κατηγορία των 125 κυβικών που οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου (βλ. Γαλλία). Ένα τρίτροχο 150άρι μπορεί να ικανοποιούσε αγορές όπως η Ιταλία και η Ελλάδα, άρα η ζήτησή του θα ήταν περιορισμένη. Το Yamaha Tricity 125 του 2016 θα διατίθεται σε νέους χρωματικούς συνδυασμούς.