Η στήριξη της σχάρας
Μετά το BMW C 600 Sport, και το τουριστικό αδελφάκι του, το BMW C 650 GT ανακλήθηκε στην Αμερική, αυτή τη φορά για έλεγχο στήριξης της σχάρας, για τις μπαγκαζιέρες.
Ξέρετε υπάρχει μια μερίδα κοινού που θεωρεί τις ανακλήσεις κάτι “κακό”, ότι δηλαδή η εταιρία δεν έχει κάνει σωστά τη δουλειά της, ότι κινήθηκε πρόχειρα, κ.λπ. Η πραγματικότητα είναι διαφορετική αφού τα σύγχρονα σκούτερ και μοτοσυκλέτες αποτελούνται από χιλιάδες μέρη, τα οποία τις περισσότερες φορές οι εταιρίες προμηθεύονται από πολλούς, διαφορετικούς προμηθευτές.
Μερικές φορές ο ποιοιτικός έλεγχος ή η αστοχία υλικού μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο ή πιθανό κίνδυνο για το σκούτερ ή τον αναβάτη. Έτσι οι υπεύθυνες εταιρίες – που παραδέχονται τα λάθη τους δημόσια και δεν κρύβονται πίσω ψιλά γράμματα και νομικές τυπικότητες, όπως έχει συμβεί και συμβαίνει και σήμερα στην αγορά – ανακαλούν για έλεγχο ή επισκευή τα μοντέλα τους.
Έτσι έγινε και στις ΗΠΑ από τις αρχές καλοκαιριού, με το BMW C650GT, το maxi scooter της εταιρίας, αφού σύμφωνα με την ανακοίνωση της BMW: υπο συγκεκριμένες συνθήκες οι βίδες και τα παξιμάδια που χρησιμοποιούνται για τη στήριξη των σχαρών του C650GT (αριθμός ανταλλακτικού 8527038) μπορούν να χαλαρώσουν και σε ακραίες περιπτώσεις να προκαλέσουν την απώλεια της σχάρας (με την μπαγκαζιέρα μαζί, αν είναι φορτωμένο το σκούτερ).
Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ελέγχουν τα ανακληθέντα σκούτερ (κατασκευής 2012-2013) και τοποθετούν νέες βίδες-παξιμάδια και κόλα στα σπειρώματα, αλλά και νέους ισχυρότερους αποστάτες στη σχάρα.
Υπενθυμίζουμε ότι και το BMW C 600 Sport είχε ανακληθεί στο παρελθόν στην Β.Αμερική, αυτή τη φορά όσον αφορά στη στήριξη τμημάτων του μπροστινού φέρινγκ-ποδιάς.