Τα σκούτερ oδήγησαν, η μοτοσυκλέτα ακολούθησε
Είχαμε συνηθίσει να λέμε ότι τα σκούτερ δανείζονται την τεχνολογία των μοτοσυκλετών για να γίνουν ασφαλέστερα στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς, των φρένων, των αναρτήσεων. Αυτή τη φορά αντιστρέφονται οι όροι και τα σκούτερ δείχνουν το δρόμο στις μοτοσυκλέτες, αφού η υιοθέτηση των δυο μπροστινών τροχών ήταν μέχρι σήμερα δικό τους αποκλειστικό χαρακτηριστικό. Υποδεχθείτε την πρωτότυπη 3τροχη μοτοσυκλέτα Yamaha LMW MWT-9 με κινητήρα 850 κυβικών εκατοστών.
Το σαλόνι του Τόκιο φέρνει ένα ακόμα 3τροχο μοντέλο το οποίο εμείς αυθαίρετα σε προηγούμενο νέο είχαμε βαφτίσει… Tricity Sport. Πέσαμε μέσα στο ”Sport” και στον κωδικό του που είναι ίδιος με του Tricity δηλαδή “ΜW”. Αυτό όμως δεν είναι σίγουρα ένα Τricity, αν και χρησιμοποιεί τη βασική αρχή του πετυχημένου μικρού 3τροχου σκούτερ της Yamaha με δυο τροχούς μπροστά, τη χρησιμοποίηση τηλεσκοπικών πιρουνιών για ανάρτηση – αν και με διαφορετική διάταξη στην περίπτωση του MWT-9 – και με ανακλινόμενους τροχούς.
Το 44ο Tokyo Motor Show φέρνει μια τολμηρή πρόταση από τη γιαπωνέζικη εταιρία, ένα concept όχημα που ονομάζει “Cornering Master”, σε ελεύθερη μετάφραση “άρχοντα του κρατήματος”. LMW, σημαίνει Leaning Multi-Wheel, ανακλινόμενοι τροχοί, με το Yamaha MWT-9 να χρησιμοποιεί τον γνωστό 3 κύλινδρο 850άρη κινητήρα του ΜΤ09 και του Tracer, διαθέτοντας δυναμική μοναδική εμφάνιση και ένα νέας σχεδίασης σωληνωτό πλαίσιο, ανοικτού χωροδικτυώματος με τον κινητήρα κρεμαστό.
Τα διπλά καλάμια βρίσκονται στην εξωτερική πλευρά του κάθε τροχού, που συνδέονται στο ανώτερο τους τμήμα με βραχίονα και αρθρώσεις, επιτρέποντας στο 3τροχο μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Ασχέτως αν το Yamaha LMW MWT-9 περάσει ποτέ στην παραγωγή, η Yamaha δείχνει σαφέστατα ότι ερευνά και εξελίσσει και ότι πειραματίζεται πάνω σε project που έχουν να κάνουν με τρίτροχα οχήματα, που εκτινάσσουν την ασφάλεια στην κίνηση σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με τα δίτροχα.