fbpx

Vogue SR16 2024: Νέα είσοδος στα “ψηλόροδα” πόλης

Δυναμικά στην επίθεση η Voge

Η γκάμα των σκούτερ της Voge μεγαλώνει, με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο 125 κυβικών που καλύπτει την κατηγορία σκούτερ της “ευρωπαϊκής” σχολής,  έχει επίπεδο πάτωμα και μεγάλης διαμέτρου τροχούς και προτείνεται σε κατόχους άδειας οδήγησης Α1 ή αυτοκινήτου, υπό προϋποθέσεις.

Η Voge κάνει τη δεύτερη κίνησή της στα 125cc, μετά το σκούτερ της Mini GT κατηγορίας, το SR1 και το πρόσφατο Adventure SR2, παρουσιάζοντας το Vogue SR16 125 για το 2024.

Το SR16, με το “16” να αναφέρεται στη διάμετρο του μπροστινού τροχού του, κινείται από τον ίδιο κινητήρα με το SR1, που είναι υγρόψυκτος και μονοκύλινδρος με ιπποδύναμη 11,56 ίππων.

Μοιράζεται επίσης με το SR1 τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όπως δικάναλο ABS, έλεγχο πρόσφυσης TCS και την ενσωματωμένη βιντεοκάμερα HD, για ορισμένες αγορές.

Χρησιμοποιεί ψηφιακό πίνακα οργάνων με αρνητικό κοντράστ και δυνατότητα απεικόνισης πλοήγησης, φωτισμό Full LED, σύστημα keyless, υποδοχή USB, ενώ διαθέτει χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για ένα φουλφέις κράνος.

Το Voge SR16 υπόσχεται να είναι άνετο, εύκολο στον χειρισμό με τους μεγάλης διαμέτρου τροχούς (16″ μπροστά και 14″ πίσω), για να διαπρέψει στην πόλη, αντιμετωπίζοντας ανταγωνισμό από αρκετές εταιρίες, με την προσεγμένη αισθητική ενός μοντέρνου σκούτερ.

Η θέση οδήγησης του SR16 είναι όρθια, τυπική δηλαδή της κατηγορίας, με τον αναβάτη να κάθεται “πάνω” στο σκούτερ,  με τα πόδια του να τοποθετούνται άνετα στο επίπεδο πάτωμα. Η κομψή σχεδίαση με τα σπορ χαρακτηριστικά υπογραμμίζεται και από το σχήμα των προβολέων LED.

Το Voge SR16 είναι εξοπλισμένο με σύγχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 124,9 cc, προδιαγραφών Euro 5+, υγρόψυκτο, με ενσωματωμένο ψυγείο στην άκρη του στροφάλου και μίζα στο βολάν.

Πετυχαίνει ισχύ 11,4 ίππων (8,5 kW) στις 8.500 rpm, με μέγιστη ροπή 11 Nm στις 6.500 rpm, δεδομένα που επιτρέπουν στο νέο σκούτερ της Voge να κινείται με άνεση στην αστική κυκλοφορία, χωρίς να δυσκολεύεται στις υπεραστικές διαδρομές.

Η κατανάλωση είναι χαμηλή και το σχετικά μεγάλο ρεζερβουάρ των 7,8 λίτρων, προσφέρει καλή αυτονομία.

Όπως αναφέραμε, ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του SR16 είναι η υιοθέτηση ψηλών τροχών, 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών διαμέτρου πίσω, για την επίτευξη ασφαλέστερης οδήγησης σε δρόμους με ανωμαλίες.

Οι μεγαλύτεροι τροχοί προσφέρουν καλύτερο έλεγχο σε τέτοιες περιπτώσεις, γι’ αυτό και προτιμούνται ιδιαίτερα από τους Έλληνες σκουτερίστες.

Οι διαστάσεις ελαστικών είναι 110/80-16 (μπροστά) και 120/80-14 (πίσω).

Το μπροστινό και πίσω δισκόφρενο εγγυώνται καλή επιβράδυνση, σε συνεργασία με το δικάναλο σύστημα ABS.

Η ανάφλεξη, που είναι χωρίς κλειδί, προσφέρει ευκολία στη χρήση, όπως και το άνοιγμα της σέλας που ξεκλειδώνει επίσης με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο φωτισμός LED κάνει το σκούτερ ορατό στην αστική κυκλοφορία, ενώ τα ψηφιακά όργανα επιτρέπουν την ανάγνωση όλων των πληροφοριών εύκολα, με μια ματιά.

Το σκούρο φόντο τονίζει τα κύρια δεδομένα, που εμφανίζονται με μεγάλους, λευκούς χαρακτήρες, που περιβάλλονται από δευτερεύουσες πληροφορίες, χρησιμοποιώντας έγχρωμα γραφικά για εύκολη ανάγνωση.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι η παρουσία της κάμερας dash cam – που θα διατίθεται σε συγκεκριμένες αγορές της Ευρώπης – με κάρτα SD: το σύστημα είναι εξοπλισμένο με ανιχνευτή σύγκρουσης που ανιχνεύει αυτόματα και αποθηκεύει εικόνες στη μνήμη.

Το βάρος του σκούτερ είναι στα 140 kg, ενώ η τελική του ταχύτητα ανακοινώνεται στα 92 km/h.

Φωτογραφίες: EICMA, Voge

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ